Gezocht MSN van Amerikaanse brandweermensen

Auteur Topic: Gezocht MSN van Amerikaanse brandweermensen  (gelezen 3251 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Target77

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 5 juli 2006, 10:28:15
Ook zijn die amerikanen helemaal lijp van Yahoo Instant Messenger.  ;)


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 5 juli 2006, 12:29:37
JA ik heb pas 2 jaar engels :p  maar kunnen jullie me niet helpen?? ::)


Gast

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 5 juli 2006, 12:31:31
JIJ wilt toch chatten met Amerikaanse brandweermannen?
Wacht tot je beter Engels kunt, en probeer niet te hardnekkig iemand's MSN te krijgen. Daar houden die Yank's niet van ;)


Rene112

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 5 juli 2006, 20:25:43
JIJ wilt toch chatten met Amerikaanse brandweermannen? Wacht tot je beter Engels kunt, en probeer niet te hardnekkig iemand's MSN te krijgen. Daar houden die Yank's niet van ;)

Gelukkig mag iedereen nog altijd zelf bepalen of hij/zij Vincent een beetje wil helpen!  ;) ;D   

Toen ik voor het eerst naar Amerika ging "op zoek naar de echte brandweer" heb ik bij de voorbereiding ook veel hulp gekregen van collega's/hobbyisten ;)

Vincent, ik heb jouw tekst een beetje aangepast/uitgebreid (zie onderaan).
Veel amerikanen kennen "dutch" niet of koppelen dat niet aan ons "kleine" landje... vandaar Holland/The Netherlands!  ;)
Misschien is het slim om je oude bericht op het amerikaanse forum te verwijderen en deze ervoor in de plaats te zetten.
Ter info : "fire explorers" is vergelijkbaar met onze jeugdbrandweer. De organisatie daar lijkt veel op een scoutingclub en bestaat ook bij de politie.

groeten,
René de Caluwé
 

Hello, my name is Vincent, 14 years old and I am from Holland (The Netherlands). I am a "fire explorer" with a fire department where we are being prepared by training to become a (volunteer or professional) firefighter.

I'm very interested in the fire departments in the USA. So I would like to know more about being a firefighter in the States.
Maybe someone uses the MSN chat program, and would like to chat with me?
If you want you can add me : vinman90342@hotmail.com

greetings,
Vincent
The Netherlands


IkWilbert

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,495
  • BHV'er
Reactie #14 Gepost op: 5 juli 2006, 22:51:16
Ah, dat is top Rene, ik denk dat Vincent daar een stuk verder mee komt.  :)


Karim

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 5 juli 2006, 22:56:33
Misschien geen slecht idee om daar te vragen of er toevallig ook Nederlandse sprekende brandweermannen zitten. Het zullen er niet veel zijn, maar wellicht een paar die vanuit Nederland of Aruba/Curacao naar Amerika verhuisd zijn.
Ik ben in Miami eens een Firefighter tegengekomen die oorspronkelijk uit Gouda kwam.

Want als iemand op dat forum bovenstaande stukje leest verwacht ie waarschijnlijk dat Vincent ook vloeiend Engels kan lezen en schrijven, en als ze dan gaan chatten/mailen en er dan achterkomen dat dat totaal niet 't geval is dan zullen ze zich wellicht terugtrekken.

In iedergeval veel succes ermee  ;)