Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 754152 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1200 Gepost op: 7 november 2011, 23:06:57
Even een vraagje tussendoor van een geheel andere orde.

Hoe is het met de veiligheid van alle voertuigen na alle inbouwapparatuur enz.?
(Extra gewicht, Airbag passagierszijde)

Het vtg voldoet nog aan alle veiligheidseisen.


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #1201 Gepost op: 7 november 2011, 23:19:31
Het vtg voldoet nog aan alle veiligheidseisen.

Ok, dank je.
Je zou het soms niet denken als je ziet wat er allemaal in de buurt van het dashboard gebouwd wordt.
Ik had me zo voor kunnen stellen dat bij het uitklappen van de Airbag er het e.e.a. in de weg zit.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1202 Gepost op: 7 november 2011, 23:30:29
Ok, dank je.
Je zou het soms niet denken als je ziet wat er allemaal in de buurt van het dashboard gebouwd wordt.
Ik had me zo voor kunnen stellen dat bij het uitklappen van de Airbag er het e.e.a. in de weg zit.

Daar is vwb de inbouw rekening meegehouden. In A-A zit nagenoeg alles op het middenconsole. Het toetsenbord van mobipol zit in het dasboardkastje gemonteerd. Dus de airbag zit er boven en schermt bij het uitklappen je porem tegen het toetsenbord.


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #1203 Gepost op: 7 november 2011, 23:34:41
Ok, gelukkig maar. Geen platte neuzen dus.  ;D
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1204 Gepost op: 7 november 2011, 23:38:14
Ok, gelukkig maar. Geen platte neuzen dus.  ;D

Dat dan weer niet, maar wel knieschijven in mijn maag van het toetsenbord als in als bijrijder fungeer in de Golf? Heb dan liever een platte neus.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1205 Gepost op: 8 november 2011, 00:12:49
Dat dan weer niet, maar wel knieschijven in mijn maag van het toetsenbord als in als bijrijder fungeer in de Golf? Heb dan liever een platte neus.

Dit geldt trouwens ook voor de Volvo V50 van THW. Op die ene na die een los toetsenbord heeft.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1206 Gepost op: 8 november 2011, 00:20:21
Hoezo de vtgn zijn getest door straatdienders, want die hadden gezegd dat de Passat beter geschikt was.

Tja dat klinkt net als het steekwerende vest verhaal. Daar was dit vest toch ook afgewezen door de testers vanweg het draagcomfort?! En verd**** wat hebben we gekregen? En er was ook nog iets met de uniformkleding?! Nee laat maar, iedere diender kent de verhalen.

Ik las laatst het rapport over ons mooie BVH systeem, ook al een verhaal als "zie boven". Oja en die lange gele jassen van de verkeersdienders? Die zijn afgekeurd door IBT vanwege de veiligheid (slecht bereikbaar zijn van de geweldsmiddelen). Doen we ook niks mee!

We kunnen wel een afzonderlijke topic gaan maken zo  :-X De politie stikt van dit soort capriolen!
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1207 Gepost op: 8 november 2011, 00:23:06
Dit geldt trouwens ook voor de Volvo V50 van THW. Op die ene na die een los toetsenbord heeft.

Oja? Vandaar dat ze al maanden/ jaren vechten om dat vaste toetsenbord weg te krijgen! Helaas lukt dat niet omdat iemand met een onderzoekt zwaait dat heeft uitgewezen dat de toetsenborden veilig zijn en inklappen bij een verkeersongeval. En dat rapport...  (lag net in die kast die net naar Suriname verscheept is zeker!)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1208 Gepost op: 8 november 2011, 00:48:07
Oja? Vandaar dat ze al maanden/ jaren vechten om dat vaste toetsenbord weg te krijgen! Helaas lukt dat niet omdat iemand met een onderzoekt zwaait dat heeft uitgewezen dat de toetsenborden veilig zijn en inklappen bij een verkeersongeval. En dat rapport...  (lag net in die kast die net naar Suriname verscheept is zeker!)

Dat inklappen is je reinste bul***it. Ik meermaals de afdrukken in mijn knieen gehad. Dat losse toetsenbord wat jullie hebben in een van de V50's, wil men wel inbouwen in alle vtgn echter zit er een persoon op de Eenhoorn die dat allemaal tegen werkt.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1209 Gepost op: 8 november 2011, 00:50:24
Oja en die lange gele jassen van de verkeersdienders? Die zijn afgekeurd door IBT vanwege de veiligheid (slecht bereikbaar zijn van de geweldsmiddelen). Doen we ook niks mee!

Een voordeel als je niet bij je geweldsmiddelen hoeft te zijn is hij wel lekker warm als je langs de snelweg staat of bij een controle. 0098 0098