Plaats hier foto's van Alfa Romeo voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Alfa Romeo voertuigen  (gelezen 18505 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #10 Gepost op: 15 oktober 2006, 22:27:23
Speciaal voor jou dan 8)

Het ging mij even om de balk die er op zit! Heel erg netjes, een vriend van me zoekt zo iets in het amber!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Gast

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 15 oktober 2006, 22:30:12
Een MiniEdge is dat...
Ik zal eens kijken wat ik kan doen, frame, flitsers en voetjes zat, ik denk alleen niet dat ik nog genoeg oranje lensjes heb. Kom ik op terug.


jwpots

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 15 oktober 2006, 22:39:42
????Ik ziet nergens in de topic kop nederlands staan......Misschien handig als de kop wordt aangepast dan..
Niet in de kop van de topic, maar wel in het eerste bericht van de starter.

Trouwens zo'n lange topic zal dit niet worden. Met de Alfa van Putten waar de starter mee opende heb ik nog maar 3 Alfa's staan in de database die bij Nederlandse brandweerkorpsen hebben gereden. De wagen die ik hierbij plaats is er 1 van. te weten de wagen van de Amsterdamse brandweercommandant.



Verder heeft er nog een Alfa in Doesburg gereden en een Alfa in Rheden.

Groet
Johan


Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 16 oktober 2006, 10:48:32
????Ik ziet nergens in de topic kop nederlands staan......Misschien handig als de kop wordt aangepast dan..
Er is nog geen topic met alfa voertuigen
Bedoeling: Alleen nederlandse HV voertuigen
Mijn Begin sinds gister nieuw:

Alfa 145 Jeugdbrandweer Putten


Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 16 oktober 2006, 10:49:54
Het ging mij even om de balk die er op zit! Heel erg netjes, een vriend van me zoekt zo iets in het amber!

Dit is de balk die we hebben gemaakt van de restjes van de balk die nu op onze brandweerwagen zit.

We zijn bezig met een andere balk


de modelbouwer

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #15 Gepost op: 16 oktober 2006, 17:06:17
Verder heeft er nog een Alfa in Doesburg gereden en een Alfa in Rheden.
Groet
Johan

Johan, en in ieder geval een op Zandvoort. Maar ook een Alfa (naar ik meen type 33) bij de Haagsche politie. Alleen deze was na enkele weken al totall loss. De wagen kon het heftige Haagsche politiewerk niet aan ;)

Jeroen


Crashtender

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,172
Reactie #16 Gepost op: 16 oktober 2006, 17:23:15
Er is nog geen topic met alfa voertuigen
Bedoeling: Alleen nederlandse HV voertuigen

Mijn Begin sinds gister nieuw:

Alfa 145 Jeugdbrandweer Putten
http://img167.imageshack.us/img167/3682/1410066an4.th.jpg



Wat moet de Jeugdbrandweer dan met deze Alfa? Dat de jeugdbrandweer gebruik maakt van een DB, PM of een oude TS kan ik me nog wel voorstellen maar een gewone dienstauto kan ik niet helemaal begrijpen. Is een busje niet veel praktischer?
Reageer in een crisissituatie met kalmte en bedenk in een kalme periode dat er altijd weer ergens een crisis in de maak is.


timo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
Reactie #17 Gepost op: 16 oktober 2006, 17:52:24
wij pakken ook zovaak een corsa als de bus bijvoorbeeld vol zit of de TS en er moeten nog 2 personen mee ofzo of nog wat bagage
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda


Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 16 oktober 2006, 18:36:34
Wat moet de Jeugdbrandweer dan met deze Alfa? Dat de jeugdbrandweer gebruik maakt van een DB, PM of een oude TS kan ik me nog wel voorstellen maar een gewone dienstauto kan ik niet helemaal begrijpen. Is een busje niet veel praktischer?

Deze hebben we gekregen van een autobedrijf


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #19 Gepost op: 18 oktober 2006, 20:18:12
Johan, en in ieder geval een op Zandvoort. Maar ook een Alfa (naar ik meen type 33) bij de Haagsche politie. Alleen deze was na enkele weken al totall loss. De wagen kon het heftige Haagsche politiewerk niet aan ;)

Jeroen

Nou er waren er nog wel iets meer. De Rijkspolitie en de verkeersdienst van Amsterdam hebben een periode met Alfa-Romeo Spiders gereden. Die van de Rijkspolitie zijn maar kort gebruikt omdat het een beproeving was, Een enkele wagen is nog bij de verkeersdienst van Amsterdam terecht gekomen waar ze op de snelwegen rond Amsterdam gebruikt werden. Maar ik weet ook van het gebruikt van een paar Alfasud politiewagens. Weet alleen niet meer precies bij welk korps/brigade.
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief