ongeval met ambulance

Auteur Topic: ongeval met ambulance  (gelezen 1661 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

GHD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 485
Gepost op: 5 januari 2005, 12:25:16
ja...het komt helaas nog voor...hoe kan je nog z`n mooi geel ding met strepen over het hooft zien...

Op de Vondellaan in Groningen vond zondagmiddag om 11:00 uur een aanrijding plaats tussen een personenauto een ambulance. Er was aanzienlijke schade.De vrouw gaf geen voorrang. Een patient werd overgeladen in een andere ambulance.  Er deden zich geen persoonlijke ongelukken voor gelukkig. Bergingsbedrijf Poort heeft de personenauto afgevoerd.(c) M. Nuver(1 t/m 6)/ H. Wiersema(rest)
bron: www.112groningen.nl

http://www.112groningen.nl/site/artikel.php?artikel=12kAoedP2X

[verwijderd door de admin ivm opschoning]




Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #1 Gepost op: 5 januari 2005, 12:50:15
wat zonde voor zoon mooie ambu :(


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2 Gepost op: 5 januari 2005, 13:07:52
de schade valt mee, nieuwe bumper, voorscherm en koplamp, wel zonde natuurlijk
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


ambulance mark

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 5 januari 2005, 13:39:00
ja...het komt helaas nog voor...hoe kan je nog z`n mooi geel ding met strepen over het hooft zien...

Op de Vondellaan in Groningen vond zondagmiddag om 11:00 uur een aanrijding plaats tussen een personenauto een ambulance. Er was aanzienlijke schade.De vrouw gaf geen voorrang. Een patient werd overgeladen in een andere ambulance.  Er deden zich geen persoonlijke ongelukken voor gelukkig. Bergingsbedrijf Poort heeft de personenauto afgevoerd.(c) M. Nuver(1 t/m 6)/ H. Wiersema(rest)
bron: www.112groningen.nl

http://www.112groningen.nl/site/artikel.php?artikel=12kAoedP2X

dank u voor de link, ik ben hier erg blij mee


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 5 januari 2005, 14:19:17
Ik ken een chauffeur die had een haas plat gereden tijdens een spoedje in de polder. Bumper aan flarden.  :D ???


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #5 Gepost op: 5 januari 2005, 14:42:07
Ik ken een chauffeur die had een haas plat gereden tijdens een spoedje in de polder. Bumper aan flarden.  :D ???

beter een haasje dan een ree dan kun je maar beter stoppen :D . Kwam er gister ook een tegen tijdens rijles  :)