Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2721309 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #6030 Gepost op: 30 januari 2012, 22:25:40
Dat die meneer van KENBRI met het bakje koffie loopt. Ik ken de ''koffiemeneer'' (nieuwe duifmeneer/fietsmeneer) volgens mij ook niet. Men rukt ook uit met de 2e TAS, de Vivaro staat naast de 1e TAS.

Het is al weer even geleden, maar ik kom er toch nog even op terug. Ik zou niet weten wat KENBRI met de autospuit van Uithoorn van doen heeft. Voertuig is geleverd door GEMCO en bij hen in onderhoud, net als alle andere autospuiten in de regio.


Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #6031 Gepost op: 31 januari 2012, 13:51:46
Het is al weer even geleden, maar ik kom er toch nog even op terug. Ik zou niet weten wat KENBRI met de autospuit van Uithoorn van doen heeft. Voertuig is geleverd door GEMCO en bij hen in onderhoud, net als alle andere autospuiten in de regio.
Toch zal die man van KENBRI niet voor de lol naar de kazerne zijn gekomen, de auto in de kazerne geparkeerd hebben en met de autospuit bezig zijn.
Misschien heeft GEMCO wel een bepaald onderdeel uitbesteed, gebeurt wel vaker. Ik zou me er niet zo druk over maken, gaat er om dat het voertuig het onderhoud krijgt wat hij behoeft. En door wie zou mij worst zijn.  ;)
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


Defender

  • Centralist GMK, ACH, BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 622
Reactie #6032 Gepost op: 31 januari 2012, 14:39:05
Toch zal die man van KENBRI niet voor de lol naar de kazerne zijn gekomen, de auto in de kazerne geparkeerd hebben en met de autospuit bezig zijn.
Misschien heeft GEMCO wel een bepaald onderdeel uitbesteed, gebeurt wel vaker. Ik zou me er niet zo druk over maken, gaat er om dat het voertuig het onderhoud krijgt wat hij behoeft. En door wie zou mij worst zijn.  ;)

Was van de firma Plastisol om een lekkage aan het dak te repareren. Vandaar ook dat de UTH2 voor de eerste uitruk stond.


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #6033 Gepost op: 31 januari 2012, 16:07:14
A1 Ambu 13-196 - Met hoge snelheid onderweg naar Marken.
Is dit nou wat men verstaat onder 'het veilig vervoeren, van en naar locatie?'.. :-\ Ik vind dit toch wel behoorlijk gevaarlijk, inhalen in een onoverzichtelijke bocht en vervolgens die snelheid :o ... Excuses voor het beeld trouwens.
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Gast

  • Gast
Reactie #6034 Gepost op: 31 januari 2012, 16:10:41
Twee gele jassen voorin, dus geen vervoer van een patient.
Beoordelen of het op dat moment veilig was (en wat precies was die snelheid) is vanaf een filmpje nooit goed te beoordelen.
Pittig rijden, ja, maar gevaarlijk? Mwoah, zou ik niet vanaf een filmpje durven te beoordelen.


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #6035 Gepost op: 31 januari 2012, 16:14:50
Twee gele jassen voorin, dus geen vervoer van een patient.
Beoordelen of het op dat moment veilig was (en wat precies was die snelheid) is vanaf een filmpje nooit goed te beoordelen.
Pittig rijden, ja, maar gevaarlijk? Mwoah, zou ik niet vanaf een filmpje durven te beoordelen.
Twee gele jassen voorin wil niet gelijk zeggen dat er geen patiënt in ligt. Er kan ook een 3e broeder mee zijn.
Maar gezien de rijstijl lijkt het erop dat er geen patiënt achterin ligt.


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #6036 Gepost op: 31 januari 2012, 17:01:07
Toch zal die man van KENBRI niet voor de lol naar de kazerne zijn gekomen, de auto in de kazerne geparkeerd hebben en met de autospuit bezig zijn.
Misschien heeft GEMCO wel een bepaald onderdeel uitbesteed, gebeurt wel vaker. Ik zou me er niet zo druk over maken, gaat er om dat het voertuig het onderhoud krijgt wat hij behoeft. En door wie zou mij worst zijn.  ;)

Ik maak me er niet echt druk om. Jij doet jouw bewering echter met stelligheid, en die is niet op zijn plaats, zoals nu gebleken is. Informatie verstrekken is goed, maar dan moet het wel de juiste zijn. Of niet ?


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #6037 Gepost op: 31 januari 2012, 17:58:26
A1 Ambu 13-196 - Met hoge snelheid onderweg naar Marken.
Is dit nou wat men verstaat onder 'het veilig vervoeren, van en naar locatie?'.. :-\ Ik vind dit toch wel behoorlijk gevaarlijk, inhalen in een onoverzichtelijke bocht en vervolgens die snelheid :o ... Excuses voor het beeld trouwens.

Er staat bij het filmpje onderweg naar Marken. Op Marken is er geen ziekenhuis of Eerste Hulp, dus het lijkt me niet dat er vervoer plaats vindt. Verder ken ik die weg vrij goed en je kan daar best zo rijden, het lijkt onoverzichterlijker (?) dan het in werkelijkheid is. Goed je kijkmomenten pakken.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #6038 Gepost op: 31 januari 2012, 18:36:57
Is dit nou wat men verstaat onder 'het veilig vervoeren, van en naar locatie?'..

Ik heb géén idee ... De enige interessante bocht is niet in beeld gebracht.  ::)


Daarnaast hebben we nu al enkele malen verzocht om niet over rijgedrag en dergelijke discussie's op te werpen  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


BrielleMedia

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
  • Hobby fotograaf en videograaf
    • BrielleMedia
Reactie #6039 Gepost op: 1 februari 2012, 09:23:45
01/02/12 PRIMEUR! PRIO 1 HA63-1 Ophalen IS90-1 kazerne Rockanje
01/02/12 PRIMEUR! PRIO 1 HA63-1 Ophalen IS90-1 kazerne Rockanje
Hier is de nieuwe HA63-1 (Ex HA64-3) met spoed onderweg naar Brandweerkazerne Rockanje om de IS90-1 (Instortingsgevaar bak) op te halen. Vervolgens gingen de HA63-1 + IS90-1 en TS61-1 met spoed naar de grote brand aan de Coloniastraat in Rotterdam (dit staat niet op film). De wagens konden een behoorlijk stuk gaan rijden.