Reddingsstation aan de IJssel

Auteur Topic: Reddingsstation aan de IJssel  (gelezen 121625 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #280 Gepost op: 26 augustus 2009, 16:50:21
Daar komt nog bij dat er een kans bestaat dat anderen in het gat springen wat maar voortduurt. Het zou mij niets verbazen als er eerdaags een KNRM station in het leven geroepen zou worden ter dekking van deze regio. Bovendien is daar ook nog een reddingsbrigade uit Biddinghuizen, die wel is waar haar acties niet op de marifoon meldt, maar wel een soort van meedoet.

Henk


Docus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 197
Reactie #281 Gepost op: 26 augustus 2009, 16:56:04
Daar komt nog bij dat er een kans bestaat dat anderen in het gat springen wat maar voortduurt. Het zou mij niets verbazen als er eerdaags een KNRM station in het leven geroepen zou worden ter dekking van deze regio. Bovendien is daar ook nog een reddingsbrigade uit Biddinghuizen, die wel is waar haar acties niet op de marifoon meldt, maar wel een soort van meedoet.


Verwacht niet 123 een KNRM station daar eigenlijk. Die heeft een goedkopere strategie van het overnemen van al bestaande stations de laatste jaren. Begreep dat ze Blaricum gaan overnemen? En Biddinghuizen ligt toch aan het Veluwemeer? Die zit dus net als Elburg achter de Roggebotsluis. Die komt niet snel op het vossemeer denk ik. Ik zou inderdaad het gebied zuidelijk van de sluis dan niet direct als jullie gebied zien (ik loop lekker op de zaken vooruit he ;) )
 Over Biddinghuizen: Benieuwd naar hoe het straks gaat met de nieuwe boot. zouden idd meer op VHF moeten doen. Jaja, andere topic ;)


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #282 Gepost op: 26 augustus 2009, 17:30:32
tja, over de exacte inhoud en de stappen die we nog moeten doen, communiceren we alleen intern en met de toekomstige partners en opdrachtgevers en niet via dit forum..


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #283 Gepost op: 26 augustus 2009, 18:00:57
tja, over de exacte inhoud en de stappen die we nog moeten doen, communiceren we alleen intern en met de toekomstige partners en opdrachtgevers en niet via dit forum..


Nou ja, je bedoelt natuurlijk je communiceert wel, maar gecensureerd.

Laat ik het zo zeggen, als ik zo lang in de starthouding stond kreeg ik kramp in mijn kuiten. Petje af voor je geduld.

Henk


zoetwater reddertje

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
    • KNRM.NL
Reactie #284 Gepost op: 26 augustus 2009, 18:56:13
je word ook een dagje ouder Henk. ;D ;D ;D


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #285 Gepost op: 27 augustus 2009, 16:27:36
Daar komt nog bij dat er een kans bestaat dat anderen in het gat springen wat maar voortduurt. Het zou mij niets verbazen als er eerdaags een KNRM station in het leven geroepen zou worden ter dekking van deze regio. Bovendien is daar ook nog een reddingsbrigade uit Biddinghuizen, die wel is waar haar acties niet op de marifoon meldt, maar wel een soort van meedoet.

Henk

En vergeet de Brandweer Kampen niet, die volgens mij qua materiaal en training ook aardig op het watergebeuren inzetten!?
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch


bAdemArk

  • Reddingsbrigade
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
  • Homo Sapiens Non Urinat In Ventum
    • RB Zwolle
Reactie #286 Gepost op: 27 augustus 2009, 21:24:01
Of Brandweer Zwartewaterland (post Zwartsluis) met hun nieuwe boot... opgeleid door de jongens van RN...

Groeten,
Mark


donderslag

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #287 Gepost op: 27 augustus 2009, 22:14:05
Blaricum wordt niet overgenomen, die hebben een gelieerde status gekregen. Blijven zelfstandig maar kunnen wel gebruik maken van de faciliteiten van de KNRM. Zo zijn er nog een aantal gelieerden in NL, die geen KNRM station zijn geworden of gaan worden. Maar zeker weten doen we het niet.
Berichten worden geplaatst op persoonlijke titel.


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #288 Gepost op: 27 september 2009, 15:13:11
tzt zal ik daar nader over communiceren..    :-X


Blue

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
Reactie #289 Gepost op: 27 september 2009, 16:30:04
Ben benieuwd...... dit zal dan ook wel zijn als jullie er klaar voor zijn. Hebben jullie deze zomer nog vooruitgang geboekt?