Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2721413 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.



-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #4851 Gepost op: 22 mei 2011, 14:13:42
Misschien een ideeo om ze volgende keer te monteren in 1 video?
Ja idd, maar ik weet niet welk progamma ik hier voor kan gebruiken. Gratis, en simpel..

Trouwens over dat filmpje waarvan ik het een ''bijna aanrijding'' noemde, de ambulance wilde vanaf het zebrapad de auto inhalen. Blijkbaar door onoplettendheid, ging het daar fout.
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Gast

  • Gast
Reactie #4852 Gepost op: 22 mei 2011, 14:15:08
Windows moviemaker werkt prima als je niet heel bedreven bent in videobewerking.


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #4853 Gepost op: 23 mei 2011, 08:32:41
Primeur!!! Prio 1 OM45-1 Opendag Brandweer Albrandswaard OMS Motor Brandweer Barendrecht

De OM 45-1 tijdesn de opendag van Brandweer Albrandswaard

Is dit de oude OM47-1 dat hij nu voor proef in Barendrecht rijdt of is dit een tweede voor de VRR? Heb je ook foto's?
Brandweer Papendrecht


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #4854 Gepost op: 23 mei 2011, 09:22:11
Dit is de oude OM 47-1  ;)
Met Vriendelijke Groet.....


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #4855 Gepost op: 24 mei 2011, 15:47:53

Is dit de oude OM47-1 dat hij nu voor proef in Barendrecht rijdt of is dit een tweede voor de VRR? Heb je ook foto's?
Het is idd de oude OM47-1 de proef is niet geslaagd bij ridderkerk. En Barendrecht wil nieuw concept beginen ermee voor oms meldingen.

Begreep van iemand van Barendrechtd at hij ingezet tgaat worden voor OMS meldingen waar nooit iets aan de hand is. En de bedoeling si dat dan de beroeps mensen die op de kazeren zitten op de dag ernaar toe gaan met de motor. zo hoef er niet meer een hele tas erheen
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #4856 Gepost op: 24 mei 2011, 17:06:59
In Ridderkerk is het voertuig inderdaad volgens mij bijna nooit buiten geweest of reed dat ding achter een volle TS aan.  :-\
Brandweer Papendrecht


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #4857 Gepost op: 24 mei 2011, 17:22:03
In Ridderkerk is het voertuig inderdaad volgens mij bijna nooit buiten geweest of reed dat ding achter een volle TS aan.  :-\
idd klopt ze reden achter de TS aan ipv vooruit te rijden naar de melding....
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


tower-ladder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,406
Reactie #4858 Gepost op: 24 mei 2011, 18:13:15
Citaat
In Ridderkerk is het voertuig inderdaad volgens mij bijna nooit buiten geweest of reed dat ding achter een volle TS aan.

Dus als de proef in Ridderkerk niet slaagt gaan we het in Barendrecht opnieuw proberen.Waarin verschillen deze twee steden dan van elkaar?
Citaat
at hij ingezet tgaat worden voor OMS meldingen waar nooit iets aan de hand is. En de bedoeling si dat dan de beroeps mensen die op de kazeren zitten op de dag ernaar toe gaan met de motor. zo hoef er niet meer een hele tas erheen
Begrijp niet dat een object waar blijkbaar nooit brand kan zijn nog een OMS moet hebben, en wanneer je al weet dat er niets aan de hand is (welk object dan ook) moet je er helemaal niet meer heen gaan. Begrijp het nut van de motorfiets voor loze OMS meldingen dan ook helemaal niet.
Als de temperatuur van het water dat via het zolderraam naar binnen wordt gespoten gelijk is aan de temperatuur van het water dat via de voordeur naar


NicoHeerlen

  • Nederlands Rode Kruis afdeling Brunssum eo.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 148
  • Verkeersregelaar
    • Facebook Profiel
Reactie #4859 Gepost op: 26 mei 2011, 20:07:46
Had hem gisteren al geplaatst, maar is nu ineens weg, misschien is iets niet helemaal goed gegaan...

Filmpje is inderdaad door ons verwijderd omdat deze niet aan de voorwaarden voldeed.
Met Vriendelijke Groet,  Nico Beckers  P.s. berichten worden geplaatst op persoonlijke titel.