06-01-2005 18.30 uur. Altijd hulp????

Auteur Topic: 06-01-2005 18.30 uur. Altijd hulp????  (gelezen 3180 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #10 Gepost op: 6 januari 2005, 18:59:40
Het hoeft geen stereotype junk te zijn. Wie weet wat de keurig nette zakenman in zijn vrije tijd doet ?


firemanr

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 6 januari 2005, 18:59:50
Ja,okay,
Ik begreep eruit dat ze er ook geen politie erheen kregen om te reanimeren. Misverstand!

Maar wel belachelijk eigenlijk,maar ja,als het om een type junk zou gaan kan ik me de twijfel wel indenken van een passant..
Weet jij waar die lag????? :-X :-X


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #12 Gepost op: 6 januari 2005, 19:28:28
wat mij opvalt is dat er heel veel mensen op straat niets durven te doen,ze laten een SO liggen iemand anders moet het maar doen en anders de proffesionele hulpverlener.Het is de realiteit,we laten elkaar maar liever doodgaan  :-X :-X


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #13 Gepost op: 6 januari 2005, 19:29:05
Weet jij waar die lag????? :-X :-X
Ik weet niet waar die lag nee,ja,in Terneuzen!

Het hoeft geen stereotype junk te zijn. Wie weet wat de keurig nette zakenman in zijn vrije tijd doet ?

Ik kan me indenken dat passanten niet echt staan te springen bij een junkig tiep met een slonzig uiterlijk enz.
Die keurige nette zakenman ziet er naast dat bloed dan nog iets beter uit,en zal misschien wel eerder geholpen worden door een voorbijganger.
  Ta


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #14 Gepost op: 6 januari 2005, 23:02:26
wat mij opvalt is dat er heel veel mensen op straat niets durven te doen,ze laten een SO liggen iemand anders moet het maar doen en anders de proffesionele hulpverlener.Het is de realiteit,we laten elkaar maar liever doodgaan  :-X :-X

Dat is toch logisch? Eigen veiligheid voor alles, wordt er altijd ingepompt, toch?
Ik heb sinds kort ok in veel jassen een kiss of life en in m'n tas een masker, maar of ik er aan denk?

Christian


firemanr

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 6 januari 2005, 23:22:47
Ik weet niet waar die lag nee,ja,in Terneuzen!

Ik kan me indenken dat passanten niet echt staan te springen bij een junkig tiep met een slonzig uiterlijk enz.
Die keurige nette zakenman ziet er naast dat bloed dan nog iets beter uit,en zal misschien wel eerder geholpen worden door een voorbijganger.

Hij lag in de buurt van de koffieshop in Terneuzen.... :-X
Wat niet direct wil zeggen dat het een junk zou zijn. ;)


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #16 Gepost op: 6 januari 2005, 23:26:22
hoe dan ook 't is allemaal een beetje vaag gelopen bij die melding  :( :-\ , heb toevallig ook mee zitten luisteren vanmiddag
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #17 Gepost op: 6 januari 2005, 23:30:18
Maar deze persoon had aangezichtsletsel. Komt dat door de val of door een vechtpartij?


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #18 Gepost op: 6 januari 2005, 23:32:11
Val na ongeval
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #19 Gepost op: 6 januari 2005, 23:36:21
Hier het nieuwsbericht:


Vrouw overlijdt na aanrijding 06-01-2005
_____________________________________________
Een 50-jarige vrouw uit Terneuzen is donderdagavond overleden, nadat ze aan de Binnenvaartweg in Terneuzen was geschept door een auto.

De vrouw wilde rond 18.20 uur de Binnenvaartweg oversteken en is geschept door een 65-jarige man uit de gemeente Terneuzen.

De 50-jarige vrouw is ter plaatse overleden aan de verwondingen die ze had opgelopen.

Bron: Maximaal TV
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen