GRIP 2 Grote brand - Zwaag 29-01-2005

Auteur Topic: GRIP 2 Grote brand - Zwaag 29-01-2005  (gelezen 4393 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #10 Gepost op: 19 januari 2005, 23:32:39
t is dus niet die horecaleverancier zoals eerst gedacht werd

die zit een dorp verder.
Nemo me impune lacessit


Terry Rob

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 20 januari 2005, 09:19:08
Ik vind het knap wie de foto`s heeft gemaakt voor http://groups.msn.com/brandweerhoorn.

Ik kwam er nergens in alles was afgezet  >:(


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #12 Gepost op: 20 januari 2005, 11:22:11
en dat zegt iemand die zijn toetje belangrijker vondt dat een zeer grote brand  ;D ;D ;D

Zoooo dan...nou daar laat ik me toetje wel voor staan hoor ;D

Kijk, alles is wel afgezet maar personen met en PPK kunnen gewoon door de afzetting. Het is natuurlijk helemaal makkelijk als je brandweerman bent bij het incident, dan is een fotootje zo gemaak!


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #13 Gepost op: 20 januari 2005, 22:52:09

Kijk, alles is wel afgezet maar personen met en PPK kunnen gewoon door de afzetting. Het is natuurlijk helemaal makkelijk als je brandweerman bent bij het incident, dan is een fotootje zo gemaak!

Terry doet echt zijn best, maakt mooie foto's maar als jeugdbrandweer lid laten die grote politie mannen hem er toch niet door, jammer :'(
Nemo me impune lacessit


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #14 Gepost op: 21 januari 2005, 11:32:42
Terry doet echt zijn best, maakt mooie foto's maar als jeugdbrandweer lid laten die grote politie mannen hem er toch niet door, jammer :'(

Ik zeg ook niet dat hij dat niet doet.... ;). Het aanschaffen van een hesje met de naam van de website er op wil ook nog wel is helpen.


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #15 Gepost op: 21 januari 2005, 11:53:01
mooi brandje, hiervoor zou ik een hele maaltijd laten staan hoor  ;)

Wat betreft het foto's maken. het is natuurlijk in dit geval ook zo dat Terry erg laat terplaatste is gegaan waardoor alles al was afgezet. Als Terry veel eerder was geweest hadden ze hem misschien wel laten lopen en had hij ook van die mooie foto's kunnen schieten.


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #16 Gepost op: 21 januari 2005, 14:11:47

Wat betreft het foto's maken. het is natuurlijk in dit geval ook zo dat Terry erg laat terplaatste is gegaan waardoor alles al was afgezet. Als Terry veel eerder was geweest hadden ze hem misschien wel laten lopen en had hij ook van die mooie foto's kunnen schieten.

vanaf de aanvang van de brand was gelijk al duidelijk dat het om een grote ging en mede omdat ook al gelijk bekend was dat het om brandstichting ging en gezien de ligging (aan een van de hoofdstraten van het dorp)was het hele gebied al volledig afgezet met veel politie al voor dat de eerste wagen ter plaatse was, en realiseerde wij ons al , mede aan de hand van het berichtenverkeer dat het weinig zin had om er heen te gaan , wat Terry betreft, ook al trekt hij een hesje aan met teksten er op, door zijn jeugdige leeftijd wordt hij door politie niet serieus genomen, soms onder begeleiding van een brandweerman (iemand van het korps waar hij als jeugdbrandweer lid zit, zij waren ter plaatse) wil het nog wel eens lukken, maar deze hadden het nu echt te druk.
Nemo me impune lacessit


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #17 Gepost op: 21 januari 2005, 14:14:02
ben ik niet met je eens, als je gewoon langs de afzetting rijd zeggen ze meestal wat je gaat doen, als je je situatie uitlegt (visite kaartje met internetadres helpt ook) dan mag je meestal wel door

maar zo werkt het hier, hoe het daar gaat weet ik niet
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #18 Gepost op: 21 januari 2005, 14:20:38
in deze situatie lukt dat echt niet, bovendien is de politie hier niet zo makkelijk, je komt er gewoon niet langs, je moet echt herkenbaar zijn als hulpverlener en het juiste voertuig bij je hebben, anders is het gewoon achter de afzetting blijven, zelfs bij een oeffening.
Nemo me impune lacessit


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #19 Gepost op: 21 januari 2005, 14:31:16
ja misschien is het ook omdat ik bijna alle agenten ken hier ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !