GRIP 3 VOS 6 Crash vliegtuig Turkish Airlines (9 overledenen, 86 gewonden) - Schiphol 25-02-2009

Auteur Topic: GRIP 3 VOS 6 Crash vliegtuig Turkish Airlines (9 overledenen, 86 gewonden) - Schiphol 25-02-2009  (gelezen 227305 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

mrpddnos

  • EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Daarnaast kan je ook niet de hele omgeving leegtrekken voor deze calamiteit, het reguliere werk gaat immers ook gewoon door. Je moet een zekere dekking van de regio handhaven. Andere regio's (hollands-midden, rijnmond, flevoland en zelfs brabant) leveren daarom ambulances voor bijstand, zodat de dekking acceptabel blijft.
Ik zag op foto's een ambu uit gelderland midden. Was deze toevalling in de buurt dat deze is ingezet of is hij speciaal hiervoor uit GM gekomen?
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Zo zag je bijvoorbeeld ook veel Amsterdamse golfjes van de politie.
Appart, ik hoorde via de porto dat er twee eenheden van de verkeersdienst er heen mochten, verder geen eenheden naar het 'rampgebied'. Verder het liefst het hb-kanaal alleen voor nood ivm hektiek (ook in amsterdam dus)...


InnerCity

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
  • en uit!
Ik zag op foto's een ambu uit gelderland midden. Was deze toevalling in de buurt dat deze is ingezet of is hij speciaal hiervoor uit GM gekomen?

A1 HALFWEG
CPA Gelderland-Midden ( Ambulance 07-111 Arnhem )

Halfweg ligt nabij incident


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Appart, ik hoorde via de porto dat er twee eenheden van de verkeersdienst er heen mochten, verder geen eenheden naar het 'rampgebied'. Verder het liefst het hb-kanaal alleen voor nood ivm hektiek (ook in amsterdam dus)...

Heb diverse Amsterdamse golfjes zich in horen melden op het Kennemerlandse C2000  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Ro

  • Gast
Citaat
Christian, staat deze inzet ook weer op geneeskundigecombinatie.nl?
Zo niet, kan je hem erbij zetten.
Ingezette eenheden: 12-830 SIGMA-team Kennemerland-Noord
                               12-831 SIGMA-team Kennemerland-Zuid
                               12-820 AMBU-team Noord
                               12-??? AMBU-team Zuid
                                         SIGMA-team Noord-Holland-Noord

Correctie, SIGMA Noord Kennemerland en SIGMA KNH moet zijn regio 10.
10-831 SIGMA Noord Kennemerland en 10-821 Ambu team Noord Kennemerland!


NF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,018
    • www.112ijmond.nl
Correctie, SIGMA Noord Kennemerland en SIGMA KNH moet zijn regio 10.
10-831 SIGMA Noord Kennemerland en 10-821 Ambu team Noord Kennemerland!
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,6691.msg624465.html#msg624465  O0
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening


Bart S

  • Gast
Ten eerste valt Schiphol onder Kennemerland, dus komen de eenheden primair uit de regio Kennemerland. Bij zo'n grote calamiteit wordt gauw interregionaal bijstand verleend. Zo zag je bijvoorbeeld ook veel Amsterdamse golfjes van de politie.

(...)

 Het is dus niet zo dat Amsterdam gepasseerd wordt ;) Ik heb me laten vertellen dat Kennemerland op goede voet staat met Amsterdam-Amstelland...

Er is wel degelijk ambulancemateriaal vanuit Amsterdam ter plaatse geweest. Maarrrrrr.... in tegenstelling tot vele regio's zie je dat niet op P2000 (weet niet of de conclusie daar vandaan kwam). Alleen al op mijn post zijn er naast de 4 reguliere dagauto's nog 2 extra in dienst gekomen rond 12 uur. Nog sterker: de eerste auto ter plaatse was niet van Kennemerland.... ;)


Rene112

  • Gast
Effe een poging voor wat betreft Noordholland-Noord:
10104
10105
10323 (motor)

wie deiept ze even op voor zijn/haar regio?

Noord-Holland Noord heeft direct met 6 ambulances bijstand verleend. Waarschijnlijk is een deel daarvan via de mobilofoon opgeroepen (en bijv. versneld vrij gemaakt bij het ziekenhuis).

Deze informatie hoorde ik vanmorgen van de dienstdoende OvD-G en HS-GHOR die naast mij stonden toen we samen naar de eerste nieuwsberichten zochten...

groeten,
René de Caluwé


gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
Nog sterker: de eerste auto ter plaatse was niet van Kennemerland....    wie was de eerst aanwezige ambulance dan?


EHBjOOST

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
  • Dit forum is het helemaal !
???Het is dus niet zo dat Amsterdam gepasseerd wordt ;) Ik heb me laten vertellen dat Kennemerland op goede voet staat met Amsterdam-Amstelland...

Naast de kazerne van de schipholbrandweer, bij de brandweer oefenplaats, staat een trainingscentrum van de brandweer amsterdam.
 
http://www.boc.eu/cms/show en dat centrum is heel recent neer gezet.
EHV, Rode kruis zandvoort, ex BHV ploegleider, Radio zendamateur. en zelfs nog tijd om te werken