Met z'n tweeen op de ambu

Auteur Topic: Met z'n tweeen op de ambu  (gelezen 6854 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ambu.952

  • Gast
Gepost op: 16 november 2003, 15:29:29
Ik heb een vraag. Mijn vriendin en ik willen later beide op de ambulance werken. Zij als verpleegkundige en ik als chauffeur. Maar zou het kunnen dat zij en ik ook de zelfde diensten draaien? of zal de werkgever ervoor zorgen dat we beide verschillende diensten hebben?

en komt dit ook wel eens vaker voor??

groeten,

Rolf




sweep

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 16 november 2003, 15:44:09
voor zover ik weet is het niet toegestaan om als "paar" op een ambulance te werken.  Bij ons in de regio is het zelfs niet toegestaan om samen bij een dienst te werken.


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #2 Gepost op: 16 november 2003, 16:13:42
voor zover ik weet is het niet toegestaan om als "paar" op een ambulance te werken.  Bij ons in de regio is het zelfs niet toegestaan om samen bij een dienst te werken.



Ook typisch! Gelukkig dat de gemiddelde boer/bakker er zo niet over denkt, wordt wel lastig als je eigen partner niet mag werken in hetzelfde bedrijf ??? wat een onzin.......
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


Bleij

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 607
Reactie #3 Gepost op: 16 november 2003, 16:33:41
Rolf,

Een goed huwelijk begint bij een gescheiden werkgever, dit als tip!  ;)

Mocht je geen consignatie hebben thuis, dan is het raadzaam samen bij verschillende regio's te solliciteren.


Ambu.952

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 16 november 2003, 17:43:15
Kan ik beter op de grens gaan wonen later van 2 provincies hahaha ;D ;D

Maar is het trouwens ook mogelijk om te trouwen met de ambulance? (niet met de auto trouwen natuurlijk :-\)
maar de ambu als trouw auto te gebuiken?


verpleegkundige io

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 16 november 2003, 20:35:09
Zou ik misschien mogen weten waarom dat niet mag of verboden is? ik vind het namelijk wel een beetje onzin  :-\


firemanr

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 17 november 2003, 00:49:14
Misschien is de leiding bang dat de brancard voor iets anders gebruikt wordt dan patienten op te vervoeren???? :-\


Ambu.952

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 17 november 2003, 13:12:24
hahahahaha ;D ;D, dat zou inderddaad wel een goede reden zijn


Johan

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 23 november 2003, 15:43:48
Een gedachte:

Als stel een koppel vormen op een ambulance is nooit slim. Ten eerste worden dan de problemen van thuis altijd meegenomen en besproken terwijl het werk juist een goede uitlaatklep moet kunnen zijn om juist afleiding te kunnen hebben.  Verder is het zo dat mensen die  dag en nacht samen zijn hun relatie vrijwel altijd zien stuk lopen.  En dan wordt de werksfeer alles behalve werkbaar. Vervolgens zal dan een van de twee kunnen/moeten vertrekken.


firemanr

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 23 november 2003, 19:53:06
En de mensen dan die samen een winkel runnen? Die zijn toch ook allemaal niet gescheiden?
En het lijkt me sterk dat je over hypothecaire problemen loopt te praten, al duwend tegen die brancard???????
Als je op het moment aldaar, met een ongeval of zo, daar op die plek moet zijn, gaan je gedachten over thuis even aan de kant....
Tenminste, dat is mijn ervaring.
Ik moet zeggen dat mn vrouw en ik niet in 1 korps zitten. :-X