GRIP 3 Zeer Grote Brand Leen Bakker - Amsterdam 26-06-2008

Auteur Topic: GRIP 3 Zeer Grote Brand Leen Bakker - Amsterdam 26-06-2008  (gelezen 51241 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Advies

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 312
Reactie #160 Gepost op: 7 juli 2008, 11:32:45
Iedereen zit hier op persoonlijke titel en dus niet namens een of andere organisatie.
Daarnaast is dit een forum voor hulpverleners en geinterresseerden op dit vlak.
Het lijkt mij dan ook dat dit soort persoonlijke meningen geventileerd mogen
worden. En ja, die kunnen wel eens wat harder aankomen  :)

Daarnaast ben u met een term als "schijnveiligheidswaarschuwingsstelsel" ook
niet erg subtiel. Vervolgens generaliseert u de gehele bevolking tot domkoppen
waar Jetty het heeft over een klein percentage van de bevolking die bewust de
afzettingen negeren. Wat dat te maken heeft met de bij wet vastgestelde taak
ontgaat mij....

Goed zo! Dé manier om één van de weinige, nog overgebleven vakmensen op dit forum weg te jagen!

Het is maar net hoe u mijn reactie wilt uitleggen, maar het staat u natuurlijk vrij!

Overigens wat u ontgaat is op Internet wel te vinden hoor, vermits u niet tot de organisatie behoort.

En mocht u toch bezig zijn, 5 april 2005 brand in een riool nabij het Rijksmuseum, er is daarna heel wat geëvalueerd en geoefend met de politie, maar het verliep nu toch iets anders, maar om ze domkoppen te noemen gaat mij te ver.

Tot slot het is niet mijn bedoeling om collega Middelkoop of wie ook weg te jagen, nee laten we het vooral gezellig houden, maar impliceert dat geen vragen stellen of opmerkingen plaatsen?

Het gedrag van mensen bij brand, dus collega’s en bevolking heeft mijn bijzondere aandacht met als doel, waar mogelijk, procesverbetering, neemt u mijn interesse niet kwalijk en o nee ik heet en ben niet Vos.


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #161 Gepost op: 7 juli 2008, 11:34:08
misschien ligt het aan mij ,maar ik vind dat er niks mis is met het stukje.

Groeten,

Blusvogel

Precies, helemaal mee eens.
Jetty strijdt met open vizier.

Van 'Advies' kan ik alleen achterhalen dat hij/zij een aanhanger is van mijnheer Fred Vos. Meer kon ik niet ontdekken. Wellicht zag ik iets over het hoofd. Advies klap je vizier open en laat zien uit welke hoedanigheid je deze ambtenaar in functie aanvalt.


Kolkkie

  • Verzorgende-IG i.o., Sportmasseur, EHV-er, Fotograaf (niet-HV)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Reactie #162 Gepost op: 7 juli 2008, 11:39:56
Een heldere uitleg van Jetty. Hier kan ik als leek wat mee  O0

Voor mij is er weer het e.e.a. helder verklaard  :)
Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both.


Advies

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 312
Reactie #163 Gepost op: 7 juli 2008, 13:21:40

Van 'Advies' kan ik alleen achterhalen dat hij/zij een aanhanger is van mijnheer Fred Vos. Meer kon ik niet ontdekken. Wellicht zag ik iets over het hoofd. Advies klap je vizier open en laat zien uit welke hoedanigheid je deze ambtenaar in functie aanvalt.

Ik moet u teleurstellen, voor wat betreft aanhanger, het tegendeel zou ik zeggen en wat betreft dat u mogelijk iets over het hoofd zou zien, ik sluit het niet uit daar ik niet weet waar u naar op zoek bent.


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #164 Gepost op: 7 juli 2008, 13:35:24
...
Tot slot het is niet mijn bedoeling om collega Middelkoop of wie ook weg te jagen,
nee laten we het vooral gezellig houden, maar impliceert dat geen vragen stellen
of opmerkingen plaatsen?
...

Nee hoor, dat mag wel. Maar kennelijk niet van u:

...
Verder zal ik op andere wijze reageren daar ik van mening ben dat hier niet de
juiste plek is om met u te discussiëren over de bij wet vastgelegde taak.
...


Advies

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 312
Reactie #165 Gepost op: 7 juli 2008, 13:53:31
Nee hoor, dat mag wel. Maar kennelijk niet van u:

Ik moet, helaas, in herhaling vervallen, het is maar net hoe u mijn reactie wilt uitleggen, maar het staat u natuurlijk vrij!

Deed u overigens al moeite zich beter oriënteren, succes anders.


Firegirl112

  • Hoofdbrandwacht
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 158
Reactie #166 Gepost op: 7 juli 2008, 14:41:49
Mevrouw Middelkoop, Mag ik uit uw reactie opmaken dat de leiding van Brandweer Amsterdam - Amstelland uw mening deelt en dit artikel als een officiële verklaring mag worden gezien?

Ik neem vast een voorschot, valt u morgen, sorry vandaag, de bevolking, om met uw termen te spreken "domkoppen" niet lastig met de maandelijkse test van het schijnveiligheidswaarschuwingsstelsel!

Verder zal ik op andere wijze reageren daar ik van mening ben dat hier niet de juiste plek is om met u te discussiëren over de bij wet vastgelegde taak.


Mag ik uit uw reactie opmaken dat begrijpend lezen niet uw sterkste punt is?

Er wordt toch duidelijk aangegeven wat er aan de pers is verteld en hoe dit vervolgens door de pers verspreid is?

Voor mij is de uitleg in ieder geval duidelijk.


Advies

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 312
Reactie #167 Gepost op: 7 juli 2008, 15:01:37
Mag ik uit uw reactie opmaken dat begrijpend lezen niet uw sterkste punt is?

Er wordt toch duidelijk aangegeven wat er aan de pers is verteld en hoe dit vervolgens door de pers verspreid is?

Voor mij is de uitleg in ieder geval duidelijk.


Fijn dat het voor u duidelijk is, u heeft onze nieuwe voorlichtster natuurlijk ook goed begrepen.

Wat betreft begrijpend lezen, ik zal het gezellig houden.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #168 Gepost op: 7 juli 2008, 16:44:23
Gaarne ontopic, bericht / topic is neergelegd bij de beheerder! Overige offtopic word zonder pardon verwijderd.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


SEH zustertje

  • SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,416
Reactie #169 Gepost op: 7 juli 2008, 19:56:02
en dan nog een advies van de zuster.... ;)
ik heb dat al eens in eerdere topics ook vermeld, maar als je deelneemt in een  topic is het misschien eens handig
om te vermelden uit wat voor discipline/ functie je schrijft,
bij sommige is dat in de account naam te achterhalen, bij andere in een onderschrift
overweeg het allen eens, dan weten de andere lezers/ schrijvers met wie ze van doen hebben
:)

en nu weer ontopic................