Middelbrand Eemnes 9-1-05

Auteur Topic: Middelbrand Eemnes 9-1-05  (gelezen 1366 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Gepost op: 9 januari 2005, 19:49:20
het jaar 2005 begint voor de brandweer Eemnes met een middelbrand,rond de klok van 16.45 uur wordt de brandweer geallarmeert voor een schoorsteenbrand.
Als de eerste TAS uitrukt wordt door de AC als nader bericht meegeven,dat de zolder inmiddels ook in brand staat en er buiten vlammen gezien werden.
Daarop werdt er door de bevelvoerder "middelbrand"gegeven,en rukte de 2e TAS ook uit en kwam van de brandweer Baarn de ladderwagen terplaatse evenals de DOVD Eemland-Noord

Terplaatse blijkt de woning van een collega brandweerman te zijn,die zijn volledige gezin al in
veiligheid had gebracht.
Met een binnenaanval werdt de brand snel geblust,en werdt na een 3 kwartier het sein brand meester gegeven




Heidebrandje

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 9 januari 2005, 20:16:37
Ik hoorde hier in Blaricum al een elctronische sirene dacht dat die uit Laren kwam van hun HV maar jullie 1e ts heeft ook zo'n rot ding


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #2 Gepost op: 9 januari 2005, 20:19:10
Ik hoorde hier in Blaricum al een elctronische sirene dacht dat die uit Laren kwam van hun HV maar jullie 1e ts heeft ook zo'n rot ding
tsja,wij zijn er ook niet blij mee :-X
Enne..niet alleen in Gooi en vechtstreek hebben ze leuke brandjes hoor ;D ;D


janneman82

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 9 januari 2005, 20:21:22
zijn er al foto's van deze brand ::)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #4 Gepost op: 9 januari 2005, 20:22:49
zijn er al foto's van deze brand ::)
daar moet ik je even het antwoord schuldig opblijven,aangezien ikzelf op de uitruk zat.En verder niet gezien heb of er gefotografeert is.Maar als ze er zijn meld ik het even hier ;)


Ajax

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 9 januari 2005, 22:13:28
Hoorde van een Collega die ook bij de brandweer Eemnes zit dat alles allemaal wel mee viel. Wel lullig dat het een collega van jullie is.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #6 Gepost op: 10 januari 2005, 16:50:57
Hoorde van een Collega die ook bij de brandweer Eemnes zit dat alles allemaal wel mee viel. Wel lullig dat het een collega van jullie is.

het viel achteraf gelukkig mee,maar de schrik was er niet minder om bij de collega.Op www.brandweereemnes.nl staan2 erg donkere foto,s ;)