Middelbrand na schoorsteenbrand - Oldenzaal 4-3-2007

Auteur Topic: Middelbrand na schoorsteenbrand - Oldenzaal 4-3-2007  (gelezen 1928 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Gepost op: 4 maart 2007, 18:48:22
In Oldenzaal moest de brandweer uitrukken voor een schoorsteenbrand, ter plaatse leek er weinig aan de hand. Maar even later kwam er rook onder de dakpannen vandaan. De brandweer verwijderde een deel van het dak om het vuur te blussen. Na ruim een uur was de brandweer weer inzetbaar.







OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #1 Gepost op: 4 maart 2007, 20:18:11
Nette platen! Mooie AL trouwens!  :o
343, never forget.


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #2 Gepost op: 4 maart 2007, 20:21:13
Dankje ;)

De AL komt uit 1978 en wordt als het goed is dit jaar nog vervangen door een nieuwe HW op MAN chassis met METZ opbouw.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


meijerinke

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 42
Reactie #3 Gepost op: 4 maart 2007, 21:47:54
Is deze woning enkele jaren geleden ook niet geheel afgebrand?


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #4 Gepost op: 4 maart 2007, 21:55:09
Misschien het huis dat er hiervoor stond, want dit huis staat er nog niet zo lang ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


photoboy1960

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
    • photoboy1960
Reactie #5 Gepost op: 5 maart 2007, 09:01:43
Mooie foto jammer van de schade.Gelukkig zijn er geen slachtofers gevallen en dat is het alle belangrijkste van dit verhaal.Een mooi huis is te vervangen.En een mensenleven niet. :)


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 8 maart 2007, 20:57:58
het zelfde was hier ook is gebeurt dachten ze dat er een schoorsteenbrand was, toen waren ze TP bleek heel de zolder in de vik te staan meteen opgeschaald naar middel


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #7 Gepost op: 8 maart 2007, 21:13:19
het zelfde was hier ook is gebeurt dachten ze dat er een schoorsteenbrand was, toen waren ze TP bleek heel de zolder in de vik te staan meteen opgeschaald naar middel

Zoals jij het nu vertelt klinkt het wel erg vreemd, de brandweer denkt zoiets niet, ze krijgen het als zodanig gemeld. Als het dan TP anders blijkt te zijn dan is de kans groot dat de melder de situatie niet goed heeft ingeschat. Ook zegt iets mij dat als "heel de zolder" in de 'vik' zou hebben gestaan dat er wel meer meldingen waren gekomen voordat de brandweer ter plaatse was.

Groeten, Peter.


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 8 maart 2007, 21:30:04
Nee ik zeg helemaal niet dat brandweer iets verkeerds hebben gedaan hun melding was schoorsteen brand en pas toen de brandweer TP was kwamen de vlammer pas uit het dak. ik was er zelf namelijk ook bij