Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1185995 keer)

0 gebruikers (en 31 gasten bekijken dit topic.



Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #2922 Gepost op: 17 maart 2012, 22:06:07
Traumahelikopter in Ouderkerk a/d Amstel

Aram zoals wij gewend zijn hier weer een mooi en goed flimpje.
Wel een vraag aan je is het mogelijk om je titelblak of hoe het heet wat lager in beeld of bovenin beeld te plaatsen ?
Heb altijd het gevoel dat het iets interessants verbergt in je filmpjes. Heb er zelf geen verstand van maar vind het zonde
dat het zo hoog geplaats is. Verder geniet ik elke keer van je werk.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #2923 Gepost op: 18 maart 2012, 02:42:09
Aram zoals wij gewend zijn hier weer een mooi en goed flimpje.
Wel een vraag aan je is het mogelijk om je titelblak of hoe het heet wat lager in beeld of bovenin beeld te plaatsen ?
Heb altijd het gevoel dat het iets interessants verbergt in je filmpjes. Heb er zelf geen verstand van maar vind het zonde
dat het zo hoog geplaats is. Verder geniet ik elke keer van je werk.

Dankje Enrico! Je bent niet de enige die zich er aan stoort. Meestal houd ik er bij de eerste en laatste paar shots rekening mee dat ik onderin wat ruimte moet creëren maar soms schiet het er wel eens bij in. :D De balk op een andere plek in het beeld is geen optie want het is een standaard thema in mijn software wat ik niet zomaar aan kan passen. Ik zal kijken of het op te lossen valt want ik heb het liever ook anders. 0098

Weer twee nieuwe!

Bezoek aan BOCAS deel 1

Bezoek aan BOCAS deel 2

http://www.spanknieuws.nl/?p=1695
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #2924 Gepost op: 18 maart 2012, 13:18:33
Ik snap je technische probleem Aram en voorlopig kijk ik er wel overheen hoor kerel maar wel fijn dat je het zelf ook liever
anders ziet maar wat niet is dat is gewoon niet.  O0
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #2925 Gepost op: 18 maart 2012, 18:51:45
Provinciale brandweer wedstrijd Rozenburg ZH.

Beeldmateriaal van de provenciale brandweer wedstrijden van ABWC
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #2926 Gepost op: 19 maart 2012, 09:49:26
Ik wist niet zo goed waar ik dit filmpje kon plaatsen, dus als die verkeerd staat dan hoor ik het graag.

Pompierii Bucuresti in trafic-2008.mpg

Het is een filmpje uit februari 2008 van een uitruk van de brandweer van Boekarest, Roemenië. Doel van het de maker van het filmpje is om de problemen van een uitruk in Boekarest te laten zien, en dat lukt aardig  :'(   :-X

user: ISUMB1


mvb

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,349
Reactie #2927 Gepost op: 20 maart 2012, 10:26:03
Video van een auto die tegen een pizzeria is gereden, aan het einde van het filmpje is nog een bejaarde te zien die persé rechtsaf wil omdat haar huis daar is (ondanks dat er een auto over dwars staat en ze er dus niet door kan)

http://www.vandaag.nl/haarlem/nieuws/article14659833.ece/Botsing-in-Haarlem-eindigt-tegen-gevel-pizzeria


rickje123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 426
    • Youtube
Reactie #2928 Gepost op: 20 maart 2012, 17:58:09
Schietpartij Telstarlaan Oisterwijk, Dode en zwaargewonde

Schietpartij Telstarlaan/Beukendreef te Oisterwijk, 1 Dode en 1 zwaargewonde.
19-03-2012


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #2929 Gepost op: 20 maart 2012, 18:03:03
IMG_1732.MOV
Video: BlueCollarBuddha
Citaat
Firemen in Drag Put Out Truck Fire
Moments before the annual St. Patrick's Day Parade in the small town of Padua, Minnesota, was about to begin, a truck fire broke out at the end of the block. Fortunately, the all-volunteer firefighting crew from nearby Sudan, Minnesota, was on hand to celebrate their 125th anniversary and to raise money to pay for their new fire hall and truck; one of their members was set to drive the city's new fire truck in the parade and the others were on a float dressed in drag to entertain the crowd.

When a truck erupted in flames, people called 911 to alert the fire department that was assigned to that jurisdiction; but that crew was 15 miles away and some members of the general public were already attempting to put out the blaze with fire extinguishers, which can be exceptionally dangerous. When the blaze spread to an SUV, the Sedan crew decided to take action to prevent possible injuries as well as further damage to additional vehicles or to the surrounding fields and crop land. So the Sedan firefighters, still in drag, grabbed equipment from their truck and put out the blaze in two minutes, some of them adjusting their brightly colored dresses as they did so.

Yes, it was dangerous for these firefighters to do what they did, but in my mind they are heroes.

 O0 O0
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon