Grote brand Rotterdam 12-01-2004

Auteur Topic: Grote brand Rotterdam 12-01-2004  (gelezen 3705 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MHL

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 14 januari 2005, 15:57:06
>:( Ik hoop het van niet!

Brandstichting is gestoord.

Mooi uitslaand voor de fotografen en de cameraploegen alleen geluk dat de agenten op tijd langsliepen.

Hoop dat het met de huisdieren ook goed is afgelopen. ::)


rdo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #11 Gepost op: 14 januari 2005, 16:42:50
Tja, om een uitslaande brand in een woning echt goed op de foto te hebben, moet je toch in de buurt wonen. Anders heb ut weinig zin. Zodra de eerst tas TP is, zijn de vlammen er zo af. Dit was ook deze keer het geval. Ik geloof dat 1 fotograaf een foto had van wat uitslaande vlammen.

En brandstichting is het waarschijnlijk niet.


MHL

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 14 januari 2005, 16:57:13
Kwam een fotograaf uit het centrum en die was binnen de 10minuten ter plaatse en toen was de verdieping erboven uitslaand  ;)


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 14 januari 2005, 17:03:05
Tja, om een uitslaande brand in een woning echt goed op de foto te hebben, moet je toch in de buurt wonen. Anders heb ut weinig zin. Zodra de eerst tas TP is, zijn de vlammen er zo af. Dit was ook deze keer het geval. Ik geloof dat 1 fotograaf een foto had van wat uitslaande vlammen.

En brandstichting is het waarschijnlijk niet.

Nou daar hoef je echt niet voor in de buurt te wonen hoor. Als hij brand en hij breidt uit dan brand tie gewoon en heb je zat tijd.


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #14 Gepost op: 14 januari 2005, 22:02:52
Nou daar hoef je echt niet voor in de buurt te wonen hoor. Als hij brand en hij breidt uit dan brand tie gewoon en heb je zat tijd.

Nouja Tijd zat..... ;D Na 20 minuten was ik toch echt te laat  ;D ;D


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 14 januari 2005, 22:06:54
Nouja Tijd zat..... ;D Na 20 minuten was ik toch echt te laat  ;D ;D

nee rick ok al had het lang gedruurd,
ja duh meer man naar binnen met slangen en hij gaat sneller uit. En jij uit barendrecht op de Tracktor ja duh dat je te laat ben  ;D ;D ;D ::) :D


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #16 Gepost op: 14 januari 2005, 22:13:04
Kwam een fotograaf uit het centrum en die was binnen de 10minuten ter plaatse en toen was de verdieping erboven uitslaand  ;)
en er kwam er ook nog een 20 minuten later op de tractor en die had nog wat rook ;D


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 14 januari 2005, 22:14:52
en er kwam er ook nog een 20 minuten later op de tractor en die had nog wat rook ;D

zo weet niet wie je bedoeld maar goed ik was 1 van de eerste van de media dus  ;D ;D ;D


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #18 Gepost op: 14 januari 2005, 22:19:31
zo weet niet wie je bedoeld maar goed ik was 1 van de eerste van de media dus  ;D ;D ;D
Je was de eerste maat ;D Tis weer jammer dat Teeuw moest oppassen ;D ;D anders.....was die kerel op de tractor eerder ;D


MHL

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 15 januari 2005, 10:25:39
Lopend nog sneller  8)

Dacht dat barendrecht allemaal nieuw materiaal had  ;D