SIGMA eilanden

Auteur Topic: SIGMA eilanden  (gelezen 4029 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Eric

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 144
Reactie #10 Gepost op: 8 december 2004, 10:58:20
Hallo,

Op een eiland is het natuurlijk niet zo dat je even een blik ambuchauffeurs opentrekt. Op de meest eilanden zullen 2 á 3 ambuchauffeurs aanwezig zijn. Als je weet dat alle eilanden ook 2 ambu's hebben hou je weinig over. Ik denk dat in geval van nood een sigmalid met enige rijvaardigheid op de sigmavoertuigen achter het stuur kruipt. De maximale afstand op een eiland zal met zo'n 15 kilometer ook wel ophouden.

Eric
Brandwacht BHV 'er Eerste hulpverlener Medewerker verbindingsdienst rode kruis Lid geneeskundige eenheid (sigmalid)


Marc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 254
Reactie #11 Gepost op: 8 december 2004, 17:44:06
Hoi Robin,

Op de eilanden staat 1 4x4 voertuig en 2 dubbelassige aanhangers  ;)
Heb helaas geen foto's van de binnenkant van deze wagens.
Wat betreft schiermonnikoog,.heb de sigma wagen bij de ambulancepost op de foto gezet,.was daar van het zomer te gast.
De wagen staat elders opt eiland gestationeerd.

gr. marc


GHD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 485
Reactie #12 Gepost op: 8 december 2004, 20:06:15
op www.sigmagroningen.nl staan meer foto`s ook van de binnenkant...

klik op foto`s en dan bezoek aan SIGMA Schiermonnikoog :)


sigmash

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 9 december 2004, 20:09:22
Inderdaad, op de foto's van het bezoek aan Schiermonnikoog zijn 2 verschillende dubbelassige aanhangwagens te zien. Die als ik het goed heb gezien in princiepe dezelfde verdeling van de materialen hebben dan op het vaste land. Dus 1 "technische" en 1 "medische".  De hoeveelheid materialen in het busje ziet er erg beperkt uit, alleen rekken achter de schuifdeuren aan weerskanten, want achterin licht zoals staandaard de tent. Dat wordt dus flink pendelen met die bus om alle spullen die op die rolcontainers in de loods staan ter plaatse te krijgen.

Dat er gewoon een SIGMA-lid rijdt vind ik niet bijzonder, dat is bij ons in Noord- en Midden-Limburg ook de praktijk zolang er niets anders of iets beters op is verzonnen door de GHOR. Maar dat is een discussie die ik elders op de forum al uitgebreid heb zien langskomen.

m.v.g

Robin


GHD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 485
Reactie #14 Gepost op: 9 december 2004, 20:44:33
even off tropic...

SIGM*A*S*H  ik lees net dat jij bij oce werkt....grappig....DHL.(waar ik werkzaam ben )is een klant van ons.... ;D

weer terug bij de tropic..... ;D