Rode signaalverlichting

Auteur Topic: Rode signaalverlichting  (gelezen 40551 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #40 Gepost op: 19 april 2010, 01:40:05
Ik blijf erbij dat rood een kleur voor ambu/brandweer en politie moet worden NAAST blauw, zoals in de usa dus. Ik heb nog steeds het idee (en meerdere met mij) dat rood overdag beter opvalt dan blauw.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


Bromsnor

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #41 Gepost op: 25 november 2011, 10:06:16
Ik heb vrijwel alle reacties gelezen. Ik viel van de ene in de andere verbazing. Het zijn hier net Russen,,NJET!!!

Denk eens na over oplossingen? Dat is vele malen contructiever dan de reacties die tot nu toe geven zijn.


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Reactie #42 Gepost op: 25 november 2011, 11:33:05
Wow, we zijn inmiddels 1.5 jaar verder ::) Misschien hebben de mensen dan nu wel een ander idee?


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #43 Gepost op: 25 november 2011, 20:37:53
Ja, een rijopleiding 0098. Mijn linker spiegel is er net (2 uurtjes geleden) afgereden door een dierenambulance met een spoedje... Heb ze m'n kaartje gegeven, en gezegd dat ze door kunnen rijden. Papieren en schadeformulier komen later wel.


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #44 Gepost op: 25 november 2011, 20:44:42
Ja, een rijopleiding 0098. Mijn linker spiegel is er net (2 uurtjes geleden) afgereden door een dierenambulance met een spoedje... Heb ze m'n kaartje gegeven, en gezegd dat ze door kunnen rijden. Papieren en schadeformulier komen later wel.

Wel, ik heb een schadeformulier hier liggen van een agent uit Antwerpen. Die reed vanmorgen achteruit een parkeervak uit op de stalen achterkant van mijn bus 098uo 98uiye

Ik geen schade hij bumper kwijt, dus ok met blauw nieuwe rijlessen dan maar????

Foto's jammer joh, hij had een melding. Ik moest op bureel maar schadeformulier laten opmaken, die had hij wel nodig. Dus hij bumpertje achterin de auto en weg was ie.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #45 Gepost op: 25 november 2011, 20:58:51
Wel, ik heb een schadeformulier hier liggen van een agent uit Antwerpen. Die reed vanmorgen achteruit een parkeervak uit op de stalen achterkant van mijn bus 098uo 98uiye

Ik geen schade hij bumper kwijt, dus ok met blauw nieuwe rijlessen dan maar????

Foto's jammer joh, hij had een melding. Ik moest op bureel maar schadeformulier laten opmaken, die had hij wel nodig. Dus hij bumpertje achterin de auto en weg was ie.

Heel België heeft rijlessen nodig jo ;D 998765


sylvester1986

  • Gast
Reactie #46 Gepost op: 3 februari 2012, 20:26:53
Ik zie liever dat HV diensten Rood aan de achterzijde krijgen, net zoals in Groot Brittannië zeg maar.


Ewald_TrafficS

  • beroepsverkeersregelaar traffic support
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
Reactie #47 Gepost op: 3 februari 2012, 22:46:58
eerlijk gezegd, weinig veranderen aan kleuren, mensen zijn gewend aan blauw...mensen klagen al nu over de nieuwe sirene, vroeger hadden ze snel in de gaten welke dienst er aan kwam.
plus dat ambulance ook zelfs een groene lamp bovenop hebben staan en die aanzetten als ze de leidinggevende ambulance zijn.
wordt straks disco rijden als men dit door zouden zetten, met alle kleuren.
Beroepsverkeersregelaar Project Coördinator Bhv,er Event Security Officer en amateur fotograaf


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Reactie #48 Gepost op: 3 februari 2012, 22:47:40
Paars kan ook nog;)


sylvester1986

  • Gast
Reactie #49 Gepost op: 3 februari 2012, 23:08:08
Je zet dan toch ook niet alles tegelijk aan?