Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2715705 keer)

0 gebruikers (en 55 gasten bekijken dit topic.

RobinvM

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
http://www.flakkeenieuws.nl  https://www.youtube.com/channel/UClAqtycSauLRArja07uz53w


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #5212 Gepost op: 12 augustus 2011, 21:01:20
PRIO 1 Brandweer Beauvoir-Sur-Mer over Le Gois

Meen dit stukje weg een dikke maand geleden ook op tv gezien te hebben?
Leuk weer eens wat Frans in deze kolom


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #5213 Gepost op: 13 augustus 2011, 17:31:43
PRIO 1 POLITIE Noodhulp 51.01 Lambertus Zijlplein Amsterdam (Vechtpartij)

Een nieuwe golf van bureau Meer en Vaart.
Gaat (vliegt) ook vrij snel door de bocht.
Zo nieuw is hij nu ook weer niet, hoor, we hebben hem al bijna een jaar. Het wel de laatste Golf die we krijgen aan het wkt, met de nwe aanbesteding krijgen we geen Golfjes meer in A-A maar dat is een ander verhaal.
Die manier van rijden springen bij mij ook de tranen in mijn ogen. Ben ook blij dat ik hier niet naast heb gezeten.(wat ARBO-technisch niet eens mag van de ARBO-functionaris). Volgens mij staat van de snelheid die hij heeft op de kruisingen ook iets in de brancherichtlijnen(20km/u).

Vwb de knipperende koplampen, hebben we niet en krijgen we niet zoals de persoon die daar over gaat er zit. Dus zie je heel veel collega's zelf spelen met de koplampen. Nu begrijp ik waarom dit setje banden maar 5500 km mee is gegaan.


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Reactie #5214 Gepost op: 13 augustus 2011, 18:23:26
Meen dit stukje weg een dikke maand geleden ook op tv gezien te hebben?
Leuk weer eens wat Frans in deze kolom

Je bedoelt bij de Tour de France? Klopt helemaal. Deze weg is alleen begaanbaar bij eb. Bij vloed staat 'ie volledig onder water :)


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #5215 Gepost op: 13 augustus 2011, 18:29:54
Je bedoelt bij de Tour de France? Klopt helemaal. Deze weg is alleen begaanbaar bij eb. Bij vloed staat 'ie volledig onder water :)

Klopt, schijn er ooit te zijn geweest, volgens mijn ouders...Weer je ook waarom men stond te wachten?


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Reactie #5216 Gepost op: 13 augustus 2011, 23:59:16
Klopt, schijn er ooit te zijn geweest, volgens mijn ouders...Weer je ook waarom men stond te wachten?

Nee geen idee! Ze stonden er ook maar heel kort, en reden toen Le Gois op zoals te zien is op het filmpje. Ze zijn de hele weg uit gereden, ze moesten dus niet op de weg zelf zijn.


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #5217 Gepost op: 14 augustus 2011, 00:47:56
Nee geen idee! Ze stonden er ook maar heel kort, en reden toen Le Gois op zoals te zien is op het filmpje. Ze zijn de hele weg uit gereden, ze moesten dus niet op de weg zelf zijn.

okay.. nou ja we zullen het nooit weten denk ik


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #5218 Gepost op: 14 augustus 2011, 01:16:43
A1 Ambu 17-111 en Prio 1 Politie Spoedtransport naar het Sophia Kinderziekenhuis na Kinder Rea

Spoed transport na een kinder reanimatie in ridderkerk. transport ging naar het sophia kinderziekenhuis
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #5219 Gepost op: 14 augustus 2011, 01:59:32
Blijven toch bijzondere filmpjes, ten eerste omdat er blijkbaar in Rotterdam nog dermate veel personeel vrij gemaakt kan worden (ook in het weekend) en ten tweede omdat dit (volgens mij) het eerste filmpje is waar de voormalige VROS van RR een begeleiding doet.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !