GRIP 4 Grote stroomstoring na brand - Hengelo 19-07-2006

Auteur Topic: GRIP 4 Grote stroomstoring na brand - Hengelo 19-07-2006  (gelezen 43167 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #90 Gepost op: 19 juli 2006, 23:51:20
Ik vind grip 4 dan ook vrij uniek moet ik zeggen.


Twentenieuws-Almelo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 655
  • Schat je pieper gaat schat!!! Wakker worden.
    • www.larofotoservice.nl
Reactie #91 Gepost op: 19 juli 2006, 23:53:25
Ben dan ook blij als tukker dat het waarschijnlijk met een spreekwoordelijke sisser afloopt...

beter te veel opschalen dan te weinig.


Rene112

  • Gast
Reactie #92 Gepost op: 19 juli 2006, 23:55:17
Dit is de laatste keer dat we dit publiek doen (ik vind het namelijk wel goed als de andere forumleden meekijken hoe we hier mee omgaan!

Citaat
wanneer dan want ik ben net pas lid geworden !?
Tijd om dus eerst de forumregels te gaan lezen, en je gedrag wat aan te passen. Anders vrees ik dat dat lidmaatschap niet lang zal duren ;)

Citaat
Nou lekker forum dan ik dacht dat een forum voor discussie was en zeg nou zelf is er nou echt zo veel aan de hand ???
Hou nou eens op met die onzin verkopen!  De collega's in Twente hebben de afgelopen 6 jaar (na dé ramp) een enorme organisatie opgebouwd voor de rampenbestrijding. Als er daar opgeschaald wordt naar bijv. Grip 3 of 4, dan zal dat een reden hebben.
En mensen die weten waarvoor de Grip procedures dienen, weten dat je zelfs een Grip 4 zou kunnen krijgen zonder dat er een brandweerauto (m.u.v. piketvoertuigen van officieren) ingezet is.

Kortom : wij accepteren hier geen "afzeiken" van collega hulpverleners, en al helemaal niet zonder onderbouwing en op basis van wat "geroep". En als het dan met de juiste informatie etc. niet goed gegaan blijkt te zijn, dat praten we er hier over op een respectvolle manier met als doel het ervan leren!

Citaat
Dat kan jij dan toch ook naar mij toe doen ? of zie ik dat verkeerd ? Zeker is mod van de pagina moet je toch zelf het goede voorbeeld geven

Dat goede voorbeeld heb ik in mijn afgelopen berichten al gegeven, dus dat zie je verkeerd!
De wijze van ingrijpen is zoveel mogelijk per persoonlijk bericht, maar bij een zeer druk onderwerp, met veel berichten is het soms beter om andere forumleden mee te laten lezen.

René de Caluwé
Moderator


Firefighter Peter

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 296
  • Firefighter Peter
Reactie #93 Gepost op: 19 juli 2006, 23:55:31
Ben dan ook blij als tukker dat het waarschijnlijk met een spreekwoordelijke sisser afloopt...

beter te veel opschalen dan te weinig.

eind goed al goed  ;)
Spoed komt meestal door voorafgaande traagheid


Brandweermannetje12

  • Gast
Reactie #94 Gepost op: 19 juli 2006, 23:57:50
Dit is de laatste keer dat we dit publiek doen (ik vind het namelijk wel goed als de andere forumleden meekijken hoe we hier mee omgaan!
Tijd om dus eerst de forumregels te gaan lezen, en je gedrag wat aan te passen. Anders vrees ik dat dat lidmaatschap niet lang zal duren ;)
Hou nou eens op met die onzin verkopen!  De collega's in Twente hebben de afgelopen 6 jaar (na dé ramp) een enorme organisatie opgebouwd voor de rampenbestrijding. Als er daar opgeschaald wordt naar bijv. Grip 3 of 4, dan zal dat een reden hebben.
En mensen die weten waarvoor de Grip procedures dienen, weten dat je zelfs een Grip 4 zou kunnen krijgen zonder dat er een brandweerauto (m.u.v. piketvoertuigen van officieren) ingezet is.

Kortom : wij accepteren hier geen "afzeiken" van collega hulpverleners, en al helemaal niet zonder onderbouwing en op basis van wat "geroep". En als het dan met de juiste informatie etc. niet goed gegaan blijkt te zijn, dat praten we er hier over op een respectvolle manier met als doel het ervan leren!

Dat goede voorbeeld heb ik in mijn afgelopen berichten al gegeven, dus dat zie je verkeerd!
De wijze van ingrijpen is zoveel mogelijk per persoonlijk bericht, maar bij een zeer druk onderwerp, met veel berichten is het soms beter om andere forumleden mee te laten lezen.

René de Caluwé
Moderator





Kortom : wij accepteren hier geen "afzeiken" van collega hulpverleners, en al helemaal niet zonder onderbouwing en op basis van wat "geroep". En als het dan met de juiste informatie etc. niet goed gegaan blijkt te zijn, dat praten we er hier over op een respectvolle manier met als doel het ervan leren!

HAHA ja idd nou dan mag je er nog wel een paar een berichtje typen .... KEEP UP THE GOOD WORK ?!  8) maarja dat doen we natuurlijk aleen bij nieuwe leden !?

Want ik reageer wel terug op andere berichten ? wel zo netjes toch


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #95 Gepost op: 19 juli 2006, 23:57:57
Weet ik eigenlijk nog steeds niet waar dat bericht vandaan kwam wat Brandweermannetje hier had geplaatst en wat zogenaamd van de persvoorlichting van de brandweer afkomstig was. Daarin werd gesproken over evacuatie van een gebied van 1200 meter rond AKZO. Maar over evacuaties lees ik in geen enkel nieuwsbericht wat terug.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #96 Gepost op: 19 juli 2006, 23:59:09
Weet ik eigenlijk nog steeds niet waar dat bericht vandaan kwam wat Brandweermannetje hier had geplaatst en wat zogenaamd van de persvoorlichting van de brandweer afkomstig was. Daarin werd gesproken over evacuatie van een gebied van 1200 meter rond AKZO. Maar over evacuaties lees ik in geen enkel nieuwsbericht wat terug.
Als je het bericht goed leest staat het vol taal fouten, dus niet al te serieus nemen


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #97 Gepost op: 19 juli 2006, 23:59:48
Dan vind ik het zeer kwalijk dat zo'n fake-bericht geplaatst is!!!
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Erik38

  • Ben belangstellende in het brandweer wezen
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #98 Gepost op: 20 juli 2006, 00:01:06
;) helemaal mee eens
-=Jupiter 8.6=-  -=Infostream xstream 3=-  -=UBC9000XLT=-


jeroenbos

  • jeugdbrandweer/ fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 697
Reactie #99 Gepost op: 20 juli 2006, 00:02:18
mee eens

mooie beelden van het journaal