Geweld tegen brandweer neemt toe

Auteur Topic: Geweld tegen brandweer neemt toe  (gelezen 3404 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

FrankyboyB

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 2 juni 2006, 13:32:22
Tja, e.e.a. is natuurlijk wel een afspiegeling van wat er maatschappelijk gaande is. 8)

Maar de hand in eigen boezem steken mag natuurlijk ook wel.
Persoonlijk heb ik meerdere keren meegemaakt dat door arrogant gedrag van bepaalde beroepsgroepen, irritatie opgewekt wordt en dan is een middelvinger snel opgestoken. :-[
Dus naar de snackbar met een dienstvoertuig, onnodig alarmsignalen gebruiken.................. >:(


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #11 Gepost op: 2 juni 2006, 13:56:53
geldt dit ook als de politie beetje agressief tegen brandweermensen reageerd?? ::) ::)

we hadden melding binnenbrand kwam een collega ter plaatsten om drank te brengen e.d. was er een hele opgefokte agent die hem bijna te lijf wou gaan. beetje jammer we moeten het toch samen doen he.. :-X :-X

Hoi Arie

Wil je er meer over kwijt?
Wat was de situatie en reden etc?
Ben wel erg benieuwd.

Groet, Jos
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #12 Gepost op: 2 juni 2006, 14:51:27
geldt dit ook als de politie beetje agressief tegen brandweermensen reageerd?? ::) ::)

we hadden melding binnenbrand kwam een collega ter plaatsten om drank te brengen e.d. was er een hele opgefokte agent die hem bijna te lijf wou gaan. beetje jammer we moeten het toch samen doen he.. :-X :-X

is bij ons gelukkig ook anders, een koffie pot doet wonderen, zeker als het wat langer duurt, ze weten ook al precies welke auto (auto zonder kenmerken) ze door moeten laten om later in aanmerking te komen voor zo'n bruin geurig bakkie ;D
Nemo me impune lacessit


brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Reactie #13 Gepost op: 2 juni 2006, 20:10:39
denk dat ze een zware nacht hadden gehad, maar we kregen melding brand en bleek oude schoolbarakken tezijn met een vrouwenstichting en werd direct middelbrand dus er liep al een hoop volk rond en we(ik) had al een deuk gegooid(met slang) in de politie auto (moet hij zijn auto maar nie bij de brandkraan zetten ;)) en toen haalde hij zijn auto weg en kwam een collega brandweerman in zijn eigen kleren aan lopen en wij gaan met hem praten en na een aantal minuten komt hij naar ons toe van hallo wa doe jij hier terug achter da lint. dus wij zeiden dat hij bij ons hoorde ja belachelijk en gewoon achter da lint blijven. dus wij doe maar rustig hij hoord bij ons, en toen nog meer blabla dus zijn wij maar gewoon met die jongen eindje weggelopen. echt belachelijk
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt