Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 754223 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #220 Gepost op: 7 maart 2010, 15:50:41
Sorry hoor maar daar heeft het toch niet mee te paken. Als je een product leverd aan de politie en je zegt zelf vanaf Volvo dat het onder alle omstandigeheden goed is en blijft en bij de eerste de beste begeleiding van de Ambu vanuit Den Haag naar het Sofia en bij de aankost roken de  remen en trekken de schijven krom ligt het niet aan mij maar echt aan het product.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #221 Gepost op: 7 maart 2010, 15:54:30
Sorry hoor maar daar heeft het toch niet mee te paken. Als je een product leverd aan de politie en je zegt zelf vanaf Volvo dat het onder alle omstandigeheden goed is en blijft en bij de eerste de beste begeleiding van de Ambu vanuit Den Haag naar het Sofia en bij de aankost roken de  remen en trekken de schijven krom ligt het niet aan mij maar echt aan het product.

Waarom bevallen de V50'ers die het police pack hebben dan wel in Engeland ?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #222 Gepost op: 7 maart 2010, 16:00:44
Waarschijnlijk een ander parket van eisen. Dan hier. Maar werkt het niet met de volvo, dus weg met dat prul ding en snel wat Duits met achterwiel aandrijving of vierwiel aandrijving.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #223 Gepost op: 7 maart 2010, 16:07:03
Waarschijnlijk een ander parket van eisen. Dan hier. Maar werkt het niet met de volvo, dus weg met dat prul ding en snel wat Duits met achterwiel aandrijving of vierwiel aandrijving.

Het is nou wel bekend dat je iets Duits wilt ... ::)
Het is al járen goed gegaan met de Volvo, wil niet zeggen dat wanneer Politie Nederland bezuinigd op een voertuig dat het hele merk niet oké is.
Denk toch dat Volvo zich de laatste jaren goed bewezen heeft, de 850, S60, S70, V70 hebben jaren lang goed hun best gedaan en zijn (voor zover ik weet) niet afgekraakt. Zowel bij de opvallende als onopvallende (byzondere) eenheden.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Delta00

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #224 Gepost op: 7 maart 2010, 16:29:53
Sorry hoor maar daar heeft het toch niet mee te paken. Als je een product leverd aan de politie en je zegt zelf vanaf Volvo dat het onder alle omstandigeheden goed is en blijft en bij de eerste de beste begeleiding van de Ambu vanuit Den Haag naar het Sofia en bij de aankost roken de  remen en trekken de schijven krom ligt het niet aan mij maar echt aan het product.

Heb ik goed nieuws voor je, zag van de week onderweg een Volvo V50 van de VP Haaglanden  >:D
Hebben blijkbaar toch voor iets Zweeds gekozen, terwijl ze nu iets Duits hebben.................

Delta00


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #225 Gepost op: 7 maart 2010, 17:07:39
Heb ik goed nieuws voor je, zag van de week onderweg een Volvo V50 van de VP Haaglanden  >:D
Hebben blijkbaar toch voor iets Zweeds gekozen, terwijl ze nu iets Duits hebben.................

Delta00
Zal het geen "door de strot duwen" geweest zijn...?  ::)


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #226 Gepost op: 7 maart 2010, 17:15:02
Zo is het en niet anders.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #227 Gepost op: 7 maart 2010, 19:15:16
En wat Maarten zegt dat hij liever een personenauto voor het platteland heeft laat me niet lachen. Wij reden met een zwaarste motor die er was rond en geen klachen over lange aanrij tijden.

Waar zie je mij dat zeggen dan? ???

Ik zou juist eerder een busje willen voor plattelandsgebieden omdat je dan meer zelfvoorzienend bent. Juist in die gebieden moet je langer wachten op logistieke eenheden (bromfietsenbus, arrestantenzorg e.d.), dus scheelt het veel tijd als je dat zelf kunt doen.

Je hebt eigenlijk gewoon een mobiele werkplek onder de kont (mits goed ingericht) waar je veel aan hebt. I.m.o. weegt dat op tegen mindere rijeigenschappen.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #228 Gepost op: 7 maart 2010, 19:43:40
Waar zie je mij dat zeggen dan? ???

Ik zou juist eerder een busje willen voor plattelandsgebieden omdat je dan meer zelfvoorzienend bent. Juist in die gebieden moet je langer wachten op logistieke eenheden (bromfietsenbus, arrestantenzorg e.d.), dus scheelt het veel tijd als je dat zelf kunt doen.

Je hebt eigenlijk gewoon een mobiele werkplek onder de kont (mits goed ingericht) waar je veel aan hebt. I.m.o. weegt dat op tegen mindere rijeigenschappen.

Voor die ene keer in de maand dat je een bromfiets moet overbrengen? En de ''gewone'' arrestant kan ook gewoon in een normale dienstauto mee.
Don't get me wrong, ik zou geen nee zeggen tegen een full-option Transporter, maar ik denk niet dat we te ver door moeten draven in het concept.
Je ziet dat Rotterdam als enige regio DHV rijd met bussen, de andere regio's vinden het niets of hebben het geprobeerd en zijn er op terug gekomen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #229 Gepost op: 7 maart 2010, 19:51:49
Ik hoor hier (= ZHZ, polder) sommige dienders bijna smeken of ze de oude, vertrouwde Transporter weer terug kunnen krijgen.  :|