Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2721326 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

MHuisman

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
Reactie #4770 Gepost op: 7 mei 2011, 13:19:52
@ Frans filmpje: Grappig dat het verkeer alleen maar voor de SAMU en de SAMU pédiatrique aan de kant gaat. Voor alle andere hulpverleningsdiensten gaan ze niet aan de kant. Ik heb er ook eens de brandweer met zwaailichten en sirene voor een rood stoplicht zien wachten :o
Haha, best wel raar, want met blauw blauw heb je wel gewoon de bevoegdheid om door rood te rijden :).






112WS18

  • Verpleegkundige/HAP-chauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 247
Reactie #4773 Gepost op: 7 mei 2011, 23:23:34
Weet jij toevallig waar deze heenreden?


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #4774 Gepost op: 8 mei 2011, 00:32:33
Weet jij toevallig waar deze heenreden?
Geen id, ze kwamen vanaf de N302 uit de richting van Enkhuizen en gingen bij Wognum de A7 op ri Middenmeer.
Maar het zou ook kunnen dat ze die buitenlandse auto achtervolgde


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #4775 Gepost op: 8 mei 2011, 12:45:20
Zag ik nou dat je op de vluchtstrook stond om te filmen??
Met Vriendelijke Groet.....


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Reactie #4776 Gepost op: 8 mei 2011, 12:57:09
Zag ik nou dat je op de vluchtstrook stond om te filmen??

Zo te zien niet, aan het begin is de vangrail te zien waar hij blijkbaar achter staat. Maar of dat een handige plaats is?
Want formeel hoort de berm aan weerszijden van de snelweg, dus ook achter de vangrail, ook tot de weg en daar mogen voetgangers/fietsers niet komen... en daar zijn redenen voor  ;)


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #4777 Gepost op: 8 mei 2011, 13:07:36
Zo te zien niet, aan het begin is de vangrail te zien waar hij blijkbaar achter staat. Maar of dat een handige plaats is?
Want formeel hoort de berm aan weerszijden van de snelweg, dus ook achter de vangrail, ook tot de weg en daar mogen voetgangers/fietsers niet komen... en daar zijn redenen voor  ;)

In het begin staat die inderdaad achter de vangrail maar volgens mij staat die op het eind er juist voor ;) ( maar dat kan ook verbeelding zijn door het inzoomen van de camera  ;) )

Maar het lijkt me zo en zo geen handige plaats om te gaan filmen.
Met Vriendelijke Groet.....


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #4778 Gepost op: 8 mei 2011, 13:10:33
Als je goed kijkt zie je dat hij áchter de vangrail staat.


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #4779 Gepost op: 8 mei 2011, 14:21:24
Bij het eerste filmpje stond ik inderdaad achter de vangrail en bij het tweede filmpje een stukje ervoor omdat ik dan beter grip had op m'n camera.
Niet zo'n handige actie want een paar seconden later stond de politie achter me :P