geflitst

Auteur Topic: geflitst  (gelezen 12440 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #10 Gepost op: 22 februari 2011, 18:42:01
bedankt voor de info!

Wanneer kan ik hem dan ongeveer op de mat verwachten (ALS ik hem krijg)


Breaky

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 147
Reactie #11 Gepost op: 22 februari 2011, 18:43:15

Als er over 6 weken wel een acceptgiro binnen komt weet je tenminste nog hoe het zat.



Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #12 Gepost op: 22 februari 2011, 18:45:12


oeps even overheen gelezen.

bedankt


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #13 Gepost op: 22 februari 2011, 20:29:12
Net nog even de weg bekeken waar jij het over hebt en toen schoot mij het volgende te binnen.
Als het goed is staan daar ter plaatse naast de flitskasten voor snelheid en roodlicht ook op een hoop kruisingen nog een 3e camera.
Deze camera is iest kleiner van formaat en is als ik het goed heb voor controle op het dragen van de autogordel wat ik begrepen heb.
Mogelijk dat deze gereageerd heeft toen jij passeerde.
Maar dat weet ik niet zeker of dat zo is.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #14 Gepost op: 22 februari 2011, 20:31:08
Net nog even de weg bekeken waar jij het over hebt en toen schoot mij het volgende te binnen.
Als het goed is staan daar ter plaatse naast de flitskasten voor snelheid en roodlicht ook op een hoop kruisingen nog een 3e camera.
Deze camera is iest kleiner van formaat en is als ik het goed heb voor controle op het dragen van de autogordel wat ik begrepen heb.
Mogelijk dat deze gereageerd heeft toen jij passeerde.
Maar dat weet ik niet zeker of dat zo is.

Kan je geflitst worden als je geen gordel draagt!? :o


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #15 Gepost op: 22 februari 2011, 20:31:15
Net nog even de weg bekeken waar jij het over hebt en toen schoot mij het volgende te binnen.
Als het goed is staan daar ter plaatse naast de flitskasten voor snelheid en roodlicht ook op een hoop kruisingen nog een 3e camera.
Deze camera is iest kleiner van formaat en is als ik het goed heb voor controle op het dragen van de autogordel wat ik begrepen heb.
Mogelijk dat deze gereageerd heeft toen jij passeerde.
Maar dat weet ik niet zeker of dat zo is.

Hee wat leuk. Hoe flitsen we tegenwoordig op het dragen van autogordels? Want dit vind ik een nieuw topic waardig!   ::)


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #16 Gepost op: 22 februari 2011, 20:32:25
Hee wat leuk. Hoe flitsen we tegenwoordig op het dragen van autogordels? Want dit vind ik een nieuw topic waardig!

Ik ben bang dat dit in het 1 april-topic beland, ik kan er iig niets over vinden op het internet


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #17 Gepost op: 22 februari 2011, 20:34:16
Ik ben bang dat dit in het 1 april-topic beland, ik kan er iig niets over vinden op het internet

Exact, borrelpraat! (al sluit ik het niet uit, in de toekomst. Maar dan start je wagen niet zonder gordel o.i.d.)  0098

Editje: of je boordcomputertje zal communiceren met een computer langs de weg en zo registreren dat je je gordel niet draagt, maar dit is toekomstmuziek. 0098


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #18 Gepost op: 22 februari 2011, 20:37:52
Ik ben bang dat dit in het 1 april-topic beland, ik kan er iig niets over vinden op het internet

Nou 1 april niet helemaal. Er is in het verleden wel geflitst voor de grodel, echter blijkt dat praktisch niet altijd te werken. Het is soms moeilijk te zien of iemand de auto gordel draagt op foto al helemaal. Dus de laatse 10 jaar word dat voor zo ver ik weet niet meer gedaan.


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #19 Gepost op: 22 februari 2011, 20:41:21
Nou 1 april niet helemaal. Er is in het verleden wel geflitst voor de grodel, echter blijkt dat praktisch niet altijd te werken. Het is soms moeilijk te zien of iemand de auto gordel draagt op foto al helemaal. Dus de laatse 10 jaar word dat voor zo ver ik weet niet meer gedaan.

Lijkt me technisch vrijwel (financieel) onmogelijk. Wat wellicht wel gebeurd is dat je bent geflitst voor een snelheidsovertreding, maar op de foto ook duidelijk te zien is dat je ook geen gordel draagt, al is dat inderdaad vrij moeilijk in te schatten op een foto.

Citaat
(al sluit ik het niet uit, in de toekomst. Maar dan start je wagen niet zonder gordel o.i.d.)  

Ik vind het gepiep wat je nu hoort als je je gordel niet om hebt al effectief genoeg 0098