Baby gedood door laadklep - Hilversum 16-03-2007

Auteur Topic: Baby gedood door laadklep - Hilversum 16-03-2007  (gelezen 2359 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

112actueel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Gepost op: 17 maart 2007, 13:13:45
Meer Foto's:
www.112actueel.nl




Hilversum - 16-03-2007
Een meisje van 16 maanden is vrijdagmiddag in Hilversum onder de laadklep van een vrachtwagen terechtgekomen en later in een ziekenhuis overleden.
De baby kwam door nog onbekende oorzaak op de hoek van de Papaverstraat en de Neuweg onder de laadklep terecht.
Ze werd overgebracht naar het Academisch Ziekenhuis Utrecht, waar ze aan haar verwondingen overleed.

bron:  RTVNH




brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Reactie #1 Gepost op: 17 maart 2007, 22:00:14
wat is dit een raar ongeval he kan zoiets??? dit snap ik echt niet
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt


DanielB

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 18 maart 2007, 03:31:51
wat is dit een raar ongeval he kan zoiets??? dit snap ik echt niet


Sowieso als je al leest dat het om een eenjarige gaat, dan krijg je al de rillingen lijkt me... Hoe het ook gebeurd mag zijn.


basseman

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 678
Reactie #3 Gepost op: 18 maart 2007, 10:12:24
Sowieso als je al leest dat het om een eenjarige gaat, dan krijg je al de rillingen lijkt me... Hoe het ook gebeurd mag zijn.
Ik vind ( maar is persoonlijke mening) foto totaal overbodig, het idee...
'T is elke keer weer brandweer...


Theo Daling

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #4 Gepost op: 18 maart 2007, 14:10:20
Sowieso als je al leest dat het om een eenjarige gaat, dan krijg je al de rillingen lijkt me... Hoe het ook gebeurd mag zijn.

Meisje (16 maanden) overlijdt na ongeluk

Gepubliceerd op 16 maart 2007, 18:34
Laatst bijgewerkt op 16 maart 2007, 21:41
hilversum -

Een meisje van zestien maanden is vrijdagmiddag overleden nadat ze op de Papaverstraat in Hilversum onder de laadklep van een vrachtwagen kwam.

Het slachtoffertje werd na het ongeluk, dat om half vijf plaatsvond, zwaar gewond per trauma-helikopter naar het Universitair Medisch Centrum in Utrecht gebracht. Daar overleed het kindje korte tijd later.  

Een 37-jarige vrachtwagenchauffeur uit Amersfoort was met de vrachtwagen in de Papaverstraat om bij de ouders van het meisje tuinspullen af te leveren. Tijdens de loswerkzaamheden is het meisje in een onbewaakt moment onder de laadklep terecht gekomen.


Bron: de Gooi- en de Eemlander

Ik wens de ouders  de vrachtwagenchauffeur en de hulpverleners veel sterkte toe..

Gr.T