Alle leden berichten laten aanpassen/verwijderen ?

Auteur Topic: Alle leden berichten laten aanpassen/verwijderen ?  (gelezen 28402 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #30 Gepost op: 28 maart 2006, 20:48:44
alsjeblieft niet zeg, krijg je weer dat als jij bla zegt, dat er iemand blie van gaat maken omdat dat met zijn mening overeenkomt
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Marco Marijs

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 75
  • Weer of geen weer, 't is altijd brandweer!
Reactie #31 Gepost op: 28 maart 2006, 20:54:01
Nou, zo bedoel ik het eigenlijk niet, maar ik bedoel het zo: Als Jij wat schrijft, is dit jou mening, en als iemand het daar niet mee eens is, zegt hij dat, maar geen berichten aanpassen e.d.
Groetjes, Marco.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #32 Gepost op: 28 maart 2006, 20:56:02
Ik zit bij de 76, maar de meerderheid van mijn collega-mod's zit bij de voorstemmers, dus ik zal me er bij moeten neerleggen.......  :-X

Beetje jammer dat je dit openbaar speelt.  :(  Valt me eerlijk gezegd een beetje van je tegen....  :-\


Kanarie

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 28 maart 2006, 21:46:51
Nou, zo bedoel ik het eigenlijk niet, maar ik bedoel het zo: Als Jij wat schrijft, is dit jou mening, en als iemand het daar niet mee eens is, zegt hij dat, maar geen berichten aanpassen e.d.
Daar ben ik het mee eens. En Henk, als iemand jouw bedoeling wil verduidelijken omdat je het slecht hebt verwoord, dan kan dat toch ook net zo goed in een extra post dan dat je later ziet dat iemand met goede bedoelingen toch niet helemaal begrijpt wat jij eigenlijk wilde zeggen maar nu staat het er wel alsof jij het gezegd hebt. Het brengt, afgezien van eventuele pesterijen, alleen maar verwarring met zich mee.


pluisje

  • Gast
Reactie #34 Gepost op: 28 maart 2006, 21:56:17
ook ik stem nee uit ervaring blijkt dat dit voor hele grote problemen kan gaan zorgen...
zou toch een mooie bak zijn als ik iets op het forum zet en iemand anders haald het er weer af of past het aan .

nee daar kan ik het niet mee eens zijn sorry hoor :'(
daar kan ik mij niet in vinden...
maar goed wie ben ik ::)


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #35 Gepost op: 28 maart 2006, 21:58:42
ook ik stem nee uit ervaring blijkt dat dit voor hele grote problemen kan gaan zorgen...
zou toch een mooie bak zijn als ik iets op het forum zet en iemand anders haald het er weer af of past het aan .

nee daar kan ik het niet mee eens zijn sorry hoor :'(
daar kan ik mij niet in vinden...
maar goed wie ben ik ::)

Jij bent pluisje met een mening!  ;)
  Ta


Kanarie

  • Gast
Reactie #36 Gepost op: 28 maart 2006, 22:09:26
ik wil mijn stem wijzigen, kan dat??


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #37 Gepost op: 28 maart 2006, 22:10:43
ik wil mijn stem wijzigen, kan dat??

Ineens van mening dat het wel een goed idee is?   ???
  Ta


Kanarie

  • Gast
Reactie #38 Gepost op: 28 maart 2006, 22:21:39
Ineens van mening dat het wel een goed idee is?   ???
ehm nou ik weet niet......... het heeft wel voors en wel tegens......... misschien toch maar niet......  het heeft wel net iets meer nadelen he.... :-\


Karim

  • Gast
Reactie #39 Gepost op: 28 maart 2006, 22:22:10
ik wil mijn stem wijzigen, kan dat??

Nee, ik kon bij 't maken van de poll aangeven of leden hun stem konden wijzingen en heb toen nee aangevinkt.

En aangezien jij eerst een NEE stem had geloof ik ben ik blij dat het niet veranderd kan worden.