Pseudo verkeersregelaar gesnapt - Breukelen 27-01-2009

Auteur Topic: Pseudo verkeersregelaar gesnapt - Breukelen 27-01-2009  (gelezen 7787 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bravo70

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
    • 112 Nieuwsportaal Amsterdam en Omstreken
Reactie #10 Gepost op: 28 januari 2009, 13:05:46
@ Jerommeke
Ik volg het even niet meer, wat is er nou mis met de rode tekst ?
Een goede advocaat kent de wet, een slimme advocaat kent het recht Elke Nederlander wordt geacht de wet te kennen, Vandaar dat de rechter een wetboek


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #11 Gepost op: 28 januari 2009, 13:07:53
Beetje kinderachtig om dan snel je post aan te gaan passen, als er al mensen op hebben gereageerd.
Plaats dan gewoon even een nieuwe post en laat die rode letters even over aan de moderators  ::)

Tevens denk ik niet dat het de bedoeling is om met grote rode letters de naam van het bedrijf neer te zetten. Ik ga namelijk mee in de vinding van Live

Beste Jerommeke88,

Ten eerste: Had ik dit onderwerp eerst geplaatst in Voertuigen, Materieel & Materiaal onder Overige hulpdiensten voordat ik uberhaupt wist dat er hier bij Inzetverslagen/Actueel al wat over bekend was. Dit omdat Voertuigen, Materieel & Materiaal onder Overige hulpdiensten mij de beste plek leek.

Ten tweede: Om mij kinderachtig te noemen en in dit geval valselijk te beschuldigen van het snel aanpassen van het onderwerp gaat echt nergens over. Ik had tijdens het bewerken namelijk NIET gezien dat JIJ het had verplaatst.
Excuses zijn hierbij dus wel op zijn plaats.

Ten derde: Waar kan ik vinden dat alleen moderators rode letters mogen/kunnen gebruiken ?????

Ten vierde: Jij kan het dan wel niet de bedoeling vinden om met grote rode letters de naam van het bedrijf neer te zetten. Maar reclame ook al is het in dit geval NEGATIEVE reclame blijf reclame. En de waarheid moet in een vrij land als Nederland gezegd en/of geschreven kunnen worden.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


MachiaveIIi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #12 Gepost op: 28 januari 2009, 13:10:38
Kunnen we weer on-topic? Voor onduidelijkheden omtrent de plaatsing en moderatie zijn er toch voldoende mogelijkheden om het onderling eens te worden?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #13 Gepost op: 28 januari 2009, 13:14:39
En en ander word wel even via PM afgehandeld, kunnen we hier weer verder met het topic  ;)

Rode letters worden hier gebruikt door moderators, indien er iets met lettertype 20 getikt word, in rode letters, zou de indruk gewekt kunnen worden dat dit door een moderator is neergezet.

De bedrijfsnaam is niets mis mee, maar als het op een ''openbare schandpaal'' begint te lijken, dat is niet de bedoeling ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #14 Gepost op: 28 januari 2009, 13:38:36
welke firma is het dan?  ::)

Volgens mij staat dat toch echt onder de laatste foto in mijn bericht.
RVD Security ( daar haalde men de klanten mee binnen en factureerde men mee ).
En AVD Verkeer is men pas later gaan gebruiken als bedrijfsnaam.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Gast

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 28 januari 2009, 13:41:29
Alles overziend lijkt het er op dat men op dit forum er niet bekend mee is hoe de protocollen, malversaties en benadelingspraktijken van de genoemde organisatie is.
Verlicht ons, aangezien je overduidelijk de indruk wilt wekken dat jij daarmee wel bekend bent.

Citaat
Gekeken naar de foto van de KLPD staat vast dat het hier een motorfiets betreft van de eerder op dit forum genoemde organisatie, gelet op de twee andere over een komende foto's vind ik het een verbijsterende gang van zaken dat namen en locatie's verwijderd worden als of de waarheid niet aan het licht zou mogen komen.
Dus jij gaat er klakkeloos vanuit dat de geplaatste foto ook de daadwerkelijke motor was?

Citaat
gelet op de gemiddelde reactie's op dit forumbericht kan ik zeggen dat de genoemde organisatie zich bediend door middel van op macht en uniformgeilende personen die mijn inziens (ex - verkeersregelaar) niet geschikt zijn voor de door hun (mogelijk niet in het bezit zijnde van certificaat verkeersregelaar) uit te voeren functie en/of dienst.
En vanuit welk inzicht plaats jij deze negatief getinte reactie dan? Voormalig weggebonjourde medewerker of onterecht behandeld klant? Woorden als "uniformgeilende" spreken nou niet echt van een objectief inzicht, zeker als ik je allereerste zin bovenaan vergelijk.

Citaat
Het feit dat de KLPD dan deze persoon een bon geeft en hem vervolgens van de weg haald lijkt mij gezien de inleiding dan ook een meer dan gepaste actie
Mijn inziens is het "op de bon slingeren" ansich door het feit zélf gerechtvaardigd, jouw inleiding doet alleen maar vermoeden dat er een persoonlijk griefen ligt bij betreffend bedrijf. Dit persoonlijke inzicht hier etaleren als vaststaand feit houdt geen verband met de staandehouding van de betreffende persoon in kwestie, of wel dan.


Bravo70

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
    • 112 Nieuwsportaal Amsterdam en Omstreken
Reactie #16 Gepost op: 28 januari 2009, 14:15:33
De genoemde organisatie is een organisatie die aangestuurd wordt door meerdere personen met een criminele inslag dan wel achtergrond.

Ik werd door de betreffende organisatie benaderd of ik voor hen wilde werken, op 13 juni 2008 ving ik daar mijn diensten aan (ongecertificeerd), ik heb tot 24 augustus 2008 voor deze organisatie gewerkt (ongecertificeerd), het draaien van diensten hoger dan 12 uur per dag was geen uitzondering.

Het was eerder regel, het record zat op, de reistijd mee geteld, op 24 uur op een dag.

Verbijsterd was ik toen ik als teamleider verkeersregelaar geconfronteerd werd met collega's die in het bezit waren van handboeien en traangas, men had dit nodig voor de eigen veiligheid, volgens de lezing van de betreffende medewerkers.

Er waren medewerkers bij die beveiliging polo shirts droegen tijdens de dienst zonder hier toe gediplomeerd of gerechtigd te zijn.

Inmiddels zijn er minimaal twee rechtzaken tegen deze organisatie in voorbereiding en de misdadige praktijken duren voort.

De organisatie leeft van macht, geldingsdrang, intimidatie, chantage, fraude, machtsmisbruik en misleiding.

verdere vragen hier omtrent worden alleen PB beantwoord.
Een goede advocaat kent de wet, een slimme advocaat kent het recht Elke Nederlander wordt geacht de wet te kennen, Vandaar dat de rechter een wetboek


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #17 Gepost op: 28 januari 2009, 14:17:40
@Chevy_Van

Kijk even op Blad 1 naar de foto's van de VID en het KLPD en dan naar de foto's welke ik van de de hyves site heb geplaatst.
Zie de link in het bericht.

Ik zal je ook een aantal zaken voor leggen.

Een van de leidinggevende heeft zelfs meervoudige registratie een presteerd het zelfs om personeel te fouilleren terwijl hij daartoe niet bevoegd is.

Men heeft heden ten dagen personen in dienst welke meer dan graag MACHT uitstralen en geilt op het uniform en de platte pet.
Zo lopen er bijvoorbeeld meerdere figuren tussen welke handboeien dragen waarvoor nimmer toestemming is gegeven.

Ik heb er zelf in het verleden 1 op zijn lazer gegeven welke met smurfenspray liep. Er waren er ook 2 bij welke met traangas liepen.

Als men ( lees: het grootste gedeelte van het personeel ) met de Nationale IQtest mee zou doen dan vermoed ik dat zelfs Kelly nog beter scoort.
En die heeft altijd de laagste score die men kan halen.

Ik zit hier niet om iets of iemand zwart te maken.
Maar dat men voor de rechter mag gaan verschijnen kan ik je wel mededelen.
Er zijn op dit moment minimaal 2 rechtzaken in voorbereiding.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Bart S

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 28 januari 2009, 17:18:17
Hmmmmm in ieder geval hebben "Bravo70"en "Enrico1972" duidelijk minder goede ervaringen met dit bedrijf.  ::)
Die Jeeps ben ik trouwens wel eens tegengekomen op het circuit Zandvoort bij een evenement, en ik heb hem ook wel eens een transportbegeleiding zien doen in Rotterdam.

En voor wat betreft die motorrijders: ik zou het niet in mijn hoofd halen om met die kleding te gaan rijden/begeleiden (afgaande op de foto's op Hyves)....


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #19 Gepost op: 28 januari 2009, 17:45:46
En voor wat betreft die motorrijders: ik zou het niet in mijn hoofd halen om met die kleding te gaan rijden/begeleiden (afgaande op de foto's op Hyves)....

Uniformbroek op de motor, dat gebeurt in werkelijkheid ook, heb me daar ook ronduit over verbaast.
Overigens vind ik het wel vreemd, dat als zij zo crimineel zijn als hier staat, dat er diverse grote politiekorpsen danwel gemeenten met dit bedrijf zaken doen  :)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !