Lotusfoto's!

Auteur Topic: Lotusfoto's!  (gelezen 23645 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

yoram

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 23 december 2005, 17:14:15
Waar blijven jou foto`s??? :-X
Ik heb je ook op andere forums al horen afkraken maar werk van jezelf heb ik nog niet gezien ;)
Dit is geen afkraken, maar deze letsels voldoen gewoon niet aan de criteria die zijn vastgelegd in het Lotesleerboek. En het gegeven dat je geen werk van mij op dit of dat andere forum zal zien ligt aan het feit dat enig exhibitionisme mij vreemd is. En ongetwijfeld laat je even zien op welke forums (?) ik nog meer de boel loop af te kraken.


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #21 Gepost op: 23 december 2005, 18:52:51
Als alles wat in het lotus boek staat aangegeven alleen maar mag worden uitgevoerd dan zou ook nooit de gelatine uitgevonden zijn.
Dus waarom niet uitproberen met andere stoffen.
En als het dan niet helemaal lijkt op wat in het boek staat jammer dan.
 ;D
En we blijven oefenen toch daar doen we het voor ;)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #22 Gepost op: 24 december 2005, 13:27:27
Kan alleen niet volgen wat exhibitionisme ermee te maken heeft,maar goed... :-\
  Ta


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #23 Gepost op: 24 december 2005, 17:06:53
Kan alleen niet volgen wat exhibitionisme ermee te maken heeft,maar goed... :-\

Dat was ik me ook al aan het afvragen.
De verwondingen die ik geplaats heb zijn gemaakt door personen van onze kring tijdens oefeningen in Duitsland :)
Geweldige oefeningen ;D
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #24 Gepost op: 25 december 2005, 00:21:44
Het lotus leerboek is niet helemaal zaligmakend hoor.
Een beetje eigen inbreng kan geen kwaad  ;)


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #25 Gepost op: 25 december 2005, 13:53:09
;D dames en heren van de lotus ik vindt het allemaal schitterende plaatjes  ::) laat je niet afkraken. Dankzij jullie kunnen wij waarheidsgetrouw oefenen.

En het gaat niet altijd om de wond maar ook hoe je het acteert.


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #26 Gepost op: 25 december 2005, 16:53:28
;D dames en heren van de lotus ik vindt het allemaal schitterende plaatjes  ::) laat je niet afkraken. Dankzij jullie kunnen wij waarheidsgetrouw oefenen.

En het gaat niet altijd om de wond maar ook hoe je het acteert.

Ben het helemaal met je eens. En wij gaan altijd gewoon door.
Daar komt bij, dat af en toe best eens een beetje kritisch naar een wond gekeken mag worden, soms betrap ik mijzelf er wel eens op, dat ik een wond maar effe vlug vlug erop zet en dan niet meer naar de kwaliteit kijk.
Soms ziet een ander net effe dat ene waardoor de wond toch weer iets beter door zal worden, maar ach dat heeft iedere lotus wel.
Tja wat acteren betreft,  8)  dat is vaak het moeilijkste van allemaal.  ;D
Probeer maar eens geloofwaardig over te komen, als je daadwerkelijk iets mankeert.  ;D
Moet je heel hard je best voor doen.  ;D  ;D  ;D


firemanr

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 26 december 2005, 03:13:00
Ook wij van het rode team staan even anders te kijken als er een lotus ligt te kreunen met weet ik hoeveel bloed inde rondte strooien, in plaats van een kunststoffen pop van 75 kg..... :-X :-X Dus ga gewoon door met het goede werk..... ;) ;)


scheurneusje

  • preventie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #28 Gepost op: 26 december 2005, 11:17:07
Als ik heel eerlijk ben dan vind ik die ene foto met die eerste en tweede graads,met een heel stuk daarboven die derdegraads ook minder goed. :-\ die yoram zei:
Ik vind dat je inderdaad best kritisch ooit dingen mag bekijken,en elkaar tips geven.
Ik weet niet waardoor het is ontstaan??
Maar ik zou persoonlijk die eerste en tweede graads hebben weggelaten. :-X
Niet om iemand af tekraken hoor,maar je mag  nee moet vind ik wel tegen aelkaar durven te zeggen als iets niet realistisch eruit ziet,we gaan tenslotte allemaal voor hetzelfde,dat het er zo echt mogelijk uitziet.
En hoe of waarvan je het dan maakt,vind ik niet belangrijk,ook niet of het wel/niet volgens leerboek is,het moet ECHT lijken.
groetejs Karin
door medische omstandigheden gestopt met brandweer,ehbo en lotus......bij brandweer wel nog preventie en bardienst..............


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #29 Gepost op: 26 december 2005, 19:40:14
Ik denk dat je die foto anders moet bekijken.
Hij is toen gemaakt op het forum dag. Daar hebben wij als lotus een aantal letsels gemaakt. De brandwond die bianca heeft gemaakt is gewoon het verschil laten zien tussen een 1e en 2e graads en een 3e graads.
Ik neem aan, dat als dit voor een oefening geweest zou zijn, zij wel degelijk een andere brandwond gemaakt zal hebben.  ;D