Fotografen kan dit?

Auteur Topic: Fotografen kan dit?  (gelezen 788114 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Speedy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 237
Reactie #1840 Gepost op: 27 mei 2013, 19:06:09
Citaat van: hoefhaan link=msg=1167000 date=1369672800
Is dit inside information?
Hem zelf gesproken?

Via de mail ja, denk dat niet toegestaan is om volledige mail te quoten... is denk ik ook beetje lullig tegenover die 'fotograaf' zelf ;)


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #1841 Gepost op: 27 mei 2013, 19:35:34
Citaat van: Sem van der Wal link=msg=1166934 date=1369667414
Wat ik nu weer zie op Omroep Gelderland  :o

Hier zie je op 0:04 iets van menselijke resten liggen... naar mijn mening kan dit echt niet.

Overigens heeft medeforumlid Stefan Verkerk (die de beelden gemaakt heeft) de resten wel geblurd, zoals hier te zien is op 1:14.

Ben benieuwd naar jullie mening.

Met alle respect, ik heb het filmpje stil gezet op 0:04 maar kan geen "menselijke resten" ontdekken er ligt wel iets van oranje op het wegdek maar dit is niet (voor mij) herkenbaar als. Ook de balk vanaf 1:14 zegt niet veel, jij denkt dat het "menselijke resten" zijn maar dat is niet te zien er kan bijvoorbeeld ook een kentekenplaat liggen, deze heeft hij ook in het filmpje geblurd. Ik denk eerlijk gezegd dat je dingen (wilt) zien die er niet zijn althans ik kan ze niet ontdekken maar wellicht anderen wel.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #1842 Gepost op: 27 mei 2013, 19:48:53
Ik zie wel een wit laken, maar geen "menselijke resten"
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


apoo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 133
  • AVP
Reactie #1843 Gepost op: 27 mei 2013, 19:49:05
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1167023 date=1369676134
Met alle respect, ik heb het filmpje stil gezet op 0:04 maar kan geen "menselijke resten" ontdekken er ligt wel iets van oranje op het wegdek maar dit is niet (voor mij) herkenbaar als. Ook de balk vanaf 1:14 zegt niet veel, jij denkt dat het "menselijke resten" zijn maar dat is niet te zien er kan bijvoorbeeld ook een kentekenplaat liggen, deze heeft hij ook in het filmpje geblurd. Ik denk eerlijk gezegd dat je dingen (wilt) zien die er niet zijn althans ik kan ze niet ontdekken maar wellicht anderen wel.

Sem vermeldt 2 filmpjes. In dit filmpje zijn op 0:04 de vermoedelijke "menselijke resten" te zien. Dezelfde "resten" die Stefan in zijn filmpje op 1:14 heeft geblurd.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1844 Gepost op: 27 mei 2013, 19:54:52
Citaat van: apoo link=msg=1167030 date=1369676945
Sem vermeldt 2 filmpjes. In dit filmpje zijn op 0:04 de vermoedelijke "menselijke resten" te zien. Dezelfde "resten" die Stefan in zijn filmpje op 1:14 heeft geblurd.

Sorry ik zie het ook niet. En ik heb nog goeie ogen. Ik zie het echt niet.


apoo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 133
  • AVP
Reactie #1845 Gepost op: 27 mei 2013, 19:58:55
Citaat van: Dinges link=msg=1167032 date=1369677292
Sorry ik zie het ook niet. En ik heb nog goeie ogen. Ik zie het echt niet.

Nouja, het ging me er meer om dat klf in het verkeerde filmpje aan het zoeken was ;). Op 0:04 zie ik in het gras wel iets liggen wat er bloederig uit ziet. Wat het verder is zou ik niet durven zeggen. Stefan heeft het geblurd dus het zal wel niet al te fris zijn geweest.


TheBeast

  • Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 531
  • BHV
Reactie #1846 Gepost op: 27 mei 2013, 19:59:44
Ik zie alleen wat bloed..


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #1847 Gepost op: 27 mei 2013, 20:04:06
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1167023 date=1369676134
Met alle respect, ik heb het filmpje stil gezet op 0:04 maar kan geen "menselijke resten" ontdekken er ligt wel iets van oranje op het wegdek maar dit is niet (voor mij) herkenbaar als. Ook de balk vanaf 1:14 zegt niet veel, jij denkt dat het "menselijke resten" zijn maar dat is niet te zien er kan bijvoorbeeld ook een kentekenplaat liggen, deze heeft hij ook in het filmpje geblurd. Ik denk eerlijk gezegd dat je dingen (wilt) zien die er niet zijn althans ik kan ze niet ontdekken maar wellicht anderen wel.

ik zie links, bloed en rechts zie ik iets wat voor mij niet te identificeren is. Zouden menselijke resten kunnen zijn, maar ook iets anders.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1848 Gepost op: 27 mei 2013, 20:07:01
Ik zie iig geen probleem vwb publicatie. Voor het grote publiek valt er immers niets schokkends te zien.  Dus ja dit kan.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #1849 Gepost op: 27 mei 2013, 20:11:23
Citaat van: apoo link=msg=1167033 date=1369677535
Nouja, het ging me er meer om dat klf in het verkeerde filmpje aan het zoeken was ;). Op 0:04 zie ik in het gras wel iets liggen wat er bloederig uit ziet. Wat het verder is zou ik niet durven zeggen. Stefan heeft het geblurd dus het zal wel niet al te fris zijn geweest.

Klef zat idd in het verkeerde filmpje te kijken e050
In het juiste filmpje kom ik ook wat verder maar niet zover dat ik het herken als menselijke resten. Idd heeft stefan het geblurd en betreft het zeker geen kenteken o.i.d. (tenzij die tegenwoordig ook in rood leverbaar zijn) dus zal stefan daar zijn redenen voor gehad hebben, iets meer fatsoensnormen wellicht.
Blijft het m.i. voor de leek (als wij al moeilijk kunnen zien of het al of niet om menselijke resten gaat) niet herkenbaar als.... hooguit een bloederig wegdek en berm.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend