Politie, KMar, Douane en Handhaving's vaartuigen

Auteur Topic: Politie, KMar, Douane en Handhaving's vaartuigen  (gelezen 375571 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #240 Gepost op: 15 december 2006, 17:03:25
Hé, die heb ik ook:



Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #241 Gepost op: 18 december 2006, 23:19:27


Weer eens wat anders, deze foto heb ik op m'n vakantie genomen in Gran Canaria. Beetje verlate plaatsing.


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #242 Gepost op: 24 december 2006, 20:21:33
Twee inmiddels buiten dienst gestelden patrouillevaartuigen van de KMAR gaan in Januari 2007 bij de domeinen onder de hamer. Het betreft hier de RV165 "Hooge Springer" een in 1975 gebouwde Damen Launch welk compleet met de rubberboot RV1-165 een Joker Boat Coaster 470 met Yamaha motor afgevoerd is uit de sterkte en de RV174 "Drechtsteden" een Schottel Nederland vaartuig uit 1981. Beide waren ooit gestationeerd in Amsterdam en zijn overbodig geworden door de komst van de nieuwere "Wijkeroog"
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #243 Gepost op: 25 december 2006, 09:31:50
Twee inmiddels buiten dienst gestelden patrouillevaartuigen van de KMAR gaan in Januari 2007 bij de domeinen onder de hamer. Het betreft hier de RV165 "Hooge Springer" een in 1975 gebouwde Damen Launch welk compleet met de rubberboot RV1-165 een Joker Boat Coaster 470 met Yamaha motor afgevoerd is uit de sterkte en de RV174 "Drechtsteden" een Schottel Nederland vaartuig uit 1981. Beide waren ooit gestationeerd in Amsterdam en zijn overbodig geworden door de komst van de nieuwere "Wijkeroog"  
Wijckermeer.... ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #244 Gepost op: 25 december 2006, 17:52:28
Wijckermeer.... ;)

Ik dacht al, dat lijkt wel erg op die andere die de KMar recent in gebruik heeft genomen. Ik kon ook niks vinden op de site van Damen.

Hier de Drechtsteden, varend in omgeving Rotterdam, welke dus ook wordt vervangen. De Drechtsteden is trouwens RV176 (dus niet 174)

Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #245 Gepost op: 26 december 2006, 11:24:48
Wijckermeer.... ;)

Inderdaad het is de Wijckermeer, foutje van mijn kant uit. Krijg je als je het uit het hoofd iets opschrijft.  ;)
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #246 Gepost op: 26 december 2006, 11:26:08
Ik dacht al, dat lijkt wel erg op die andere die de KMar recent in gebruik heeft genomen. Ik kon ook niks vinden op de site van Damen.

Hier de Drechtsteden, varend in omgeving Rotterdam, welke dus ook wordt vervangen. De Drechtsteden is trouwens RV176 (dus niet 174)


Inderdaad Maarten het nummer is RV176 en geen RV174, Even niet nagekeken hierop het forum.  ;)  ;)
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #247 Gepost op: 31 december 2006, 18:35:13
De P 17 van de Zeehavenpolitie Rotterdam Rijnmond.
Een Duarry als ik het goed heb. De nieuwste telg onder de RIB's van Rotterdam Rijnmond. (Inmiddels al wel een jaartje oud ongeveer)

(klik)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #248 Gepost op: 8 januari 2007, 15:44:00
Inderdaad het is de Wijckermeer, foutje van mijn kant uit. Krijg je als je het uit het hoofd iets opschrijft.  ;)
En vanmorgen even een foto van de RV160 "drechtsteden" gemaakt...


En ja, die is inderdaad vanmorgen ook omgekat van Wijcker Meer tot Drechtsteden... woensdag komt de nieuwe voor amsterdam, de 160 gaat richting rotterdam

-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #249 Gepost op: 8 januari 2007, 16:14:22
Twee inmiddels buiten dienst gestelden patrouillevaartuigen van de KMAR gaan in Januari 2007 bij de domeinen onder de hamer. Het betreft hier de RV165 "Hooge Springer" een in 1975 gebouwde Damen Launch welk compleet met de rubberboot RV1-165 een Joker Boat Coaster 470 met Yamaha motor afgevoerd is uit de sterkte en de RV174 "Drechtsteden" een Schottel Nederland vaartuig uit 1981. Beide waren ooit gestationeerd in Amsterdam en zijn overbodig geworden door de komst van de nieuwere "Wijkeroog"  
En voor de geinteresseerden: morgen Capriweg Amsterdam kijkdag



Ook nog in het havengebied(aan de kade bij de OBA), de P65


En nog een Stan Patrol 2005a: De Kokmeeuw, Waterteam Douane West(linkje ivm slechte fotokwaliteit, ze wilden niet dichterbij komen varen :P)
http://www.photos.byjvo.nl/douanekokmeeuw.jpg
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-