Filmpje Politie Rotterdam

Auteur Topic: Filmpje Politie Rotterdam  (gelezen 20798 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #110 Gepost op: 17 januari 2006, 09:02:03
Oei..... hoe heet dat ook weer... huisvredebreuk???  ;D ;)

nee, dat is het als je wachtwoorden veranderd, schade toebrengt. Ik kan hoogstens aangeklaagd worden voor het uit de lucht halen van 344 kb internet... Mijn internet staat ook regelmatig open voor roamers, dat is de bedoeling anders beveilig je je netwerk wel. Ze kunnen bij mij alleen internet op, niet mijn computer in.

Henk


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #111 Gepost op: 17 januari 2006, 09:27:37
Ik word gewoon stil van dit filmpje :(
Hier hebben we dus duidelijk te maken met agenten die de zaak niet snappen. Personen staan keurig achter het lintje op de openbare weg.Zoals al in het filmpje gemeld wordt mag hier gefilmd en gefotografeerd worden. Een politieagent heeft daar dan weinig over te zeggen. Dat hij het niet plezierig vindt, dat hij gefilmd wordt is erg jammer. Had hij in een snackbar moeten gaan werken ofzo.
En dan ook nog eisen dat het filmpje gewist wordt of foto's verwijderd...het moet niet gekker worden. Geeft de persoon hier geen gehoor aan, dan maar in beslag nemen. Reden hiervoor? Toegestaan? Volgens de cameraman niet maar.... ach dat weten de agenten in kwestie volgens eigen zeggen wel beter. Wil meneer de camera niet afgeven...dan doen we het toch met geweld!
Een erg aparte situatie. Zoals mijn voorganger al zei...Iedereen moet zich aan regels houden....zo ook de politie dus!
Enne...de ppk is ook niet heilig hoor....! Hoe vaak hoor ik wel niet dat een journalist, fotograaf of cameraman achter het lintje staat bij een klein brandje of iets...Meneer wat doet u hier? Ik film voor de lokale omroep(Rijnmond in mijn geval). Ik heb een perskaart. Niets mee te maken. Achter het lint.....Erg apart als er met de korpsleiding duidelijke afspraken zijn gemaakt over de rechten van ppk-houders bij incidenten in het rijnmond en zhzgebied.....En wat dan nog veel lulliger is....een paar dagen later krijg je een mailtje in je box van betreffende agent of hij de foto's zou mogen hebben voor zijn privé collectie... :o *hijst zijn broek weer ff op*
Laat ik wel duidelijk zijn. De keerzijde is er ook. Dat je bij een incident aankomt en het eerste wat opgemerkt wordt door een agent "Jemig, jullie zijn ook laat...de koffie is al bijna koud". Of een situatie waar het lint voor je omhoog wordt getrokken door een agent met de woorden "Schiet maar weer mooie plaatjes he!"
Negen van de tien agenten gaan goed met de media om....maar sommige....
Gelukkig zijn er sinds kort diverse verenigingen voor mediabelangen opgericht...Zo ook die van Roel Dijkstra...
 
Voor de twijfelaars onderons....lees onderstaande teksten maar is goed door....
http://www.roeldijkstra.nl/leidraad.html



Precies Rick,

Als ik problemen met agenten krijg, (wat soms gebeurt) En ik krijg een mailtje, Het hoeft niet de desbetreffende agent te zijn die tegne mij heeft lopen zeuren/zeiken/moeilijk doen.
Mogen ze gelijk betalen voor een foto, en dat leert  ;D ;D :D ;D :D


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #112 Gepost op: 18 januari 2006, 00:17:38
Precies Rick,

Als ik problemen met agenten krijg, (wat soms gebeurt) En ik krijg een mailtje, Het hoeft niet de desbetreffende agent te zijn die tegne mij heeft lopen zeuren/zeiken/moeilijk doen.
Mogen ze gelijk betalen voor een foto, en dat leert  ;D ;D :D ;D :D
Je wou zeggen dat je daar dan vrienden mee maakt??  dan is het de volgende keer: he....dat is die (*&%)*& die je laat betalen voor een fototje.... laat die maar lekker staan achter het lintje..... ::) ;)

nou heb ik zelf geen problemen meestal, en ben ik ook niet zo moeilijk ;) maar dit soort dingen zouden mij toch prikkelen... ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #113 Gepost op: 18 januari 2006, 07:39:15
Je wou zeggen dat je daar dan vrienden mee maakt??  dan is het de volgende keer: he....dat is die (*&%)*& die je laat betalen voor een fototje.... laat die maar lekker staan achter het lintje..... ::) ;)

nou heb ik zelf geen problemen meestal, en ben ik ook niet zo moeilijk ;) maar dit soort dingen zouden mij toch prikkelen... ;)

Ja hij lastig doen, ik ook, Zal je er wel geen vrienden mee maken, maar politie is toch al me vriend niet, zeker de laatste tijd niet met die jonge gasten, die denken dat ze met 1 streep op en hun schouder alles zijn. plus ze denk dat ze zelf de chef van dienst zijn (niet allemaal maar de meeste wel)

gelukkig komen ze tegenwoordig nog wel praatje maken en of vragen of ik mooie foto;s heb...

Er zit een heel verschil in tussen agenten.

Moet ik wel zeggen in het ene district werk je makkelijker dan in het andere.  Het is gewoon je bekendheid.. Als je ze kennen heb je snel midder problemen.. (mijn ervaring hoor)


Just'in

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 278
  • HBT / brandweerduiker
    • Brandweer Zaanstad Kring 7
Reactie #114 Gepost op: 18 januari 2006, 15:51:17
Die jonge gasten met een streep...hahaha en dat zeg jij als 16 jarige? Met zo'n houding ga je continue tegen conflicten aanlopen heb ik zo'n vermoeden :-X
"There is no higher honor than human service. To work for the common good is the greatest deed."


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #115 Gepost op: 18 januari 2006, 16:46:07
Die jonge gasten met een streep...hahaha en dat zeg jij als 16 jarige? Met zo'n houding ga je continue tegen conflicten aanlopen heb ik zo'n vermoeden :-X

Je mag het niet zeggen, maar wat moet ik dan zeggen die broekies... ??? vertel jij het me maar.. En ik loop bijna nooit tegen conflicten aan of het moet met eigen collega zijn ja dat is logisch en te maken hebben met andere dingen. maar normaal niet hoor.


Just'in

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 278
  • HBT / brandweerduiker
    • Brandweer Zaanstad Kring 7
Reactie #116 Gepost op: 18 januari 2006, 22:18:41
noujah...zie onderstaande link en kijk zelf hoe je ze moet noemen? En jij word volgens mij ook liever aangesproken als fotograaf, in plaats van, die puber met die puistenkop en een fotoestel ;)

http://home.wanadoo.nl/gysen/politie_site_nederland/politie/rangen/inhoudpolrangen.htm
"There is no higher honor than human service. To work for the common good is the greatest deed."