Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2715652 keer)

0 gebruikers (en 44 gasten bekijken dit topic.

Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Reactie #4910 Gepost op: 4 juni 2011, 21:22:42
Deze combinatie rijdt zelden met PRIO 1, slechts enkele keren per jaar! Staat dus ook nog vrijwel nooit op film  ;)

Prio 1 08-6381 + 08-6311 Lingedijk Asperen




Snyper

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 614
Reactie #4912 Gepost op: 4 juni 2011, 22:04:57
Dat maakt wel uit. Je  achtergrond, functie of kennis van zaken kan voor anderen inzichtelijk maken of we je bijdrages wel of niet op waarde kunnen schatten.
Zolang jij het woord  -eens-  als  -is-  blijft schrijven en niet wilt ingaan op wat je doet kun je net zo goed eeen 16 jarige zijn met een te hoge dunk van zichzelf  en kunnen al je reacties zo het ronde archief en doen die juist niet ter zake.

Dat jij graag bij je account invuld dat je zwaailampenverzamelaar bent prima, respecteer ik.

Respecteer dan ook dat ik mijn identiteit vanwege privacy redenen buiten beschouwing wil laten.

En als jij denkt of dat mogelijk zou denken dat ik een 16 jarige zou zijn...... prima!


Snyper

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 614
Reactie #4913 Gepost op: 4 juni 2011, 22:10:52
Dan ben je toch niet goed geïnformeerd als je dit zegt. Op IM wegen is de wegbeheerder verantwoordelijk voor het regelen van het verkeer. Bovendien zijn de hoofdtaken van de politie het verlenen van eerste hulp, het creëren van een veilige werkplek en het onderzoeken van het incident (horen getuigen/slachtoffers/verdachten). Waar lees jij in artikel 2 van de politiewet dat het regelen van het verkeer tot de taken van de politie behoort?

En ik sluit me aan bij de vorige posters, ook ik vind het niet netjes als je niet aangeeft wat je achtergrond is. Dit forum is hoofdzakelijk bedoeld voor kennisuitwisseling tussen hulpverleners. Het is wel zo eerlijk om dan aan te geven tot welke tak je behoort, als je al een hulpverlener bent. Een beetje de IWAB uithangen terwijl je niet durft te zeggen wat je zelf doet, vind ik behoorlijk zwak.

Rijkswaterstaat neemt het op de rijkswegen over zodra de politie terplaatse is. Is Rijkswaterstaat er eerder dan de Politie dan kunnen hun uiteraard de afzetting gaan regelen.

Maar jij hanteerd net even de verkeerde volgorde...... Eerst eigen veiligheid ter voorkoming van nog meer gewonden / doden. Daarna ga je eerste hulp verlenen en daarna onderzoek.

Weet je wat niet netjes is? Dat jij niet gewoon respecteert dat ik vanwege privacy redenen dat niet wil zeggen. Ik weet van jou ook alleen maar dat je Wout heet. Ik heb daar voldoende aan, ik beoordeel iemand op hetgeen hij opschrijft.


vision

  • ar isoleerder brandpreventie harsco infra
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 67
    • onze hobby
Reactie #4914 Gepost op: 4 juni 2011, 22:16:16
@Caprice 9C1 en @ wouten @ snyper jongens we zijn oud en wijs genoeg respekt voor elkaar  998765 98uiye en we gaan weer normaal verder


groetjes henk de jonge oude man


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #4915 Gepost op: 4 juni 2011, 23:10:09
PRIO 1 POLITIE Noodhulp 1206 Weesperstraat Amsterdam

Uhm, als dit de 1206 is, dan hebben we nieuwe politiemotoren gekregen.... Het roepnummer 1206 hoort volgens mij namelijk bij een motor. Of heb je het over het wagenpark nummer....?
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


JelZo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,258
  • Brandweerman / Brandweerduiker
    • JelZo Fotografie
Reactie #4916 Gepost op: 4 juni 2011, 23:26:19
Uhm, als dit de 1206 is, dan hebben we nieuwe politiemotoren gekregen.... Het roepnummer 1206 hoort volgens mij namelijk bij een motor. Of heb je het over het wagenpark nummer....?

Hij bedoeld inderdaad het wagenparknummer, zoals dat op de motorkap te lezen is.


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #4917 Gepost op: 5 juni 2011, 09:34:05
Ja klopt op de auto zelf stond 1206


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #4918 Gepost op: 5 juni 2011, 18:51:49
Prio 1 Politie takelwagen Weesperstraat Amsterdam

Politie Takelwagen met spoed!  Beetje TE zachte sirene??


Prio 1 Politie voertuigen over Weesperplein Amsterdam  

compilatie diverse politie voertuigen over Weesperplein Amsterdam
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


RoyLL3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
Reactie #4919 Gepost op: 5 juni 2011, 18:59:25
2e filmpje: Prio 1 Politie voertuigen over Weesperplein Amsterdam   
 
@ 0.35.. Ik dacht dat we zo'n beetje alle gekke plekken wel gezien hadden waar mensen staan om te filmen..