EHBO post Standdaarbuiten: gevaarlijk of niet?

Auteur Topic: EHBO post Standdaarbuiten: gevaarlijk of niet?  (gelezen 140196 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

EHBO-POST Standdaarbuiten

  • Verbannen gebruiker
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #440 Gepost op: 24 januari 2010, 14:20:22
Hallo Allemaal , hier dan ( eindelijk ) een berichtje van die Peter uit Standdaarbuiten.
ik werd vandaag getipt over dit forum , dat ik hier in genoemd zou worden , en ik moet zeggen jullie hebben er wel werk van gemaakt !!
Het schijnt dat jullie mij nog beter kennen dat mijn eigen dorpsgenoten en mijn familie HAHAHAH
Ik zal ff uitleggen :

Ik ben maar een hele gewone EHBO-er met een normaal geldig Oranjekruis diploma , en ik ben ook bij het Rode Kruis
Mijn diplomas zijn ook te zien op mijn site  www.ehbo-post-standdaarbuiten.nl

Jullie hebben het over het Filmpje van Omroep Brabant die gemaakt zou worden om onze nieuwe wagen te promoten , ik kan daar het volgende over zeggen :
Dat die verslaggever naar die voorlichter van de GGD zou gaan had hij mij helemaal niet gezegt ! en dat die meneer van de GGD zo reageert kan ik ook wel uitleggen :
Deze beste meneer van de GGD zit niet eens in mijn regio !!!!!!!!!!!!  hij is van GGD Hart voor Brabant ( Omgeving Tilburg )  in zit echter omgeving Roosendaal en daar zit GGD midden en west brabant !!!!  ik had nog geen 15 minuten na de uitzending al iemand van GGD midde en west brabant aan de lijk met de mededeling dat zij NIKS met deze uitspraak te maken hebben !!!!!! zij zijn namelijk WEL heel blij met de EHBO-POST !!!!!!  ik werk tot op hede nog regelmatig samen met de GGD hier en krijg nog steeds bedankjes als ik iemand geholpen heb en overdraag aan de GGD , ( Daar is een EHBO-er toch voor ? )
Wat betreft de auto , die hebben wij zo gekregen en gebruiken wij hoofdzakelijk voor EHBO op evenementen , omdat wij ook een ehbo tent hiermee vervoeren !
Verder Weet ik ook wel dat ik geen arts ben en doe ik zeker GEEN dingen die niet in mijn EHBO cursus zijn behandeld , dus hoe jullie er nu bij komen dat IK gevaarlijk zou zijn is mij een raadsel , nogmaals JULLIE KENNEN MIJ NIET EENS !!!
Maar oke, kom gerust eens langs ! mail me en we maken een afspraak , dan kan ik jullie de wagen wel laten zien hoor !!! geen probleem mee !
Of kom eens langs op een van de evenementen waar wij staan ! dan kan je met eigen ogen zie wie en wat ik ben en wat wij doen !
Dat oude Ambulance pak heb ik niet lang gebruikt hoor , dat had ik ook maar gekregen voor dat wij onze eigen kleding besteld hebben , was maar even als nood, omdat de mensen van de ambulance vonden dat wij met onze hesjes niet genoeg opvielen als we langs de weg bezig waren !!
tegenwoordig hebben wij orginele EHBO kleding ( donkerblauw/geel )
Mochten jullie nog vragen hebben , mail me dan gerust oke !  
Ik ben normaal niet zo'n forum type , maar hier is mijn Email adres daarop mogen jullie mij altijd mailen :
peter-eps@live.nl   ( ook voor MSN )    

Groetjes

EHBO-POST Standdaarbuiten
www.ehbo-post-standdaarbuiten.nl


CM

  • Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,118
Reactie #441 Gepost op: 19 maart 2010, 23:08:02


Beste mensen,

Het Moderator team heeft alsnog besloten om deze topic te voorzien van een slotje. Wij zijn van mening dat de berichtgeving nu niets meer inhoudelijk toevoegt aan de discussie. Mocht er leden zijn die wel denken met nieuwe feiten te komen, horen we dat graag middels een PM naar één van ons zodat we kunnen beoordelen of de slot er weer vanaf kan. Zoals jullie hier kunnen zien, hebben we flink gesnoeid. Wij hebben bewust het laatste woord aan Peter zelf overgelaten. Alle verdere reacties, positief of negatief, zijn verwijderd. Daarmee hopen we wederom rust te creëren onder de leden.

Verder zal dit topic niet worden verwijderd, daar wij van mening zijn dat het nog wel een waarschuwingsfunctie heeft.

WM- Moderator
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon