EHBO cursus

Auteur Topic: EHBO cursus  (gelezen 22816 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

hv-engeltje

  • brandweervrouw, instructeur EHBO - brandweer en aanverwante zaken
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 189
  • Instructeur: van alle markten thuis
Reactie #50 Gepost op: 15 mei 2008, 13:49:01
Nee, bij het Rode Kruis kost het je wel degelijk geld of werk. We zijn ook niet gek. Vaak verbind je je om een x aantal diensten gedurende een jaar te draaien in ruil voor een cursus. Of je betaald gewoon  ^-^
It's me!


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #51 Gepost op: 15 mei 2008, 16:26:52
Hier mag je alleen de opleiding doen als je inzetten gaat draaien. Ik heb laatst voor iemand gevraagd die de opleiding we wilde bvetaeln maar dat doen ze hier niet bij het RK
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


AMK

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 695
  • VPK io
Reactie #52 Gepost op: 15 mei 2008, 21:29:59
Ik zou ook heel graag op inzetten gaan O0 Ik weet nu alleen niet zo goed meer wat te doen. Op eigen houtje een EHBO diploma halen zit er niet in, en bij het RK kan ik ookal niet terecht


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #53 Gepost op: 16 mei 2008, 11:39:36
Gelukkig heb je nog een heel leven voor je en kun je eventueel ook nog een jaartje wachten.
*leegheid*


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #54 Gepost op: 11 juni 2008, 01:23:19
kijk eens bij de voorwaarden van je ziektekosten verzekering, veel vergoeden hem 100%, anderen weer 50 euro per jaar en als de cursus dan in okt. nov. begint kan je de rekening in tweeen laten splitsen en is de vergoeding verdeeld over 2 jaar, dus 2x 50 euro. (bij ons is de cursus 110 euro dus zijn we er bijna)

bij sommige is het zo dat je het eerst zelf moet betalen en na afloop een copie van je diploma moet opsturen samen met de factuur(en).
Nemo me impune lacessit