Alle leden berichten laten aanpassen/verwijderen ?

Auteur Topic: Alle leden berichten laten aanpassen/verwijderen ?  (gelezen 28397 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #20 Gepost op: 28 maart 2006, 18:48:29
Ik ben het er ook niet mee eens,en waarom kun je in het andere topic lezen. ;)
  Ta


firemanr

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 28 maart 2006, 19:05:39
voorlopig is 79% tegen... naja, trek de conclusie ;)

Dat wil ook zeggen dat 21 % VOOR is....zo kun je het ook bekijken....niet gelijk zo negatief. ;) En nu is het zelfs 76 tegen 24, dus de VOOR-stemmers komen nu op. :)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #22 Gepost op: 28 maart 2006, 19:31:03
Ik zit bij de 76, maar de meerderheid van mijn collega-mod's zit bij de voorstemmers, dus ik zal me er bij moeten neerleggen.......  :-X Ik moet er niet aan denken dat ik een hele wetstekst heb zitten overtypen en dat dan iemand anders ff de essentie veranderd :-X :-\ waardoor het in een keer gebrabbel wordt.....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #23 Gepost op: 28 maart 2006, 20:01:24
Ik snap niet dat jullie denken dat de inhoud van je post geweld zal worden aan gedaan als je je openstelt voor kritiek. Iedereen beschermt nu z'n heilige huisje en blijft in z'n met muren omgeven mening hangen.

Ik heb juist bewondering voor de opstelling van de doorgaans strenge moderators. Ze steken nu hun nek uit voor ons en alles lijkt er op gericht nieuwe initiatieven op het gebied van vrije meningsuiting neer te sabelen. Al het nieuwe is in het begin even wennen, maar let op: straks weten we niet beter en ga je nieuwsgierig kijken als je thuis komt wat wie nu weer verbetert heeft in je berichten.

Daar leer je toch alleen maar van?

Komop, een open mind! 8)

Henk


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #24 Gepost op: 28 maart 2006, 20:09:48
Dat wil ook zeggen dat 21 % VOOR is....zo kun je het ook bekijken....niet gelijk zo negatief. ;) En nu is het zelfs 76 tegen 24, dus de VOOR-stemmers komen nu op. :)

Volgens mij wordt er gerommeld met die poll. Het is steeds net niet 2/3 tegen.
Ik vertrouw het niet. :(
Het wordt tegen wil en dank doorgedrukt.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #25 Gepost op: 28 maart 2006, 20:12:40
Volgens mij wordt er gerommeld met die poll. Het is steeds net niet 2/3 tegen.
Ik vertrouw het niet. :(
Het wordt tegen wil en dank doorgedrukt.


Je bent te wantrouwend, onze moderators nemen je heus niet in de zeik! Knoeien met zo'n serieus onderwerp? Dan zouden ze hun geloofwaardigheid voor altijd verliezen!  :o

Henk


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #26 Gepost op: 28 maart 2006, 20:14:13
Volgens mij wordt er gerommeld met die poll. Het is steeds net niet 2/3 tegen.
Ik vertrouw het niet. :(
Het wordt tegen wil en dank doorgedrukt.

Alleen Pieter kan het veranderen. Maar dan moet hij iets doen in één of andere kritieke database. En dat doet hij toch liever niet...  ;)


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #27 Gepost op: 28 maart 2006, 20:21:34
Alleen Pieter kan het veranderen. Maar dan moet hij iets doen in één of andere kritieke database. En dat doet hij toch liever niet...  ;)

Dan maar hopen dat er nog genoeg mensen nee gaan stemmen :-\


Bommie

  • Gast
Reactie #28 Gepost op: 28 maart 2006, 20:34:34
Ik snap niet dat jullie denken dat de inhoud van je post geweld zal worden aan gedaan als je je openstelt voor kritiek. Iedereen beschermt nu z'n heilige huisje en blijft in z'n met muren omgeven mening hangen.

Ik heb juist bewondering voor de opstelling van de doorgaans strenge moderators. Ze steken nu hun nek uit voor ons en alles lijkt er op gericht nieuwe initiatieven op het gebied van vrije meningsuiting neer te sabelen. Al het nieuwe is in het begin even wennen, maar let op: straks weten we niet beter en ga je nieuwsgierig kijken als je thuis komt wat wie nu weer verbetert heeft in je berichten.

Daar leer je toch alleen maar van?

Komop, een open mind! 8)

Henk

Ik heb ook tegen gestemd

Ik hoop dat je gelijk krijgt Henk.
Maar neem eens een voorbeeld: jij reageert in de positieve zin op een topic,
en iemand leest dat (en je ligt bij die iemand niet in de smaak) en veranderd jou reactie in de negatieve zin waardoor jij de grootste herrie met mede forumers krijgt.
Dan denk ik niet dat je nog met plezier hier op het forum terug komt.
En dan nog zitten we op www (world wide web) waar iedereen zich op het forum kan aanmelden,
en eventueel met jou reactie kan sjoemelen.
Ik weet ook dat je iemand moet kunnen vertrouwen en dat de dicipline er moet zijn.
Ik denk zelf dat het gaat mislukken waardoor er veel problemen ontstaan en daardoor leden niet meer op het o zo gezellige forum terug komen (helaas) :-[


Marco Marijs

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 75
  • Weer of geen weer, 't is altijd brandweer!
Reactie #29 Gepost op: 28 maart 2006, 20:41:14
Weer een 'nee-er' erbij... Hoe zit dat nou, is er niet zoiets als vrijheid van meningsuiting, persvrijheid enz???
Groetjes, Marco.