Trainingsinzetjes voor up to date houden kennis BHV-organistie

Auteur Topic: Trainingsinzetjes voor up to date houden kennis BHV-organistie  (gelezen 7326 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Seven of Nine

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 2 februari 2007, 00:01:26
Ik zal morgen eens kijken of ik iets voor je kan bedenken en stuur het dan wel via de mail door.

Geweldig, en voor de bloemen als je het niet al te vervelend vind stuur ik die graag naar je op, maar dan heb ik wel je adres nodig......


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #11 Gepost op: 2 februari 2007, 00:02:51
Het komt allemaal wel goed.  ;)
Truste ik duik mijn bed, en met een paar dagen zie je de casussen wel op je mail staan.


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #12 Gepost op: 3 februari 2007, 20:24:34


Geweldig, en voor de bloemen als je het niet al te vervelend vind stuur ik die graag naar je op, maar dan heb ik wel je adres nodig......

Kijk maar in je mail.
Veel succes ermee.  :)


Seven of Nine

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 4 februari 2007, 20:56:23
Heleen,

Heel erg bedankt voor je voorbeelden, ze zijn erg duidelijk en de omschrijving erbij is helemaal super!


Ik ga deze week nog een oefening uitzetten en laat je wel weten hoe die verliep.


En last but not least, de bos bloemen wordt deze week afgeleverd  ;)


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #14 Gepost op: 4 februari 2007, 22:27:34
Veel succes ermee.  :)


Seven of Nine

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 9 maart 2007, 11:59:43
Veel succes ermee.  :)

Eerste inzetje gehad met de BHV waar we een voorbeeld casus van Helen hebben gebruikt.


Even ter verduidelijking onze toren telt 28 etages waarvan 6 personenliften en 1 goederenlift, en 2 trappenhuizen (nood).

Het SO het de receptie gebeld met de mededeling dat ze ergens in het trappenhuis lag omdat ze was gevallen en heel erg pijn had. Voordat de receptie door kon vragen had SO opgehangen en was daarna niet meer telefonisch bereikbaar.

BHV ploeg werd gepaged en beneden geinformeerd. Er werden 4 ploegen gemaakt, de 1e twee ploegen begonnen ieder in een trappenhuis vanaf de bovenste etage de trap naar beneden te lopen en de 2e ploeg idem dito maar die begon vanaf de begane grond.

SO werd gevonden op de 16e etage, met ogenschijnlijk een gebroken onderarm waarna een mitella moest worden aangelegd.

Deze oefening duurde hooguit 15 minuten en werd zeer positief ervaren door de BHV-ers. Het doel wat ik voor ogen had om te oefenen zoals gebouwkennis, communiceren middels de porto, LEH, samenwerking tussen de teams, ploegleider en de HBHV, is allemaal aan de orde gekomen.


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #16 Gepost op: 10 maart 2007, 00:11:55
Leuk om te lezen dat het een succes is geworden.  :)


Seven of Nine

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 10 maart 2007, 23:03:39
Leuk om te lezen dat het een succes is geworden.  :)

Heb je een beetje plezier van de bloemen gehad?


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #18 Gepost op: 11 maart 2007, 18:36:19

Heb je een beetje plezier van de bloemen gehad?

Jazeker, ze hebben heel lang in de vaas gestaan, het was een prachtig boeket. Bedankt nog hiervoor, maar dat wist je al.  ;)