Schuimblusvoertuigen

Auteur Topic: Schuimblusvoertuigen  (gelezen 193907 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Steef

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
Reactie #90 Gepost op: 14 april 2010, 15:26:56
nou ja deze nostalgie is al stukken beter als die ZHZ'ers, maarja meningen verschillen, hoewel ik bij dit voertuig niet kan begrijpen dat iemand een andere mening als heeft als ik!

Haha ZHZ heeft allen maar modern spul  O0 (op een enkeling na dan)


brimbrammer

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 177
  • BRANDWEER
Reactie #91 Gepost op: 14 april 2010, 16:26:34
nou ja deze nostalgie is al stukken beter als die ZHZ'ers, maarja meningen verschillen, hoewel ik bij dit voertuig niet kan begrijpen dat iemand een andere mening als heeft als ik!
Dit meen je echt........??? :o


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #92 Gepost op: 14 april 2010, 16:28:43
Ehm... Stephan, ik laat je érg graag in die waan! O0


Mdj

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 125
Reactie #93 Gepost op: 14 april 2010, 18:20:00
Haha ZHZ heeft allen maar modern spul  O0 (op een enkeling na dan)

Daar moet ik hem helemaal gelijk in geven;) Het materieel wat in zhz staat, is allemaal vrij modern(op een enkeling na inderdaad). Alleen nadeel van deze 2 schuimblusvoertuigen is dat ze alleen gebruikt gaan worden voor het spoor.. en ze zijn niet bedoeld voor auto/vrachtwagenbranden op de snelweg...
Manschap A


brandweerman511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 273
Reactie #94 Gepost op: 14 april 2010, 18:27:07
Daar moet ik hem helemaal gelijk in geven;) Het materieel wat in zhz staat, is allemaal vrij modern(op een enkeling na inderdaad). Alleen nadeel van deze 2 schuimblusvoertuigen is dat ze alleen gebruikt gaan worden voor het spoor.. en ze zijn niet bedoeld voor auto/vrachtwagenbranden op de snelweg...

volgens mij is dat ook niet helemaal waar wat ik begrepen heb gaan die SB ook rijden voor vrachtwagen branden hij heeft ook gewoon 2 stralen hogedruk bij zich
er is geen mooier weer dan brandweer!  Niv 3 Politie Rotterdam


brimbrammer

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 177
  • BRANDWEER
Reactie #95 Gepost op: 14 april 2010, 18:29:43
Daar moet ik hem helemaal gelijk in geven;) Het materieel wat in zhz staat, is allemaal vrij modern(op een enkeling na inderdaad). Alleen nadeel van deze 2 schuimblusvoertuigen is dat ze alleen gebruikt gaan worden voor het spoor.. en ze zijn niet bedoeld voor auto/vrachtwagenbranden op de snelweg...
Indien nodig gaan ze gewoon rijden voor de dingen waarvoor de huidige SB ook gaat rijden.


Steef

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
Reactie #96 Gepost op: 14 april 2010, 18:35:14
Citaat
Alleen nadeel van deze 2 schuimblusvoertuigen is dat ze alleen gebruikt gaan worden voor het spoor.. en ze zijn niet bedoeld voor auto/vrachtwagenbranden op de snelweg...
hij gaat naar mij weten in Zwijndrecht mee rijden voor autobranden op de A16 (voor de waterwinning)
en voor de risico bedrijven Zo als Quaron en hercules er zijn er nog meer


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #97 Gepost op: 14 april 2010, 20:18:29
nou ja deze nostalgie is al stukken beter als die ZHZ'ers, maarja meningen verschillen, hoewel ik bij dit voertuig niet kan begrijpen dat iemand een andere mening als heeft als ik!
Jij bent gek man :o Wat een prachtbak dit, dit KAN je gewoon niet lelijk vinden  :o 8)
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


brwnbl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 504
  • HV geďnteresseerd
Reactie #98 Gepost op: 14 april 2010, 21:28:18
Ik vind het ook een mooi voertuig die van ZHZ alleen ik vind de opbouw erg hoekig en saai vergeleken met die mooie voorkant  :)


Steef

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
Reactie #99 Gepost op: 14 april 2010, 21:35:03
Citaat
Ik vind het ook een mooi voertuig die van ZHZ alleen ik vind de opbouw erg hoekig en saai vergeleken met die mooie voorkant

Daar heb je dan weer gelijk in.
ik vind ook dat legen vlak maar niks tussen de twee luiken