Politie, KMar, Douane en Handhaving's vaartuigen

Auteur Topic: Politie, KMar, Douane en Handhaving's vaartuigen  (gelezen 375569 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

DJ Freez

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #640 Gepost op: 25 mei 2010, 11:50:01
Prachtige boot, die ledflitsers zien er eigenlijk ook erg strak uit(zie je in NL bijna nooit) :)

Ik zie dat ze de LP400 van TM-CS hebben gebruikt... Zowel blauw als amber, maar de blauwe is normaal met een blauwe kap en deze heeft een heldere kap, net zoals de amber LP400. Ziet er strak uit zo.


Belker1678

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
Reactie #641 Gepost op: 25 mei 2010, 18:58:22
Klopt origineel wordt op voertuigen op straat de blauwe LP-400 met blauwe kap geleverd. Omdat het esthetisch beter stond is voor een blanke kap gekozen.







Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #642 Gepost op: 25 mei 2010, 19:44:55
Ik zie dat ze de LP400 van TM-CS hebben gebruikt... Zowel blauw als amber, maar de blauwe is normaal met een blauwe kap en deze heeft een heldere kap, net zoals de amber LP400. Ziet er strak uit zo.

Deze pitten staan inderdaad ook prachtig, maar ik doelde meer op de lampjes in de console die vrij bijzonder zijn.

Ik moet zeggen dat, tegen mijn eerdere verwachtigen in, nu helemaal pro-led ben... zeker op het water valt het bijzonder goed op. Ik heb ook welleens op een brandweerboot gezeten, met een flitspitje erop die je aanboord nog niet kon zien flitsen, terwijl je onze led-balk op zomerse dagen nog goed kan onderscheiden op een kilometer of wat afstand. (Moet dan natuurlijk wel goede-kwaliteit spul zijn, wat dat flitspitje zeker niet was naar mijn idee)

Worden er trouwens nog veel materialen mee aan boord genomen van zo'n patrouille rib? (Denk aan lijnen, ehbo spullen, zuurstof, AED, orientatie e.d.)


Belker1678

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
Reactie #643 Gepost op: 25 mei 2010, 19:53:58
De leds in de console zijn ook van Federal signal, sputnik





DJ Freez

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #644 Gepost op: 26 mei 2010, 14:04:38
Deze pitten staan inderdaad ook prachtig, maar ik doelde meer op de lampjes in de console die vrij bijzonder zijn.
Die Microled Sputniks zijn prima lichtjes, maar als je al onder de indruk bent van de lichtopbrengst van die flitsers, moet je de Microled Plus eens zien. De Microled Plus heeft de ECE R-65 klasse 2 keur en geeft echt een bak met licht zeg!


Belker1678

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
Reactie #645 Gepost op: 26 mei 2010, 20:18:59
Aan boord is een alcohol tester, speciaal voor op het water  0,8 promille,  een Hella Twinbeam Zoeklicht, een Maglite led oplaadbare zaklamp, brandblusser, ehbo doos, waadbroek.

Geen AED, ivm lekstroom bij reanimatie met natte kleding/nat dek.

Verder aan boord een plotter/digitale kaart met  GPS en 3d Sonar, C2000 mobilofoon, mobiele telefoon en Marifoon,  aluminium warmte dekens, dreg, pikhaak, reddingswerplijn, een fender.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #646 Gepost op: 27 mei 2010, 00:21:31
Een redelijk exclusieve foto, een van de laatste schottelvaartuigen in dienst bij het KLPD

P63



Dienst: Korps Landelijke Politiediensten
Afdeling: Waterpolitie
Soort voertuig: Reserve-vaartuig
Byzonderheden: Een gamma-verhuisdoos als voorruit. Mogelijk ligt het vaartuig klaar om afgevoerd te worden. Deze P63 heeft als vorige ligplaats Tiel gehad en in de tijd van de Rijkspolitie lag dit vaartuig op de Westeinderplassen nabij Aalsmeer.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


DJ Freez

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #647 Gepost op: 27 mei 2010, 09:27:21
Klopt origineel wordt op voertuigen op straat de blauwe LP-400 met blauwe kap geleverd. Omdat het esthetisch beter stond is voor een blanke kap gekozen.
Jij bent goed geïnformeerd/op de hoogte...


Belker1678

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
Reactie #648 Gepost op: 27 mei 2010, 16:29:34
Kijk maar  naar  de foto's van TAS-226 en gehoord van de schippers  van deze boot


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #649 Gepost op: 27 mei 2010, 22:32:14


Bootnummer: P96
Dienst: Korps Landelijke Politie Diensten
Afdeling: Waterpolitie
Ligplaats: Willemstad (Noord Brabant)
Bijzonderheden:
Brandweer Papendrecht