Nieuwe Ambulance's voor Rotterdam-Rijnmond VW T5 / Mercedes Sprinter.

Auteur Topic: Nieuwe Ambulance's voor Rotterdam-Rijnmond VW T5 / Mercedes Sprinter.  (gelezen 27635 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #10 Gepost op: 20 januari 2007, 20:41:47
Ik snap niet welke mercedes jij bedoeld,

Zal wel het "leenvoertuig" volvo s80 zijn die jij bedoeld ::) ::) ::) (17-115)

greetz roy


sajo

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 20 januari 2007, 20:43:08
Nee nee het is echt een nieuw voertuig,  inmiddels het type achterhaald
 een Mercedes Benz type 4.


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #12 Gepost op: 20 januari 2007, 21:23:43
Ik ga he ff navragen nu :D


Tommy

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 20 januari 2007, 22:04:42
Hoi Sajo,

Type 4??? Wat bedoel je hiermee precies? Ik denk zelf dat je de 58 bedoel. Ik heb er even een foto voor je bijgevoegd. Zo niet, dan staan er nog vier andere Mercedessen, allen Sprinters type 316CDI. Twee daarvan (40 en 41) zijn door Miesen gebouwd, de andere twee (54 en 55) door De Vries. Al deze voertuigen zijn van de BIOS. De VRR heeft geen enkele Mercedes.

Groetjes,

Michel



Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 20 januari 2007, 22:10:40
Er staat nog een nieuw type in de garage Barendrecht(een mercedes, vraag me effe niet welk type maar het is zo'n lage waar silo en bornkamp vroeger mee reden).

Alleen deze is van de RHRR, heb er al een paar keer naar staan kijken maar tot nu toe nog niet op de gevoelige plaat vast gelegd.

Als ik tijd heb en het niet vergeet zal ik hem op de foto zetten als ik daar op de post ben.



Sajo, weet je toevallig ook het nummer. Ik heb hem vandaag niet zien staan, maar ik weet niet welke jij momenteel voor de geest haalt.


Tommy

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 21 januari 2007, 00:00:11
Mannen, geloof me; de RHRR (tegenwoordig VRR) heeft geen enkele Mercedes...


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #16 Gepost op: 21 januari 2007, 00:04:01
Mannen, geloof me; de RHRR (tegenwoordig VRR) heeft geen enkele Mercedes...

En toch heb ik er 21 december een lage ambu zien rijden bij Utrecht (richting rotterdam) met rotterdam-rijnmond op zijn zijkant staan ......  ;) ;D :)


Tommy

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 21 januari 2007, 00:05:58
genade man wat en mooie wagen  :o maar waarom kiezen ze nu voor ze en corpuls konden ze geen lifepack 12 of en corpuls drie pakken

Elk voertuig in Rotterdam-Rijnmond heeft een identieke bepakking. Daarom heeft hij ook gewoon de Corpuls 08/16 gekregen zoals op de andere voertuigen (sterker nog, deze komt uit de voertuigen die weggaan). Hierdoor is er maar één apparaat waarmee het personeel hoeft te werken en hoeven ze niet verschillende apparateren te leren. Het personeel heeft namelijk geen vaste wagen en zodoende treffen in elke auto dezelfde aan. Stel dat in de toekomst de Corpuls vervangen gaat worden, dan komen ze ook gelijk op alle auto's.


Tommy

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 21 januari 2007, 00:09:51
En toch heb ik er 21 december een lage ambu zien rijden bij Utrecht (richting rotterdam) met rotterdam-rijnmond op zijn zijkant staan ......  ;) ;D :)

En toch heeft de VRR echt geen Mercedes rondrijden. Er zijn in Rotterdam-Rijnmond weliswaar drie lage Mercedessen, maar die zijn van de BIOS (nrs. 58, 90 en 91; zie bovenstaande foto), de particuliere vervoerder. De overheid ambulancedienst (tegenwoordig VRR, vroeger RHRR en GGD) heeft deze auto's echt waar niet.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #19 Gepost op: 21 januari 2007, 00:24:29
En toch heeft de VRR echt geen Mercedes rondrijden. Er zijn in Rotterdam-Rijnmond weliswaar drie lage Mercedessen, maar die zijn van de BIOS (nrs. 58, 90 en 91; zie bovenstaande foto), de particuliere vervoerder. De overheid ambulancedienst (tegenwoordig VRR, vroeger RHRR en GGD) heeft deze auto's echt waar niet.


Het had een 17-xxx nummer en RHRR op zijn zijkant staan  :) ::) ::) Ik kan het mis hebben wat het is nu na de kerst en oud&nieuw maar ik dacht dat het 115 was...  ;)

Of het een mercedes was of een ander merk weet ik niet!  :)