Onopvallende Politie en KMar Voertuigen

Auteur Topic: Onopvallende Politie en KMar Voertuigen  (gelezen 994121 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1250 Gepost op: 31 december 2011, 13:07:42
Hoe wordt dit berekend? Hoeveel boete is bijvoorbeeld gelijk aan 1 dag zitten?

Daar zijn vaste schema'tjes voor en allerlei regelingen. (Zo kun je een verkeersboete niet uitzitten maar wordt je gegijzeld voor een x-aantal dagen en moet je alsnog de boete betalen.)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Gijs

  • Oud brandweer-instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
Reactie #1251 Gepost op: 31 december 2011, 13:12:54
Ff Wet Mulder doorlezen, staat alles goed en duidelijk in beschreven evenals de HOvJ opleiding.
Bij instappen begint de inzet.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1252 Gepost op: 31 december 2011, 13:40:43
Ik weet dat twee uur taakstraf een dag zitten is. De precieze berekening voor Mulder en strafrecht ken ik niet.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #1253 Gepost op: 8 januari 2012, 09:58:05

Regio: Amsterdam Amstelland
Soort voertuig: Onopvallende surveillance
Merk en type: Opel Astra stationcar
Bijzonderheden:


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #1254 Gepost op: 8 januari 2012, 17:22:41
Vtgen met dergelijke blaadjes achter het voorruit zijn volgens mij huur/leaseautos. Daar kan een Amsterdamse collega vast uitleg over geven, zie het vaak bij bureau Beursstraat.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1255 Gepost op: 8 januari 2012, 17:31:47
Vtgen met dergelijke blaadjes achter het voorruit zijn volgens mij huur/leaseautos. Daar kan een Amsterdamse collega vast uitleg over geven, zie het vaak bij bureau Beursstraat.

Of voertuigen van een andere regio die niet in het parkeersysteem zitten verwerkt. Je krijgt, als bezoeker van het bureau, dan een parkeerkaart.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #1256 Gepost op: 9 januari 2012, 00:16:35
Of voertuigen van een andere regio die niet in het parkeersysteem zitten verwerkt. Je krijgt, als bezoeker van het bureau, dan een parkeerkaart.

Thanks


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #1257 Gepost op: 9 januari 2012, 06:58:03
A oke, deze stond er zaterdagmiddag geparkeerd.


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #1258 Gepost op: 13 januari 2012, 01:35:21
Ik kan met 100% zeggen dat dit geen voertuig van de KMar is, zeker niet van die van Schiphol want die rijden in mooie MB Vito's; Onderandere in de kleuren paars en blauw.
Tevens ben ik van mening dat, mocht hij in dienst zijn van KMar of politie, wel gereden werd in een wat nieuwer voertuig, want deze is best wel gedateerd.
Denk eerder dat dit van een of andere hondenbezitter is of zo'n welbekende niet-door-de-politiekeuring-komende-nep beveiliger.

Ik heb dit voertuig in het verleden meerder malen gezien in de regio Amsterdam. Als ik mij goed herinner is/was dit voertuig van een beveiligingsmedewerker van De Nederlandse Bank. Zijn prive voertuig wel te verstaan.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #1259 Gepost op: 13 januari 2012, 01:39:14
Vtgen met dergelijke blaadjes achter het voorruit zijn volgens mij huur/leaseautos. Daar kan een Amsterdamse collega vast uitleg over geven, zie het vaak bij bureau Beursstraat.

De blaadjes achter de ruiten, zoals genoemd worden. Dat zijn een soort tijdelijke vergunningen door de politie zelf gemaakt. Zodat de collega's en de gemeentelijke handhavers weten dat het een voertuig van de politie betreft of dat het een voertuig van een andere instantie is die met toestemming van het bureau daar geplaatst is. Dit om bekeuringen en verslepingen die onterecht zijn te verkomen.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.