Afsteken van vuurwerk

Auteur Topic: Afsteken van vuurwerk  (gelezen 17565 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #20 Gepost op: 12 december 2004, 14:19:07
Ik heb toch liever siervuurwerk.  :D
Zet de siervuurwerkpot op een vlakke stevige ondergrond. Steek de lont aan met een aansteeklont of sigaret. Neem vijf meter afstand.

Dat deed ik dus en dat ding viel om in mijn richting.  :-X

Worden er even 12 dingen met een paar honderd kilometer per uur op je afgevuurd die naast je oren exploderen  :'( Ja, zeker erg mooi dat siervuurwerk  :-X En er stond nog iemand bij die zo'n ding op zijn knie kreeg. Lekker blauw en dik  ::)


Target77

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 12 december 2004, 14:21:23
Je kan zo'n romeinse kaars ook in je handen houden...kan je er mee richten (of breng ik nu de jeugdigen op verkeerde gedachten)  :-X :-X :-X


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #22 Gepost op: 12 december 2004, 14:21:51

Zet de siervuurwerkpot op een vlakke stevige ondergrond. Steek de lont aan met een aansteeklont of sigaret. Neem vijf meter afstand.

Dat deed ik dus en dat ding viel om in mijn richting.  :-X

Worden er even 12 dingen met een paar honderd kilometer per uur op je afgevuurd die naast je oren exploderen  :'( Ja, zeker erg mooi dat siervuurwerk  :-X En er stond nog iemand bij die zo'n ding op zijn knie kreeg. Lekker blauw en dik  ::)
bij ons viel er ook eens zoon ding om recht het huis in  toen toen waren de muren zwart ;D


Gast48368

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 12 december 2004, 14:22:14
Je kan zo'n romeinse kaars ook in je handen houden...kan je er mee richten (of breng ik nu de jeugdigen op verkeerde gedachten)  :-X :-X :-X

Sinaasappel POWERRRRRRRRRRR  ;D


Kanarie

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 12 december 2004, 14:22:29

Zet de siervuurwerkpot op een vlakke stevige ondergrond. Steek de lont aan met een aansteeklont of sigaret. Neem vijf meter afstand.

Dat deed ik dus en dat ding viel om in mijn richting.  :-X

Worden er even 12 dingen met een paar honderd kilometer per uur op je afgevuurd die naast je oren exploderen  :'( Ja, zeker erg mooi dat siervuurwerk  :-X En er stond nog iemand bij die zo'n ding op zijn knie kreeg. Lekker blauw en dik  ::)
Maar geen gehoorbeschadiging! :D
Eh maar dat is inderdaad een ervaring die je toch even anders naar vuurwerk en stevige ondergronden laat kijken :-X :-X


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #25 Gepost op: 12 december 2004, 14:22:41
Je kan zo'n romeinse kaars ook in je handen houden...kan je er mee richten (of breng ik nu de jeugdigen op verkeerde gedachten)  :-X :-X :-X
ja leuk.
kan je mooi oorlogje mee spelen ;D ;D ;D ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #26 Gepost op: 12 december 2004, 14:23:25
Je kan zo'n romeinse kaars ook in je handen houden...kan je er mee richten (of breng ik nu de jeugdigen op verkeerde gedachten)  :-X :-X :-X

 ;D ;D ;D


Gast48368

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 12 december 2004, 14:23:43

bij ons viel er ook eens zoon ding om recht het huis in  :oen toen waren de muren zwart ;D

Howwwwwww..........IK was ook zwart :-X :-\ ;D


Kanarie

  • Gast
Reactie #28 Gepost op: 12 december 2004, 14:24:02
Je kan zo'n romeinse kaars ook in je handen houden...kan je er mee richten (of breng ik nu de jeugdigen op verkeerde gedachten)  :-X :-X :-X
Was er niet zo'n richtlijn "Houd vuurwerk nooit in je hand."  ???


Target77

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 12 december 2004, 14:24:51

Was er niet zo'n richtlijn "Houd vuurwerk nooit in je hand."  ???

Ik zou weer eens niet dwars zijn zeker  ;D ;D ;D