Mooie inzetfoto's

Auteur Topic: Mooie inzetfoto's  (gelezen 688369 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #610 Gepost op: 23 april 2009, 15:21:51
Het moet me toch echt van het hart; regelmatig staat op P2000 dat de politie ergens een straat of plein aan het schoonvegen is. Als je dan later gaat kijken is het er nog één grote bende.

Gisteren bij een ongevalsberging in Winterswijk was ik getuige van het spontane optreden van de aanwezige VOA en politie; ere wie ere toekomt!



Hallo Denkweb,

Ik kom zelf uit Dinxperlo (20Km van Winterswijk) en ben ook regelmatig bij ongevallen aanwezig waar de VOA bij aanwezig is. Ik moet zeggen dat 9 van de 10 keer hier in de regio de VOA de weg aan het schoonmaken is. Is dit in andere regio's niet het geval?


denkweb

  • Manager meldkamer van Amerongen Berging
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
  • en door!
Reactie #611 Gepost op: 23 april 2009, 16:24:47
Hallo Denkweb,

Ik kom zelf uit Dinxperlo (20Km van Winterswijk) en ben ook regelmatig bij ongevallen aanwezig waar de VOA bij aanwezig is. Ik moet zeggen dat 9 van de 10 keer hier in de regio de VOA de weg aan het schoonmaken is. Is dit in andere regio's niet het geval?

Logicx heeft vestigingen in het hele land; in het Gelderse hebben we nooit echt iets te klagen, er zijn echter provincies waar men het liefst al tijdens de melding vertrekt van de incidentlocatie...

Vandaar deze pluim; zo hoort het!


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #612 Gepost op: 26 april 2009, 16:39:27


Duikploeg bij een inzet in papendrecht. Was iemand van brug gesprongen maar bleek weer om hoog geklommen te zijn.


BvE

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #613 Gepost op: 26 april 2009, 18:04:54


twee keer in een week tijd een uitslaande brand in leegstaand pand aan de Emmastraat te Hillegom..


Brandweer-ZH18-402

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 745
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Reactie #614 Gepost op: 26 april 2009, 18:29:38
http://img11.imageshack.us/img11/3417/papendrecht.jpg
Duikploeg bij een inzet in papendrecht. Was iemand van brug gesprongen maar bleek weer om hoog geklommen te zijn.
Wat een bekende figuren ::) ;). Je was zeker zaterdag in het Ambachtse te vinden, Martijn? :D
Weer of geen weer... altijd brandweer


Bart S

  • Gast
Reactie #615 Gepost op: 27 april 2009, 08:21:04
Wat een bekende figuren ::) ;). Je was zeker zaterdag in het Ambachtse te vinden, Martijn? :D

Nee, hij heeft die foto gemaakt vanuit Friesland met een hele grote telelens....  :-X


Brandweer-ZH18-402

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 745
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Reactie #616 Gepost op: 27 april 2009, 16:52:47
Nee, hij heeft die foto gemaakt vanuit Friesland met een hele grote telelens....  :-X
Ik weet niet of je een beetje plaatselijk bekend bent, maar HI-Ambacht en Papendrecht liggen niet naast elkaar. Natuurlijk snap ik ook wel dat hij die foto niet heeft gemaakt vanuit Friesland, maar dat was meer offtopic.
Owja en nu moet ik zeker even hart lachen.... ::) :-X ;D
Weer of geen weer... altijd brandweer


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #617 Gepost op: 27 april 2009, 18:13:01
Wat een bekende figuren ::) ;). Je was zeker zaterdag in het Ambachtse te vinden, Martijn? :D

Jaah ik was weer eens in de buurt   ;)


Guardian

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 60
Reactie #618 Gepost op: 28 april 2009, 18:49:55
hierbij een aantal foto's van een vko in Tilburg aan de moersedreef
1


2



BvE

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #619 Gepost op: 16 mei 2009, 18:41:16
backdraft bij de IVIC