Bezoeken mmt-basis?

Auteur Topic: Bezoeken mmt-basis?  (gelezen 17881 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Susannah

  • Gast
Gepost op: 23 januari 2008, 08:59:36
Hallo Allemaal!

Het lijkt me ontzettend gaaf om eens een kijkje te nemen op een mmt-basis.
Gezien ik nu grotendeels in Groningen verblijf,en therapie volg naast het UMCG,zit
ik vlakbij de basis van mmt-Groningen ( toch? )

Wat ik me nu afvraag....Mag je een basis bezoeken? ( natuurlijk wel eerst bellen )
Er zullen vast veeeeeeeeel meer mensen zijn die een kijkje (willen) nemen.....
Zijn die mensen het niet eens zat dat er telkens weer mensen over de vloer komen? :)




PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #1 Gepost op: 23 januari 2008, 09:36:10
         Hallo Allemaal!

Het lijkt me ontzettend gaaf om eens een kijkje te nemen op een mmt-basis.
Gezien ik nu grotendeels in Groningen verblijf,en therapie volg naast het UMCG,zit
ik vlakbij de basis van mmt-Groningen ( toch? )

Wat ik me nu afvraag....Mag je een basis bezoeken? ( natuurlijk wel eerst bellen )
Er zullen vast veeeeeeeeel meer mensen zijn die een kijkje (willen) nemen.....
Zijn die mensen het niet eens zat dat er telkens weer mensen over de vloer komen? :)

Een connectie is altijd heel handig, zomaar mailen en opbellen, tja ik geef het weinig hoop, maarja wie niet waag die niet win hé.

Suc6 er mee

groetjes roy


logistiek

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 117
Reactie #2 Gepost op: 31 januari 2008, 10:07:23
hoi Susannah,

wat zou je er willen zien dan?
wat is je verwachting van zo'n bezoek?
en inderdaad connecties doen veel, ook gebak wil helpen.
ik kom wekelijks op 1 van de stations, ik vindt er niets bijzonders aan,tis een werkruimte.
hangar waar de heli kan staan, werkplekken, slaapruimte en woonkamer met keuken, en garage waar het MMT voertuig staat.
in Groningen staat ie in een ander deel van de garage geloof ik.
als men geen inzet heeft is men ( meestal ) druk bezig met zaken die men anders in het ziekenhuis zou doen,

maar waag gerust een kansje,
succes ermee

groet

logistiek. 8)


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #3 Gepost op: 31 januari 2008, 12:22:33
hoi Susannah,

wat zou je er willen zien dan?
wat is je verwachting van zo'n bezoek?
en inderdaad connecties doen veel, ook gebak wil helpen.
ik kom wekelijks op 1 van de stations, ik vindt er niets bijzonders aan,tis een werkruimte.
hangar waar de heli kan staan, werkplekken, slaapruimte en woonkamer met keuken, en garage waar het MMT voertuig staat.
in Groningen staat ie in een ander deel van de garage geloof ik.
als men geen inzet heeft is men ( meestal ) druk bezig met zaken die men anders in het ziekenhuis zou doen,

maar waag gerust een kansje,
succes ermee

groet

logistiek. 8)

Voor iemand die er vaak of geregeld komt is het makkelijk praten dat het niet bijzonders is (althans, de crewroom), maar iedereen wil natuurlijk de mooie foto's schieten van de Lifeliner en in Groningen is dat extra mooi met de martini-toren op de achtergrond... Bovendien is het blussysteem, de kaarten, de voorraadkasten zeker wel leuk om op de foto te hebben. En nou is het MMT niet om te kopen met gebak hoor. Het is hun werkplek waar ze vele uren moeten zitten en ze hebben niet altijd zin om iemand van een rondleiding te voorzien, maar wat eerder is gezegd: het is geluk hebben.
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Jim

  • Ambulanceverpleegkundige & anesthesiemedewerker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 647
  • When in doubt, knock'em out
Reactie #4 Gepost op: 2 februari 2008, 16:44:03
Ik heb een paar jaar geleden een rondleiding gehad op rotterdam-airport bij de lifeliner 2 / politiehelikopter en inderdaad, connecties helpen... ;D

Je had mijn gezicht moeten zien toen ik de MMT-voorraad zag.. :o
CHAOS: Chief Has Arrived On Scene Waar cyanose is, is leven; nog heel even!


Susannah

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 11 februari 2008, 21:14:55
Sorry voor mijn late reactie  :-[

Wat ik er wil doen? Tja,vooral wat foto's maken,en eens kijken hoe het daar
werkt....Kort gezegd ::) Ik zal het in ieder geval proberen of ik mag komen kijken,
zo niet; pech gehad :)


nickky

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 25 januari 2009, 13:59:16
Ik ben een keer op een basis geweest; best wel gaaf, maar zoals eerder vermeld verder niet iets zeer bijzonders hoor ;)

Groetjes,
Nick :)


logistiek

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 117
Reactie #7 Gepost op: 26 oktober 2009, 13:55:35
was even benieuwd of het inmiddels al gelukt was???

groet

Logistiek 8)


ll3 fan

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 31 oktober 2009, 10:19:53
hoi ik zou heeel graag un bezoekje willen brengen op volkel bij de ll3 ik heb hem op youtube staan maar wil un keer op de bassis komen maar het is van het leger dus het word moelijk om er binnen te komen  maar ik hoop da ik er kom gr ll3 fan


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #9 Gepost op: 31 oktober 2009, 19:24:47
Werk aan je connectie's en een brutaal mens heeft de halve wereld (néé, dus niet over de hekken klimmen) maar gewoon eens interesse tonen bij een inzet en vragen of je eens kan komen kijken .... Nee hebbie, ja kun je krijgen  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !