Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1956593 keer)

0 gebruikers (en 23 gasten bekijken dit topic.

Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #4040 Gepost op: 3 juni 2013, 23:26:10
Citaat van: grizz link=msg=1169376 date=1370289646
Volgens mij loopt er niets uit de hand... er wordt iemand aangehouden en daar zijn een aantal mensen het niet mee eens. Prima... maar beledigen of belemmeren wordt niet getolereerd... mooi om dan meteen door te pakken... lijkt me heerlijk.

Wat er hiervoor al gezegd werd. In mijn district, hebben we ongeveer 8 a 9 mensen werkzaam. Als we geluk hebben... e050
Ach in de dagdienst hier 3 of 4 man, met wat geluk wel nog een blik aspiranten. In de nacht is men met 1 koppel op elkaar aangewezen.

http://www.youtube.com/watch?v=CXkNU9obsuo
Bron: Youtubekanaal Surveillanceteam

Zie ik dat nou goed? Dat lijkt wel Kmar in een politie voertuig in de laatste seconden.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #4041 Gepost op: 3 juni 2013, 23:59:30
Negatief, is de lichtblauwe bike-polo die in ZaWa gedragen wordt.


Blauwe-motormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 686
Reactie #4042 Gepost op: 4 juni 2013, 21:02:24
Citaat van: Meneer link=msg=1169389 date=1370294770
Zie ik dat nou goed? Dat lijkt wel Kmar in een politie voertuig in de laatste seconden.

Een KMar??? Wat is dat, is dat net zoiets als een politie? ;)

Waarom is dat een "probleem"? Ik heb als medewerker van de KMar ook als bestuurder in of op verschillende politievoertuigen gereden met/zonder OGS. Daarbij komt het in vele gebieden voor waar je een mix zit van een collega van de politie en één collega van de KMar.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #4043 Gepost op: 4 juni 2013, 21:58:31
Citaat van: Blauwe-motormuis link=msg=1169764 date=1370372544
Een KMar??? Wat is dat, is dat net zoiets als een politie? ;)

Waarom is dat een "probleem"? Ik heb als medewerker van de KMar ook als bestuurder in of op verschillende politievoertuigen gereden met/zonder OGS. Daarbij komt het in vele gebieden voor waar je een mix zit van een collega van de politie en één collega van de KMar.

Uhm, je zegt toch ook 'dat leek wel politie in dat voertuig'? Zie het probleem niet. Net als dat er geen probleem wordt door Meneer over het feit dat er Kmar in een politie voertuig rijdt. Het was slechts een vraag over de blauwe kleding...


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #4044 Gepost op: 4 juni 2013, 23:20:37
Citaat van: Blauwe-motormuis link=msg=1169764 date=1370372544
Een KMar??? Wat is dat, is dat net zoiets als een politie? ;)

Waarom is dat een "probleem"? Ik heb als medewerker van de KMar ook als bestuurder in of op verschillende politievoertuigen gereden met/zonder OGS. Daarbij komt het in vele gebieden voor waar je een mix zit van een collega van de politie en één collega van de KMar.
Ik kaart geen probleem aan, vond het alleen opvallend. Het zou in principe geen probleem hoeven zijn, maar het is op z'n minst opmerkelijk te noemen. Een mix van politie en KMar op een auto (in een gebied met veel militairen) lijkt me ook niet meer dan logisch. Maar KMar is een politievoertuig zou toch wel voor wat verwarring zorgen;)


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #4045 Gepost op: 5 juni 2013, 10:10:05
Citaat van: Meneer link=msg=1169389 date=1370294770
Ach in de dagdienst hier 3 of 4 man, met wat geluk wel nog een blik aspiranten. In de nacht is men met 1 koppel op elkaar aangewezen.

http://www.youtube.com/watch?v=CXkNU9obsuo
Bron: Youtubekanaal Surveillanceteam

Zie ik dat nou goed? Dat lijkt wel Kmar in een politie voertuig in de laatste seconden.

Hoop dat de reanimatie succesvol is geweest. Wat mij overigens opvalt in dit soort filmpjes is hoe weinig men gebruikt maakt van de alternerende koplampen.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #4046 Gepost op: 5 juni 2013, 10:37:57
in de honac opbouw van de oudere voertuigen in onze regio, zit die knop er wel op. Maar werkt in de meeste gevallen gewoon niet. Nieuwe voertuigen wel uiteraard...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #4047 Gepost op: 5 juni 2013, 10:38:28
Citaat van: Jerommeke link=msg=1169328 date=1370282025
Dat is meer politie voor 1 incident als dat wij dagelijks op straat hebben rijden in de gehele regio  ::) ???

Ja dat is het voordeel van Haaglanden, vrijwel 24/7 een paraat peleton beschikbaar en bovendien veel bureau's binnen de gemeente. Daardoor altijd veel personeel om eventuele wanordelijkheden snel in de kiem te smoren!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #4048 Gepost op: 5 juni 2013, 12:23:17
Citaat van: grizz link=msg=1170040 date=1370421477
in de honac opbouw van de oudere voertuigen in onze regio, zit die knop er wel op. Maar werkt in de meeste gevallen gewoon niet. Nieuwe voertuigen wel uiteraard...
Valt mij op dat 95% van mijn collega's niet weet hoe de OGS werken, de KK knop kennen ze niet en raken ze dan ook niet aan. OGS is rode knop indrukken en gaan, geluid eraf is nogmaals indrukken. maar wat de verlichting doet in de omstandigheden (dag/nacht) we men niet. Toch zonde, zou wellicht beter geïnformeerd moeten worden.


Winterschläfer

  • Centralist Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 81
Reactie #4049 Gepost op: 6 juni 2013, 22:15:21
Citaat van: Meneer link=msg=1170084 date=1370427797
Valt mij op dat 95% van mijn collega's niet weet hoe de OGS werken, de KK knop kennen ze niet en raken ze dan ook niet aan. OGS is rode knop indrukken en gaan, geluid eraf is nogmaals indrukken. maar wat de verlichting doet in de omstandigheden (dag/nacht) we men niet. Toch zonde, zou wellicht beter geïnformeerd moeten worden.
Heel fijn die KK (Knipperende Koplampen), maar dan moet dat wel werken. In het district Noord- en Oost Gelderland zit bv. de knop er wel, maar heeft ie totaal geen functie.