Verkeersregelaar voertuigen

Auteur Topic: Verkeersregelaar voertuigen  (gelezen 204314 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #170 Gepost op: 22 juni 2010, 19:25:13


Dienst: AVD Verkeer
Soort voertuig: Dienstauto
Merk & type: DODGE JOURNEY 2.0CRD L4 MT FWD LR (5P)
Byzonderheden: LED-balk met blauwe kap. Waarschijnlijk de enige AVD-Dodge met zo'n kap; de overige hebben transparante kappen. Ik weet niet welke kleur de LEDs uitstralen.
greetz,  Enrique


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #171 Gepost op: 22 juni 2010, 19:28:20
Byzonderheden:Ik weet niet welke kleur de LEDs uitstralen.

Amber!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Lambiek

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #172 Gepost op: 22 juni 2010, 21:40:47
Dit is bewust gedaan, heb deze auto heb ik opgebouwd toen ik nog werkte bij AVD en toen zat er een doorzichtige kap op.
De flitsers zijn amber, en voor uw info, ze hebben maar 2 van deze voertuigen, 1 met incident management erop en 1 met verkeersregelaar.

Groeten Hans


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #173 Gepost op: 22 juni 2010, 21:47:37
Dit is bewust gedaan, heb deze auto heb ik opgebouwd toen ik nog werkte bij AVD en toen zat er een doorzichtige kap op.
De flitsers zijn amber, en voor uw info, ze hebben maar 2 van deze voertuigen, 1 met incident management erop en 1 met verkeersregelaar.

Groeten Hans

Thanks, dan gaat mijn persoonlijke verzamelingsjacht door met die met Verkeersregelaar erop.  O0
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #174 Gepost op: 23 juni 2010, 23:34:46
Thanks, dan gaat mijn persoonlijke verzamelingsjacht door met die met Verkeersregelaar erop.  O0

Als ze er maar twee hebben ... Dan hoef je niet meer te jagen



Dienst: AVD
Soort voertuig: Dienstvoertuig Leidinggevende Verkeersregelaars
Merk & type: Dodge Journey ''2.0CRD L4 MT FWD LR (5P)''
Kenteken: 1-VDX-87
Byzonderheden: Witte kappen, wagenparknummer 07
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


sylvester1986

  • Gast
Reactie #175 Gepost op: 23 juni 2010, 23:43:50
In dit geval staat er dus ook Incident management op en niet zoals lambiek zei: " 1 met incident management erop en 1 met verkeersregelaar".
Of is dit een magneetplaat?
Wel mooie voertuigen O0


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #176 Gepost op: 23 juni 2010, 23:48:23
In dit geval staat er dus ook Incident management op en niet zoals lambiek zei: " 1 met incident management erop en 1 met verkeersregelaar".
Of is dit een magneetplaat?
Wel mooie voertuigen O0

In eerste instantie weet ik dat er zowiezo op een van de twee verkeersregelaar heeft gestaan. Wat er nu opzit is géén magneetplaat
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Lambiek

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #177 Gepost op: 24 juni 2010, 16:23:16
Correctie, er zijn er inmiddels 3, 2 met Im en 1 met verkeersregelaar.
Deze foto is gemaakt bij de IVIC, ben daar zelf gisteren ook geweest.

Dus Enrique je zoektocht kan doorgaan.

Groet Hans


mfrankena

  • MoWIS IM+
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
  • MoWis
    • Familie site
Reactie #178 Gepost op: 30 juni 2010, 20:45:55
@ tatuta: die mannen zullen ongetwijfeld een cursus gevolgd hebben, maar daar hebben ze volgens mij niet het gedrag geleerd wat men op de weg laat zien.

daarnaast is het nog steeds RwS/VenW die het hele IM verhaal en de richtlijnen (lees regels ! ) verzorgd. Het lijkt me wel dat RwS iets meer verantwoordelijkheid en kennis ervan heeft als de gemiddelde gebruiker ;-)
Tevens dacht ik dat de IM+ cursus van RwS nergens anders zo uitgebreid gegeven en vooral herhaald wordt als voor de Weginspecteurs. ( PLEASE correct me if i'm wrong collega's )
Nou, laten we een ding heel duidelijk stellen: AVD, VRKC en al die andere bedrijven voeren/mogen absoluut géén IM uit op auto(snel)wegen!
Het kan zijn dat ze voor Gemeentes IM mogen afhandelen, zoals bijvoorbeeld de firma Razenberg doet voor Rotterdam, maar meer ook niet.


@ Pleegje: ja, dat zal ongetwijfeld. Zonder het goed te praten, maar is dat niet in elke bedrijfstak zo?
Groeten, Martin.  MOtor WegInSpecteur (IM+) -- Rijkswaterstaat -- VWM Randstad  LET OP: Ik verkondig alleen mijn EIGEN mening, NIET die van mijn werkg


mfrankena

  • MoWIS IM+
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
  • MoWis
    • Familie site
Reactie #179 Gepost op: 30 juni 2010, 20:50:53
oh ja en die platen van incident management op hun autos  ::)

kijk eens op SIMN     ;)


Wat een collega van mij ook opgevallen was op de website van VRKC: de foto van de gele polo op de snelweg in fendoff positie, waarover hier al een discussie was geweest.
Is het handig om die zo prominent te plaatsen onder het mom van IM, terwijl hier die zaak toch vrij duidelijk besproken was ???


EDIT:
uh oh, zie net dat SIMN van logo veranderd is .....  byeorange  :P
Groeten, Martin.  MOtor WegInSpecteur (IM+) -- Rijkswaterstaat -- VWM Randstad  LET OP: Ik verkondig alleen mijn EIGEN mening, NIET die van mijn werkg