Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1956197 keer)

HIT (en 8 gasten bekijken dit topic.

Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #3130 Gepost op: 17 oktober 2012, 17:09:16
Pfff kunnen die lui alleen maar gillen en schreeuwen en tekeer gaan. Hopelijk is dat w** later alsnog opgepakt voor  geweldpleging.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #3131 Gepost op: 17 oktober 2012, 17:10:46
Omdat we teveel offtopic gaan, hier een filmpje:

Politie aanhouding loopt uit de hand Amsterdam Heesterveld 2000
Al meerdere malen voorbij gekomen..  O0
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #3132 Gepost op: 17 oktober 2012, 17:18:01
Politie pakt een man
Gepubliceerd op 16 okt 2012 door mustafovgurcan13
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #3133 Gepost op: 18 oktober 2012, 00:34:13
Dit filmpje is in ieder geval opgenomen in R-R District 4 West-Blaak hoek Karel Doormanstraat tegenover de Wibra.
Het busje met enkel de blauwe striping die je in de 1e seconden ziet rijdt hoofdzakelijk voor winkeldieven op te halen in het district
en over te brengen naar het HB ( Buro Doelwater ).
Verder zie je nog wat beveiligers van AR Beveiliging die te voet surveilleert in het centrum en in diverse winkels staat en
die al ruim 10 à 15 jaar zeer goede en directe lijnen hebben met district 4.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #3134 Gepost op: 18 oktober 2012, 13:43:57
:-\
Dashcam of a stat trooper shot in the neck
Officer John Taylor was shot five times after he stopped a stolen car on Interstate 95. One of the shots hit the officer's bulletproof vest, he said, and Taylor had wounds to neck, abdomen and wrist. He radioed for help as he fell to the ground.
"I am choking on the blood. I am losing a lot of blood through my neck and I thought I would die," Taylor said on Monday, speaking for the first time about the incident.
Taylor credits four people with saving his life that night -- two drivers along I-95 who saw him get shot and stopped to help and two paramedic friends
who heard his call on the radio and showed up minutes later.
"I asked them not to let me die and they didn't. Those four people more than any others, in my opinion, were the true heroes that day," Taylor said.
After undergoing several surgeries at Pitt Memorial Hospital in Greenville, Taylor was released from the hospital on Thanksgiving Day and recuperated at home through the holidays. He returned to work at the end of January.

Kan als schokkend worden ervaren
http://www.liveleak.com/view?i=4a2_1350537943
Added: 6 hours ago Occurred On: Oct-18-2012


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #3135 Gepost op: 18 oktober 2012, 13:53:40
Mocht ik ooit uit Amsterdam verhuizen, dan zal ik dit soort dingen het meeste missen. Dit is in Vlissingen btw.

www.youtube.com/watch?v=6Kf9yUyRb3w


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #3136 Gepost op: 18 oktober 2012, 14:12:03
hahaha ik zag het ja! Dat is overigens wel één van de gekken van Vlissingen, zie hem regelmatig al zingend rondrijden. Respect voor de wijkagente met haar geduld en empatisch vermogen!!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #3137 Gepost op: 19 oktober 2012, 11:00:27
waarom? Het is toch een geweldige vent als je'm zo ziet en hoort? Daar hoef je geen geduld voor te hebben. Dit soort mensen zijn de kerst op de taart die politiewerk heet. Voor dit soort mensen ga je bij de politie (ok, naast de boeven die je wilt pakken).


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #3138 Gepost op: 19 oktober 2012, 12:54:27
waarom? Het is toch een geweldige vent als je'm zo ziet en hoort? Daar hoef je geen geduld voor te hebben. Dit soort mensen zijn de kerst op de taart die politiewerk heet. Voor dit soort mensen ga je bij de politie (ok, naast de boeven die je wilt pakken).

Right, ik weet niet of jij bij de politie werkt en waar.... maar ik kom genoeg van deze mannen tegen in de grote stad. Helaas zijn er heel veel collega's die niet zo geduldig zijn, bij het zien van een mes gelijk hoog in het spectrum zitten en ZEKER niet zo geduldig omgaan met zulke figuren omdat het de zoveelste is die ze tegenkomen.
Wat dat betreft heb ik zeker respect voor de leuke en goede manier waarmee ze met hem communiceert en het inlevingsvermogen wat ze heeft. Daar kunnen veel collega's een voorbeeld aan nemen!

P.s. voor mij is dit geen kers op mn taart en al helemaal niet waarom ik bij de politie ben gegaan, maar dat zal voor iedereen anders zijn.  ;) Dit hoort bij ons werk (?) en zo'n vrolijke kerel als hij is altijd leuk.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #3139 Gepost op: 19 oktober 2012, 20:01:38
Wat is dat voor grote gele zaklamp die politie in dit onderstaande filmpje gebruikt?

Minderjarige jongen neergestoken aan de Jan Prinslaan in Haarlem-Noord
User: haarlemnoord1