Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1186261 keer)

0 gebruikers (en 195 gasten bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #1500 Gepost op: 18 juni 2010, 20:53:23
&feature=related
User: AaldertW

Niet om het 1 of het ander hoor, maar waarom gaat deze agent met zijn poederblussertje de rook in terwijl de brandweer al om de hoek heen komt?
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Spartan

  • Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 252
Reactie #1501 Gepost op: 18 juni 2010, 21:49:44
Ter voorkoming van het erger worden van de brand. zou mijn reactie zijn iig.


riesbruins

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 421
Reactie #1502 Gepost op: 18 juni 2010, 23:00:28
Niet om het 1 of het ander hoor, maar waarom gaat deze agent met zijn poederblussertje de rook in terwijl de brandweer al om de hoek heen komt?

Hoe weet je dat de brandweer al om de hoek komt? het feit dat je een sirene hoort wil niet zeggen dat ze vlak bij zijn Volgens mij hoor ik ook verschil in sterkte van de sirene. Dat een brandweervoertuig in het shot erna om de hoek komt wil niet zeggen dat er geen tijd tussen zit. Kan best 5 minuten uitgeknipt zijn.

In de tussen tijd kan je met een poederblusser best uitbreiding voorkomen
Brandweerdoctrine de theorie achter het brandweer vak. twitter: @brandweerdoctri  Alles wat ik post doe ik op persoonlijke titel


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #1503 Gepost op: 19 juni 2010, 00:35:43
Niet om het 1 of het ander hoor, maar waarom gaat deze agent met zijn poederblussertje de rook in terwijl de brandweer al om de hoek heen komt?

Het komt nog regelmatig voor, dat een agent iets wil blussen terwijl dit helemaal geen zin heeft.. (ik heb het niet over alle agenten maar soms zijn de keuzes gewoon 'verkeerd', maar uit eindelijk zijn zij ook maar mensen;-))
Ik heb het ze wel een aantal keer af geraden.. (bijv. struiken in brandblussen met een poederblusser terwijl de brandweer 300 meter verder op reed (prio1))
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #1505 Gepost op: 20 juni 2010, 14:08:23
Het komt nog regelmatig voor, dat een agent iets wil blussen terwijl dit helemaal geen zin heeft.. (ik heb het niet over alle agenten maar soms zijn de keuzes gewoon 'verkeerd', maar uit eindelijk zijn zij ook maar mensen;-))
Ik heb het ze wel een aantal keer af geraden.. (bijv. struiken in brandblussen met een poederblusser terwijl de brandweer 300 meter verder op reed (prio1))

volgensmij zijn wij hier allen hulpverlener......

De volgende keer dat een brandweerman lastig wordt gevallen door een omstander, zal ik ook maar adviseren om deze niet te verwijderen. Immers de politie komt er zo aan en de brandweer is niet uitgerust om een dergelijke lastpak weg te bonjouren.  123zlaap


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #1506 Gepost op: 20 juni 2010, 16:13:50
2e filmpje op Youtube met de sirene's! Hier 2 filmpjes van de PH-PHD op een 112-dag in Oosterwolde, kwam maar liefst 2x langs! O0

Je hoort de sirene vanaf 0:10 en als hij in de lucht is!
&feature=related


P2000man

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 157
  • At work
Reactie #1507 Gepost op: 20 juni 2010, 19:38:01
Zit er op die helikopter echt een sirene, en waarvoor wordt deze dan gebruikt?


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #1508 Gepost op: 20 juni 2010, 19:46:11
Waarvoor denk je? spoed rit vluchtjes.......

Al die cesna's en boeings maken dan vrij baan.....
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1509 Gepost op: 20 juni 2010, 20:26:12
Volgens mij staan deze filmpjes óók al in het ''nieuwe politiehelikopter'' topic en staat daar tevens al een keer of 3 het antwoord op de vraag waarom er een sirene op zit  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !