0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.
Goed mijn topic is inmiddels aardig z'n doel voorbij geschoten. Zelfs zover dat ze de naam er voor hebben veranderd. Omdat al die dezelfde tourans mij niet zo intresseren hierbij maar weer eens 2 brandweervoertuigenEen Crafter wat al bijzonder is, Daarnaast zitten er amber pitten op. Wel is zeker dat het een brandweervoertuig is. Mogelijk bedrijfsbrandweer?Nieuwe tankautospuit voor Wagenbergen?Foto's zijn anderhalve week oud.
Waarschijnlijk heeft men de Crafter gekozen met een signaleringspakket. Houd in dat alle draden en orginele schakelaars al aanwezig zijn. Enige wat je nog kan/moet doen is er een lichtbalk op zetten die vervolgens op het orginele systeem draait.
Goed mijn topic is inmiddels aardig z'n doel voorbij geschoten. Zelfs zover dat ze de naam er voor hebben veranderd. Omdat al die dezelfde tourans mij niet zo intresseren hierbij maar weer eens 2 brandweervoertuigenEen Crafter wat al bijzonder is, Daarnaast zitten er amber pitten op. Wel is zeker dat het een brandweervoertuig is. Mogelijk bedrijfsbrandweer?
Wat zit er op het zonnescherm?
Waarom is dat zo bijzonder? Brandweer Haaksbergen heeft ook een Crafter als dienstvoertuig...
Brandweer Volendam ook..