Registratieprogramma

Auteur Topic: Registratieprogramma  (gelezen 4850 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Gepost op: 13 juni 2006, 17:55:42
Welk programma wordt er bij jouw korps gebruikt voor de urenregistratie (oefenuren, uitrukuren e.d.)?

En hebben jullie enig idee met wat voor programma de (persoons)gegevens van de korpsleden bij worden gehouden?

Ik moet voor stage namelijk na gaan denken over hoe ik deze dingen aan wil pakken en eventueel uitzoeken wel programma het meest geschikt is.  :)




FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2006, 17:58:24
fireman heeft dat bij ons geloof ik  ;)
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


ajax

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 13 juni 2006, 22:21:02
preber hebben wij


Guust

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
  • Don't shoot the messenger!
Reactie #3 Gepost op: 14 juni 2006, 08:26:00
Registar heeft ook een module voor de persoonsgegevens


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #4 Gepost op: 14 juni 2006, 13:44:26
preber hebben wij
weet je ook waar ik daar meer informatie over kan vinden?

Van die andere programma's heb ik namelijk wel de website kunnen vinden maar bij Preber nog niet.


marcel-beets

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
  • hoofdbrandwacht + ademluchtmedewerker
Reactie #5 Gepost op: 14 juni 2006, 17:34:43
daar hebben wij papier voor gelovik  :o


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #6 Gepost op: 14 juni 2006, 21:10:20
daar hebben wij papier voor gelovik  :o

 ??? maar worden de gegevens die door de korpsleden op papier in worden gevult niet ingevoerd in een computerprogramma?

Bij 'ons' in Heerenveen worden door de vrijwilligers na een oefening of een uitruk ook handtekeningen gezet voor aanwezigheid, en vult de bevelvoerder/oefenleider onder andere de begin- en eindtijden in. Deze gegevens worden dan later weer ingevoerd.


marcel-beets

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
  • hoofdbrandwacht + ademluchtmedewerker
Reactie #7 Gepost op: 15 juni 2006, 14:17:16
bij ons wordt alleen geregistreerd  wie aanwezig was  en of ie bev  pb   1 2 3 of 4 was en of die iets bijz heeft gedan   hitte  adem  hv   meer niet   en volgens mij wordt daar ook niet veel mee gedaan  

kan het mis hebben hoor    (mischien dat de commendant  het invult op het gemeentehuis  maar volgens mij heeft hij het daar te druk voor    in die 2 .5 dag dat ie werkt


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #8 Gepost op: 15 juni 2006, 18:58:10
bij ons wordt alleen geregistreerd  wie aanwezig was  en of ie bev  pb   1 2 3 of 4 was en of die iets bijz heeft gedan   hitte  adem  hv   meer niet   en volgens mij wordt daar ook niet veel mee gedaan  

kan het mis hebben hoor    (mischien dat de commendant  het invult op het gemeentehuis  maar volgens mij heeft hij het daar te druk voor    in die 2 .5 dag dat ie werkt

maar je krijgt je oefenuren toch uitbetaalt neem ik aan?
Dan worden de gemaakte uren toch ergens ingevoerd.


marcel-beets

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
  • hoofdbrandwacht + ademluchtmedewerker
Reactie #9 Gepost op: 16 juni 2006, 17:47:54
nee hier wordt niks nakes nada betaald    geen oefenuren   geen opleidings uren  en ook geen uitrukuren

er wordt alleen elk jaar voor iedere brandweerman 500 euro gestort in een pot voor uitjes enzo