13 Sept Open dag Brandweer te Uden Brabant

Auteur Topic: 13 Sept Open dag Brandweer te Uden Brabant  (gelezen 1309 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Barbie-crosser

  • Gast
Gepost op: 6 september 2008, 06:59:02
Tijdens de Open dag van de Udense Brandweer word er keer op eer een 11 meter lange Helikopter in de brand gestoken
het publiek maag de Heli komen blussen met de nieuwe Blus auto van onze Brandweer .

Udense Vrijwillige Brandweer bestaat dit jaar 60 jaar !!

Het grote evenement vind plaats de 13 de September , rondom de Brandweer Kazerne en het Bevrijdingspark
de tijd ? : van 10.00 ur tot 16.00 uur

Vanaf de Brandweer Kazerne , kan iedereen rondritten gaan maken in een oude Amerikaanse Brandweer auto , en , in een nieuwe brandweer auto.

Bij de rotonde , tegenover het Politie buro staat een Ladder auto, daarmee kan en mag je 32 meter de hoogte in

Bij de Basisschool de tandem staat een EMS ( Ambulances Mobiele Operatie kamers en de EHBO post )

Er is ook een Autogordel simulator
Hierin ga je met een auto over de kop waarbij je moet gaan proberne eruit te komen

Er zijn diverse kramen aanwezig met Brandblussers en brandmelders
Ook verzorgt de Brandweer een demo over het open knippen van autoos

De Hulpverlening verzorgt een interaktie met het publiek


AHA.. nu komt meer mijn werkgebied in de picture : ;D >:D O0

De Vliegbasis is ook vertegenwoordigt met een Crashtender die spuit Demo's geeft

Bij de Paulus kerk word een groot parkeerplaats aangelegd. alle evenementen zijn vlakbij het centrum

Wie weet, zal ik iemand van dit forum nog gaan ontmoeten ?
Zo super gaaf wezen

Ik ga in ieder geval wel zorgen dat er een foto reportage van ga maken  ;D O0
Ik wilde jullie zo'n dag niet onthouden, dus vandaar deze post
Misschien, voor diegene die gaan dat we ergens kunnen afspreken om elkaar te zien of te treffen ??  O0
in dat geval, stuur me dan efkes een PB en dan geef ik jullie mn GSM nummer, zodat we elkaar kunnen bereiken , scheelt hoop zoeken en doeloos rond lopen in die meute  ;D




Barbie-crosser

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 13 september 2008, 19:56:18
Nou

de dag is voorbij  ::)

Dus deze topic kan en mag gesloten worden
Ik weet uberhaupt niet of er animo  is geweest hier.. gezien de aantal postings.. zero  :o